Käyttäjälista
-
Maken viesti liittyi tuohon.tigerblueplayer wrote:Aika kauan se ongelma ollut ja olisi ehkä hyvä, jos joku tekisi asialle jotain.
make wrote:Sen verran innokkaasti toimin noiden bottien kanssa, että nyt odotellaan smulin paluuta foorumille matkoiltaan, niin saadaan käyttäjätiedot taas toimimaan
e: vaikka se ei ois mun moka ollutkaan, niin odotellaan kuitenkin
Heja Heja Heja Warberg
Re: Käyttäjälista
Tietääkö kukaan, mikä on nimimerkki Rudeboyn oikea nimi?
Olisin kiinnostunut asiasta.

JOskus olen kuullut häntä täällä sanottavan Temeksi eli oisko Teemu
-Runeboy- wrote:Kerrotko mulle mitä helvetin väliä sillä on pelaatko exelillä vai excaliburilla
Käytät ilmeisesti useampaa nimimerkkiä, miksi ?|fighter| wrote:Tietääkö kukaan, mikä on nimimerkki Rudeboyn oikea nimi?Olisin kiinnostunut asiasta.
-Kun kaikki ajattelevat samalla tavalla, kukaan ei ajattele kovin paljon-
-Walter Lippman-
-Walter Lippman-
Miks mun nimi kiinnostaa?
Vaisumassu wrote:Hei!
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle
Useat foorumin käyttäjät on umpiheteroita, joten turha on vaivasi.|fighter| wrote:Tietääkö kukaan, mikä on nimimerkki Rudeboyn oikea nimi?Olisin kiinnostunut asiasta.
Jetku wrote: Useat foorumin käyttäjät on umpiheteroita

Vuoden forum-nisti 09' mjötööhJiiKoo wrote:Miksi kaikilla on nykyään allekirjoituksessa jokin kommentti minkä joku toinen on joskus sanonut foorumilla?
Pysytääs aiheessa ja toisista nimimerkistä julkinen kysely katsotaan häirinnäksi josta seuraa bannit pahimmassa tapauksessa.
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"
Toi häiritsi ja vaadin kyselijälle banneja ja isot korvaukset henkisestä kärsimyksestä
Vaisumassu wrote:Hei!
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle