Salibandy.orgin näkyvyys muualla

Ylläpidon tiedotus- & palautekanava.
Post Reply
mettäpöyröö
Ylläpito

Salibandy.orgin näkyvyys muualla

Post by mettäpöyröö » 14.11.2008 00:33

Missä erilaisissa paikoissa olette nähneet linkin salibandy.orgiin?

Itse hämmästyin hieman, kun huomasin, että Ilta-Sanomien Internet-sivujen urheilupuolen salibandy-osiossa (jota muuten turhan harvakseltaan päivitetään) linkitetään sivun oikeassa laidassa olevassa "Salibandylinkkejä" -laatikossa salibandy.orgiin otsikolla "Keskustelua salibandysta".

Ja tämä topic on Tiedotus & palaute -osion alla, koska osaltaan kertoohan foorumin näkyvyys esim. Internetissä jonkinlaista palautetta toiminnasta. Kai?

EDIT: Tässä vielä linkki: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/salibandy/
Flatulo Ergo Bovum

Irule Unihoc

Re: Salibandy.orgin näkyvyys muualla

Post by Irule Unihoc » 14.11.2008 14:36

Oommä wikipedias nähny.

krisu-

Post by krisu- » 14.11.2008 16:17

irc-gallerias on ainakin mulla ja parilla muulla näkyny kotisivuna.

SuomiFinland

Post by SuomiFinland » 14.11.2008 16:46

mettäpöyröö wrote:Missä erilaisissa paikoissa olette nähneet linkin salibandy.orgiin?

Itse hämmästyin hieman, kun huomasin, että Ilta-Sanomien Internet-sivujen urheilupuolen salibandy-osiossa (jota muuten turhan harvakseltaan päivitetään) linkitetään sivun oikeassa laidassa olevassa "Salibandylinkkejä" -laatikossa salibandy.orgiin otsikolla "Keskustelua salibandysta".

Ja tämä topic on Tiedotus & palaute -osion alla, koska osaltaan kertoohan foorumin näkyvyys esim. Internetissä jonkinlaista palautetta toiminnasta. Kai?

EDIT: Tässä vielä linkki: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/t/salibandy/

*sensuroitu* täähä on kuuluisa foorumi :P
noo itellä on tullu mainostettua joissakin paikoissa, ja näkyny on yhellä foorumilla.
Paha tapa ei tapa

smuli
Site Admin

Post by smuli » 17.11.2008 11:25

Ja sunnuntaina meilla oli hieman ongelmia tietokannan kanssa joten nakyvyys oli nolla. :)
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

Post Reply