Yleinen kyselyketju ylläpidolle

Ylläpidon tiedotus- & palautekanava.
mettäpöyröö
Ylläpito

Re: Ihmeellisiä asioita

Post by mettäpöyröö » 4.5.2008 00:07

Pekelele wrote:
Devilli wrote:Haluan samanlaisen asenteen jokaiseen viestiin. Ja kun te ette reagoi mitenkään jos kiltisti yv:tä laittaa niin pakko vetää kunnon mellakka.
Väärin. Joka kerta, kun minulle on laitettu YV:tä, on asiat selvitetty loppuun asti siten, että kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä. Ei todellakaan ole "pakko vetää kunnon mellakka". Asiat eivät vain sillä tavoin mene perille. Pahimmassa tapauksessa moisesta koituu vain käyttäjille sanktioita.
Jarppi_56 wrote:Devilli ei ookkaan homo :s
Kuinkas tällaisiin viestiin voi suhtautua asiallisesti? Jos käyttäjä tahallaan spämmää off-topicia (ja esim. tässä tapauksessa vielä selvästi provosoi), mitä muuta viestille voi tehdä, kuin poistaa ja huomauttaa käyttäjää? Jossain on mennyt pieleen, jos tämä tulkitaan diktatuuriksi tai pomotteluksi. Tosiaan yritetään vaan pitää foorumi siistinä.
Flatulo Ergo Bovum

Devi
Ylläpito

Post by Devi » 4.5.2008 00:08

Pekelele wrote:
Devilli wrote:
Jarppi_56 wrote:Mut jos sulta kysyy ''miks oot homo?'',tuo on asiallinen kysymys ja halaun rehellisen ja asiallisen vastauksen.
Vastaampa sitten; En ole homo.
Kiitos. Haluan samanlaisen asenteen jokaiseen viestiin. Ja kun te ette reagoi mitenkään jos kiltisti yv:tä laittaa niin pakko vetää kunnon mellakka. Ja toivon ettei viestejä poisteta sillä tämä ei ole offtopicia.
Kyllä mä ainakin reagoin kun tulee YV:tä. Mutta jos tulee vaatimuksia että pitäisi bannata tietty henkilö, enkä mä ite näe sitä tarpeellisena, niin en voi mitään.

Jos taas tulee jotain tyyliin "Voisitko poistaa turhat chatit topikista XX sivulta XX (Kuten eilen tuli), niin kyllä parhaani mukaan siivoan sitten.

-Devi
Heja Heja Heja Warberg

make

Post by make » 5.5.2008 18:34

Jep, eli tonne palaute osioon vaan jos on jotain palautetta annettavana. Viime aikoina mä oon poistanut täältä tosi paljon viestejä, joten turhaa syytää mettäpöyröötä tai devilliä kaikesta. Poistettu on esim. jenkkilippuja yms. kuraa mitä on viljelty pitkin foraa. Jos homma ei miellytä, niin ei vaan voi mitään.

Tää varmaan pitäs erottaa omaks ketjukseen palaute osioon...

edit:erotettu
edit2:
"Jos foorumin moderaattoreita arvostelee vähänkin kriittiseen sävyyn, iskee sensurointi ja varoitukset."
Tuohon haluisin vähän tarkempaa tietoa, missä yhteydessä tapahtunut ja koska/kenen toimesta? Nuo on tarpeellisia tietoja ylläpidolle joten oletan että täsmennät.
-Kun kaikki ajattelevat samalla tavalla, kukaan ei ajattele kovin paljon-
-Walter Lippman-

Pekelele

Post by Pekelele » 5.5.2008 19:01

make wrote:Jep, eli tonne palaute osioon vaan jos on jotain palautetta annettavana. Viime aikoina mä oon poistanut täältä tosi paljon viestejä, joten turhaa syytää mettäpöyröötä tai devilliä kaikesta. Poistettu on esim. jenkkilippuja yms. kuraa mitä on viljelty pitkin foraa. Jos homma ei miellytä, niin ei vaan voi mitään.

Tää varmaan pitäs erottaa omaks ketjukseen palaute osioon...

edit:erotettu
edit2:
"Jos foorumin moderaattoreita arvostelee vähänkin kriittiseen sävyyn, iskee sensurointi ja varoitukset."
Tuohon haluisin vähän tarkempaa tietoa, missä yhteydessä tapahtunut ja koska/kenen toimesta? Nuo on tarpeellisia tietoja ylläpidolle joten oletan että täsmennät.
Laitoin viestin missä arvosteltiin moderaattoreita kriittiseen, mutta asialliseen sävyyn ja kas kummaa muutama minuutti ja viesti oli poissa. Poistajaa en tiedä. Suunnilleen ton ihmeellisiä asioita jutskan aikoihin.
SHEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPO

make

Re: Palautetta foorumista (erotettu ihmeellisiä asioita topicist

Post by make » 5.5.2008 19:16

Joskus viestejä tosin poistetaan ihan senkin takia, että ne ovat väärällä alueella/aiheessa. Esim. ihmeellisiin asioihin ei varmaankaan kuulu, että jonkun moderaattorin toimintatapa ei miellytä?

