Yleinen kyselyketju ylläpidolle

Ylläpidon tiedotus- & palautekanava.
viltzu

Re: Yleinen kyselyketju ylläpidolle

Post by viltzu » 4.9.2010 18:28

Miks kaikki mun yksityisviestit ei oo lähteny vaan ne on vaan siinä lähtevät kansiossa? On ollu jo kaks päivää. Jotkut viestit kyllä lähtee. :|

Pötzi
Moderaattori

Post by Pötzi » 4.9.2010 18:55

viltzu wrote:Miks kaikki mun yksityisviestit ei oo lähteny vaan ne on vaan siinä lähtevät kansiossa? On ollu jo kaks päivää. Jotkut viestit kyllä lähtee. :|

Viestit siirtyvät lähetetyt kansioon sitten kun vastaanottaja on viestin lukenut. :)

viltzu

Post by viltzu » 4.9.2010 22:35

hyvä juttu :D

Raineri98

Post by Raineri98 » 3.10.2010 02:57

Mites jos tälle sivulle eksyy jotain tyhmiä spämmereitä niin mikä on heidän kohtalonsa? Housut alas ja kukko hulee? Rankun toimittaa ebeli-?
Sbandy c95
:)

make

Post by make » 14.10.2010 10:31

Raineri98 wrote:Mites jos tälle sivulle eksyy jotain tyhmiä spämmereitä niin mikä on heidän kohtalonsa? Housut alas ja kukko hulee? Rankun toimittaa ebeli-?
Mitään vakiokäytäntöä ei ole, toiminta tilanteen mukaan.
-Kun kaikki ajattelevat samalla tavalla, kukaan ei ajattele kovin paljon-
-Walter Lippman-

Tuoppi

Post by Tuoppi » 14.10.2010 14:56

Raineri98 wrote:Mites jos tälle sivulle eksyy jotain tyhmiä spämmereitä niin mikä on heidän kohtalonsa? Housut alas ja kukko hulee? Rankun toimittaa ebeli-?
En voi puhua kaikkien puolesta, mutta pitkäaikaisemmat yleensä ostetaan hiljaisiksi. Siitpuheenollen...make, missä mun tän viikon hesekupongit viipyy?
JiiKoo wrote:Miksi kaikilla on nykyään allekirjoituksessa jokin kommentti minkä joku toinen on joskus sanonut foorumilla?
Vuoden forum-nisti 09' mjötööh

make

Post by make » 19.10.2010 22:13

Tuoppi wrote:
En voi puhua kaikkien puolesta, mutta pitkäaikaisemmat yleensä ostetaan hiljaisiksi. Siitpuheenollen...make, missä mun tän viikon hesekupongit viipyy?
Ne on tulossa, kuten lupasin. Boonuksena pari lippua kotipitsaan ja uus karjala lippis, sori että se suomi-leijona paita oli loppu kaupasta.
-Kun kaikki ajattelevat samalla tavalla, kukaan ei ajattele kovin paljon-
-Walter Lippman-

PirtinBure

Post by PirtinBure » 22.2.2016 10:11

Terve.

Olen uudenkarhea jäsen sivustolla. Heti alussa silmille ponnahti tuo keskustelualueen epäselvyys. Turhanpäiväisiä topicceja ja vanhoja (10vuotta viimeisestä viestistä) tuntuu olevan aika reilunlaisesti. Hankaloittaa hirmuisesti olennaisten keskustelujen etsintää. Ja mielenkiinto ylipäänsä selailuun lakkaa nopeasti, kun on paljon turhaa tyyliin "minkä kokoinen kenkä sinulla on?"- otsikkoja. Kuten myös tässä palaute&tiedota osiossa on monella yksittäiselle kysymykselle tehty oma aihe. Vieläpä niin että otsikko on muotoiltu siten että kysymys selviää vasta itse keskustelussa -.-. Olisiko aika järjestää suursiivous ja poistaa reilulla kädellä turhanpäiväisiä keskusteluja, ja siirtää vaikkapa vanhat keskustelut jonnekkin museo-osastoon jossa niitä voi muistella jos ne välttämättä haluaa säilyttää? Tekisi sivustosta huomattavasti selkeämmän ja mukavamman käyttää. :)

smuli
Site Admin

Post by smuli » 25.5.2016 12:24

PirtinBure wrote:Terve.

Olen uudenkarhea jäsen sivustolla. Heti alussa silmille ponnahti tuo keskustelualueen epäselvyys. Turhanpäiväisiä topicceja ja vanhoja (10vuotta viimeisestä viestistä) tuntuu olevan aika reilunlaisesti. Hankaloittaa hirmuisesti olennaisten keskustelujen etsintää. Ja mielenkiinto ylipäänsä selailuun lakkaa nopeasti, kun on paljon turhaa tyyliin "minkä kokoinen kenkä sinulla on?"- otsikkoja. Kuten myös tässä palaute&tiedota osiossa on monella yksittäiselle kysymykselle tehty oma aihe. Vieläpä niin että otsikko on muotoiltu siten että kysymys selviää vasta itse keskustelussa -.-. Olisiko aika järjestää suursiivous ja poistaa reilulla kädellä turhanpäiväisiä keskusteluja, ja siirtää vaikkapa vanhat keskustelut jonnekkin museo-osastoon jossa niitä voi muistella jos ne välttämättä haluaa säilyttää? Tekisi sivustosta huomattavasti selkeämmän ja mukavamman käyttää. :)
Kyllä olisi. Yritän etsiä uuden salibandy.org:n kehittämisestä innostuneita henkilöitä. Varsinkin jotain kuka haluaisi ottaa tämän projektin vastuulleen.

Viestiä mulle tai sitten sähköpostilla! :-)
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

Post Reply