Onko tällä foorumilla mitään tasoa ?

Ylläpidon tiedotus- & palautekanava.
make

Re: Onko tällä foorumilla mitään tasoa ?

Post by make » 4.10.2009 14:03

Taas alkaa ilmestymään näitä yhden kahden sanan sisältö rikkaita viestejä sivutolkulla, niin niitä aletaan nyt siivoamaan vähän aktiivisemmin. Jos ei oikeasti ole jotain edes semi järkevää kirjoitettavaa, ei ole pakko kirjoittaa yhtään mitään.
-Kun kaikki ajattelevat samalla tavalla, kukaan ei ajattele kovin paljon-
-Walter Lippman-

SbSidekick

Post by SbSidekick » 5.1.2010 19:35

onhan foralla tasoa mutta se on alkanut kyllä laskemaan ikävä kyllä :(
Kesää odotellessa...

Säbäpeluri #22

Post by Säbäpeluri #22 » 5.1.2010 23:03

kyllä tällä foralla mitään tasoa on.

Vile

Post by Vile » 6.1.2010 00:58

Laskeeko taso entisestään, kun täältä nyt on alkanu häipymään porukkaa?

Valitettavasti (teille, onneksi itselleni) liityn (yritän liittyä) siihen joukkoon joka jättää foorumin. Nelisen vuotta on tullut täällä käytyä, ja taso on nyt selkeästi huonoin mitä koskaan ennemmin. Ei yksinkertaisesti mulla riitä kiinnostus tähän enää, katotaan joskus ehkä uudestaan. Ja muuten mitäs helvettiä, mulla on sb.orgin eniten viestejä? Kaikki on siis saavutettu.

Missä on Tuoppi? Times? Checker? HIFK? Jetku? Tepi-74? Lucky 7? Sihveli? jne. jne...

Bye. :tuoppi:

Tuoppi

Post by Tuoppi » 6.1.2010 17:29

Koko foorumin "kultainen" "sukupolvi" "lopettamassa"...

Joo eipä täällä oikein jaksa muuta kuin käydä nykyisin. Toisaalta jos silloin tällöin haluaa laukoa jotakin typerää säbään liittyen on tämä siihen hyvä paikka. Onnea Vilelle kylmään ulkomaailmaan ja käyhän toki "piipahtamassa" joskus
JiiKoo wrote:Miksi kaikilla on nykyään allekirjoituksessa jokin kommentti minkä joku toinen on joskus sanonut foorumilla?
Vuoden forum-nisti 09' mjötööh

smuli
Site Admin

Post by smuli » 8.1.2010 12:55

Sama jauhanta vuodesta toiseen. ;)

Fakta on, että maailma muuttuu eikä tämä mikään pyhä paikka ole. Jos ei kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta. Mikäli kiinnostaa foorumin kehittäminen, niin yhteyttä allekirjoittaneeseen.

Tämä foorumi on käyttäjiensä näköinen. :)
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

SQee

Post by SQee » 14.2.2010 20:53

Nyt oikeesti modet rajottakaa tota käyttäjän ssv177:n spämmäystä foorumilla.
Kaverillä 40 viestiä tullut tänään ja kaikki gallup- osioon tunnin sisällä.
Tehkää nyt ihmeessä jotakin asialle.

Devi
Ylläpito

Post by Devi » 14.2.2010 21:14

SQee wrote:Nyt oikeesti modet rajottakaa tota käyttäjän ssv177:n spämmäystä foorumilla.
Kaverillä 40 viestiä tullut tänään ja kaikki gallup- osioon tunnin sisällä.
Tehkää nyt ihmeessä jotakin asialle.
Tehty on.

-D
Heja Heja Heja Warberg

CBX

Post by CBX » 15.2.2010 03:40

Mun mielestä viikate vaan käyttöön ja kaikki asiattomat viestit (=ne kaikki mitkä ei vie keskustelua eteenpäin), eli noin joka toinen tällä hetkellä, kylmästi pois. Joka kohtaan selitys että jos ei ole tärkeää sanottavaa niin on parempi olla sanomatta ja keskittyä lukemiseen. Kova hommahan siinä on ja motivaatioo pitää löytyä Modeilta että jaksaa karsia kaikki pois mutta väittäisin että se auttais tasoon sitäkin kautta että nää kaikki 97-04 syntyneetkin pikkuhiljaa ymmärtää olla kirjottamatta jos ei ole asiaa.
Omasta mielestä vähän hiljaisempikin on paljon parempi kuin tyhjää täynnä. Forahan on käyttäjiensä näköinen, sen takia käyttäjiä pitää vähän leipoa että foorumia kestää katsella.
Samalla voisin veikata että ainakin osa vanhoista "kunnon" foorumisteista alkaisi käymään täällä useammin kun joka topicista ei ensimmäisenä puskisi silmille täysin sisällöttömiä ja huonosti kirjoitettuja viestejä. Tuli jossain vaiheessa mieleen että amis.arto on keksinyt kloonata itsensä ja nyt kirjoittelee täällä sitten.
Yksi vaihtoehto olisi värvätä enemmän modeja riittävän harkintakyvyn omaavien käyttäjien joukosta, vaikka Devilli onkin loistava niin aika paljon tekemistä täällä on..