Syitä tietty voi olla monia. Ylireagointiakin sattuu...
-Walter Lippman-

Devi
Ylläpito

Post by Devi » 5.5.2008 19:20

Pekelele wrote:Laitoin viestin missä arvosteltiin moderaattoreita kriittiseen, mutta asialliseen sävyyn ja kas kummaa muutama minuutti ja viesti oli poissa. Poistajaa en tiedä. Suunnilleen ton ihmeellisiä asioita jutskan aikoihin.
Itse olen ainoa joka on lähiaikoina siitä aiheesta viestejä poistanut, joten otan vastuun siitä. Mulla nytten ei sattumoisin vaan leikkaa että minkäköhänlainen viesti se oli, muistatko sä?
Heja Heja Heja Warberg

SQee

Post by SQee » 5.5.2008 19:22

Devilli wrote:
Pekelele wrote:Laitoin viestin missä arvosteltiin moderaattoreita kriittiseen, mutta asialliseen sävyyn ja kas kummaa muutama minuutti ja viesti oli poissa. Poistajaa en tiedä. Suunnilleen ton ihmeellisiä asioita jutskan aikoihin.
Itse olen ainoa joka on lähiaikoina siitä aiheesta viestejä poistanut, joten otan vastuun siitä. Mulla nytten ei sattumoisin vaan leikkaa että minkäköhänlainen viesti se oli, muistatko sä?
Eiks Make sanonu et se on poistellu noit viestei kans aika urakal :?:

Devi
Ylläpito

Post by Devi » 5.5.2008 19:24

SQee wrote:
Devilli wrote:
Make on poistanut ison läjän viestejä muualta foorumilta, samasta osiostakin, mutta ei Ihmeellisiä asioita -topikista.
Heja Heja Heja Warberg

SQee

Post by SQee » 5.5.2008 19:26

Devilli wrote:
SQee wrote:
Devilli wrote:Itse olen ainoa joka on lähiaikoina siitä aiheesta viestejä poistanut, joten otan vastuun siitä. Mulla nytten ei sattumoisin vaan leikkaa että minkäköhänlainen viesti se oli, muistatko sä?
Make on poistanut ison läjän viestejä muualta foorumilta, samasta osiostakin, mutta ei Ihmeellisiä asioita -topikista.
Oke

Devi
Ylläpito

Post by Devi » 5.5.2008 19:30

Mietinkin että miks en muista, mutta luinkin väärin viestisi.
Pekelele wrote:Mitkäköhän on Devillin kriteerit antaa banaania? *sensuroitu* ei silkää paljon päässä liiku.
Sanatarkalleen noin. Toiko on asiallista palautetta?
Heja Heja Heja Warberg

checker

Post by checker » 5.5.2008 20:30

Pekelele wrote:Niinhän se tekee. Haluisin jonkun uuden kasvon modeks. Checkerist vois saada varmaa vaikka ihan kohtalaisen. Jarppikin oikeasti ihan asiallinen kaveri.

TÄMÄ EI TARKOITA ETTÄ NYKYISIÄ MODEJA PITÄISI EROTTAA MUTTA UUTTA TUULTA PURJEISIIN SANOI JUOPPO KAPAKASSA!
Mitäs tähän sanotte :D ? Minä ja Jarppi vaaditaan äänestys :wink: jos foorumistit on meideän puolella niin päästään modeiks :tuoppi:

Fedit: Pekelele :thumbup:
Fedit2: Nyt vaaditaan demokraattista toimintaa eli ette voi vaa sivuttaa ehdoitusta jos Pekelele ja muut haluavat uusia tuuli foorumille :)

make

Post by make » 5.5.2008 21:06

checker wrote: Minä ja Jarppi vaaditaan äänestys :wink: jos foorumistit on meideän puolella niin päästään modeiks :tuoppi:
Pekele vaatii uusia tuulia foorumille, sehän ei tarkoita, että pekele haluaa teidät modeiksi., sehän oli vaan ajatelma. Uudet tuulethan saattaa tarkoittaa vaikka sitä, että pekele haluaa, että teidät bannataan. Järjestetäänkö äänestys siitä?
;)
-Walter Lippman-

Nikles92

Post by Nikles92 » 5.5.2008 21:07

Jos näistä kahesta tulis modeja, lopettaisin täällä käymisen niin varmasti :D
Tiikerit Blue #48

Nelson

Post by Nelson » 5.5.2008 21:41

eiköhän Dev ja mettis oo hoitanu hommansa hyvin. lähiaikoina täällä tullu sellasta pskaa kuten nuo usaliput, tikkakoskelainen, santsin spämmäilyt jne et ihan hyvä et joku ne poistaa :D

ebeli

Post by ebeli » 5.5.2008 21:44

Nelson wrote:eiköhän Dev ja mettis oo hoitanu hommansa hyvin. lähiaikoina täällä tullu sellasta pskaa kuten nuo usaliput, tikkakoskelainen, santsin spämmäilyt jne et ihan hyvä et joku ne poistaa :D
enhän tässä 3 viime päivänä oo spämminy ees ;o
Yo Man Chicago ! (Blackhawks)

Post Reply