lievää offtopiccii ja kaikenlisäks h*lvetin lapsellistadipper wrote: Edit: Luin noita NikKin edellisiä viestejä tässä topicissa. Huhuh...ja MINÄ olen se joka olen ulapalla?
NMJ-valinnat
Re: NMJ-valinnat
sählyyyy
Koitas nyt rauhoittua. On muutenkin vähän huvittavaa, että sinä valitat offtopiceista ja lapsellisuudesta. Jos sitten koittasit olla kypsempi osapuoli ja keskittyisit olennaiseen. Sain jo muutenkin yv:seen muilta käyttäjiltä kommentia susta...niKK wrote:lievää offtopiccii ja kaikenlisäks h*lvetin lapsellistadipper wrote: Edit: Luin noita NikKin edellisiä viestejä tässä topicissa. Huhuh...ja MINÄ olen se joka olen ulapalla?
Mutta tosiaan, elämä jatkuu ja seuraavat kisat 2011 ja silloisesta valmentajasta ei mitään tietoa. Eriksonin jatkaminen epätodennäköistä koska hyppäs PSS hommiapyörittämään (+tekee niitä liitonjuttuja). En tiedä riittääkö aika enää nmj:lle.
Toivottavasti ei. Ite oon uuden valmentajan kannalladipper wrote: Mutta tosiaan, elämä jatkuu ja seuraavat kisat 2011 ja silloisesta valmentajasta ei mitään tietoa. Eriksonin jatkaminen epätodennäköistä koska hyppäs PSS hommiapyörittämään (+tekee niitä liitonjuttuja). En tiedä riittääkö aika enää nmj:lle.
Vaisumassu wrote:Hei!
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle
-
Joo eiköhän sinne joku löydetä Eriksonin tilalle, mun mielestä aikalailla nähty äijä...
ainakin aihetta tälle olisi, esim Amu Ahonen tai backke(suoraan turusta) olis hyviä vaihtoehtoja NMJ:n peräsimeen :p molemmilla kokemusta miestenkin mj-valkkuna ja itse pidän heitä melko luovina valmentajina joten voisivat hyvinkin liittyä NMJ:n peräsimeen ja ohjata Suomen pojat uuteen nousuun !asfalttisäbä wrote:Joo eiköhän sinne joku löydetä Eriksonin tilalle, mun mielestä aikalailla nähty äijä...

sählyyyy
Samaa itse ihmettelin kun aamulla ton jutun luin. Käsittämätöntä hommaa

-Runeboy- wrote:Kerrotko mulle mitä helvetin väliä sillä on pelaatko exelillä vai excaliburilla
Toi vaa kertoo enemmän ja enemmän Erikssonin tasosta 

Mites muuten Kettunen ja Tokila ei mahtunut ollenkaan mukaan? Tietysti noista veskareista suurinosa on -91 syntyneitä, mutta silti..
Leiri on 91-92 ikäisille, pelasiko Happeen ASM yhtään kyseiset kriteerit täyttävää?
Juu.. Itse en löytynyt kuin yhden -91-92 syntyneen pelaajan Happeeen A:n pelaajalistast, joka sekin oli kakkos/kolmosveskarizipz wrote:Leiri on 91-92 ikäisille, pelasiko Happeen ASM yhtään kyseiset kriteerit täyttävää?

Näköjään tuli itse vähän hätiköityä, kun toi otsikko osui silmään.

TOSSA juttua.
Siis onko se Panu Kotilainen -90 vai mistä tuolla Pääkallossa sitten riidellään?
http://paakallo.fi/juttu/kotilainen-hyl ... uututtava/
Ja mites toi Pasi Kotilainen sano, että olis pitäny väh. 3-4 valita? Sillon niitä kai on enemmän kun toi yks.
Ja mites mä muistan lukeneeni, että Eriksson olis tehny jatkosopimuksen vai muistankoha väärin?
Siis onko se Panu Kotilainen -90 vai mistä tuolla Pääkallossa sitten riidellään?
http://paakallo.fi/juttu/kotilainen-hyl ... uututtava/
Ja mites toi Pasi Kotilainen sano, että olis pitäny väh. 3-4 valita? Sillon niitä kai on enemmän kun toi yks.
Ja mites mä muistan lukeneeni, että Eriksson olis tehny jatkosopimuksen vai muistankoha väärin?