Pekelele

Post by Pekelele » 16.2.2010 18:48

CBX wrote:Mun mielestä viikate vaan käyttöön ja kaikki asiattomat viestit (=ne kaikki mitkä ei vie keskustelua eteenpäin), eli noin joka toinen tällä hetkellä, kylmästi pois. Joka kohtaan selitys että jos ei ole tärkeää sanottavaa niin on parempi olla sanomatta ja keskittyä lukemiseen. Kova hommahan siinä on ja motivaatioo pitää löytyä Modeilta että jaksaa karsia kaikki pois mutta väittäisin että se auttais tasoon sitäkin kautta että nää kaikki 97-04 syntyneetkin pikkuhiljaa ymmärtää olla kirjottamatta jos ei ole asiaa.
Omasta mielestä vähän hiljaisempikin on paljon parempi kuin tyhjää täynnä. Forahan on käyttäjiensä näköinen, sen takia käyttäjiä pitää vähän leipoa että foorumia kestää katsella.
...
Samaa mieltä vaikka harvoin täällä tuleekin pyörittyä.
SHEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPO

CBX

Post by CBX » 16.2.2010 21:05

Tietysti jos viestien määrän paikalla jokaisella käyttäjällä näkyisi kirjoitettujen viestien keskimääräinen taso vaikka muiden käyttäjien arvosteluun perustuen, saattaisi alkaa ilmestyä ainakin junnuimmalta osastolta vähän vähemmän spämmiä ja enemmän asiaa.
Vaikka vähän turhaksi kikkailuksi se menisi eikä sinällään tekisi asioita ainakaan helpommiksi. Tuli vaan jostain mieleen.
Olen edelleen tuon nollatoleranssin kannalla.

Kukis

Post by Kukis » 17.2.2010 17:43

CBX wrote:Tietysti jos viestien määrän paikalla jokaisella käyttäjällä näkyisi kirjoitettujen viestien keskimääräinen taso vaikka muiden käyttäjien arvosteluun perustuen, saattaisi alkaa ilmestyä ainakin junnuimmalta osastolta vähän vähemmän spämmiä ja enemmän asiaa.
Vaikka vähän turhaksi kikkailuksi se menisi eikä sinällään tekisi asioita ainakaan helpommiksi. Tuli vaan jostain mieleen.
Olen edelleen tuon nollatoleranssin kannalla.
Tää on musta ainakin aivan loistava idea ! Tai sit vaan et viestien määrän kohalla ei näy ollenkaan mitään.

viking1

Post by viking1 » 21.2.2010 11:55

Foorumilla on tasoa mutta ei tarpeeksi että moni mainostaisi tätä foorumia. Itse en mainostaisi millään tätä foorumia koska sinäänsä taso ei mielestäni yllä sille tasolle.
http://idanposse.nettisivu.org
IdänPossen faniryhmä FBssä ylittänyt 50 kannattajan rajan.

smuli
Site Admin

Post by smuli » 25.2.2010 12:49

viking1 wrote:Foorumilla on tasoa mutta ei tarpeeksi että moni mainostaisi tätä foorumia. Itse en mainostaisi millään tätä foorumia koska sinäänsä taso ei mielestäni yllä sille tasolle.
Tähän "tason nosto" talkoisiin on jokainen tervetullut.

Miten?

Kirjoittakaa asiaa ja jättäkää höpölöpö-kommentit chattiin tai kokonaan pois. ;)

Mitä enemmän tekee mieli kirjoitella päivän polttavista salibandyyn ja urheiluun yleensä liittyvistä asioista, niin siitä vaan uutta topiccia auki ja sinne purkamaan tuntoja.

Pian tulee myös Salibandy Blogit jonne on tarkoitus kerätä enimmäkseen asiatietoa ja näkemyksiä, raportteja tapahtumista niin paikallisesti kuin myös globaalisti.

Kirjoittajia on jo jonossa muistakin maista joten mukaan vaan.

Kielenä saa käyttää ihan perussuomea tai sitten englantia, saksaa jne. Mitä vaan plakkarista löytyy.

Kiinnostaako?

Yhteyttä makeen tai allekirjoittaneeseen sähköpostitse tai yv:nä.

Kiitoksia ja yritetään nyt puristaa seuraavalle tasolle niin saadaan kilpailija Jatkoajalle jne.

Täällä kuitenkin käy 2000-5000 kävijää per päivä joten varmasti siitä joukosta löytyy asiakirjoittia yllinkyllin.
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

kek01

Post by kek01 » 24.4.2018 11:15

Comments may vary depending on topics and interests.

gclubslotonline

Post Reply