Salibandy.Org - Chat
-
Olen huomannut että tuolla kyseisessä chatissa käy todella moni tyyppi, jotka eivät ole rekisteröityneet ja tekevät siellä täysin turhaa hommaa eli kirjoittaa suoraan sanoen "täyttä paskaa" vain, monet jotain eskarilaisia ja ekaluokkalaisia. Olisi ehkä hyvä, jos rekisteröityneet pääsisivät vain chattiin koska tästä ei nähtävästi tule mitään.
Muutenkin tuolla ei paljon kävijöitä koskaan käy...
Muutenkin tuolla ei paljon kävijöitä koskaan käy...
Re: Salibandy.Org - Chat
Sborg ilman tsättiä on kuin pyörä ilman ruostettaSäbäri| wrote:ZÄtti toimii minullakin, kiitos uuden säbä.orgin.

Vuoden forum-nisti 09' mjötööhJiiKoo wrote:Miksi kaikilla on nykyään allekirjoituksessa jokin kommentti minkä joku toinen on joskus sanonut foorumilla?
mulla ei toi chätti toimi viäkää. ku painaa tosta chat jutusta nii selain menee viileesti sb.orgin vanhalle etusivulle.
Mikäs on pielessä, ku mä meen zättiin niin se päästää mut sinne mutta aina kirjaa mut sisään guestina.. 
E: Eipä mitään enää, yhtäkkiä rupes toimimaan
E2: Nyt taas vaihteeks ei toimi..

E: Eipä mitään enää, yhtäkkiä rupes toimimaan

E2: Nyt taas vaihteeks ei toimi..
Chatti toimii valitettavasti toistaiseksi niin, että mikäli menee täältä suoraan chattiin, niin pääse sisään vain Guestina.
Mikäli käyt vanhassa salibandy.orgissa, niin loggautuminen chattiin menee oikein.
Asiaan tulee korjaus lähiaikoina.
Mikäli käyt vanhassa salibandy.orgissa, niin loggautuminen chattiin menee oikein.

Asiaan tulee korjaus lähiaikoina.
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"
en pääse chattiin ollenkaan -_-
Juu, ei pääse kukaan. Fiksataan ku keretään.
---
Koska tää chatti tulis taas että wallu ja sämpy pääsee sinne kirjottamaan
Cob lopettaa sen muitten käyttäjien arvostelemisen. Chatista ei ole tällä hetkellä tietoa, mutta jos haluatte chattaillä muitten foorumilaisten kanssa niin #salibandy.org @ QuakeNet on edelleen olemassa.
-DemiDevi
-DemiDevi
Heja Heja Heja Warberg
No anteeksi arvostelu ei mitään voisin määki sinne kirjotella ettei ihan joka paikkaan tuu kirjotettuaDevilli wrote:Cob lopettaa sen muitten käyttäjien arvostelemisen. Chatista ei ole tällä hetkellä tietoa, mutta jos haluatte chattaillä muitten foorumilaisten kanssa niin #salibandy.org @ QuakeNet on edelleen olemassa.
-DemiDevi
ja mikä#salibandy.org @ QuakeNet on?
#salibandy.org on Irc-kanava QuakeNet -verkossa (tjsp..). Helpoin(?) sekä suosituin tapa on ladata mIRC ja siellä sitten näpytellä itsensä sinne.cob wrote:ja mikä#salibandy.org @ QuakeNet on?
-Dev
Heja Heja Heja Warberg