PirtinBure kirjoitti:
Terve.
Olen uudenkarhea jäsen sivustolla. Heti alussa silmille ponnahti tuo keskustelualueen epäselvyys. Turhanpäiväisiä topicceja ja vanhoja (10vuotta viimeisestä viestistä) tuntuu olevan aika reilunlaisesti. Hankaloittaa hirmuisesti olennaisten keskustelujen etsintää. Ja mielenkiinto ylipäänsä selailuun lakkaa nopeasti, kun on paljon turhaa tyyliin "minkä kokoinen kenkä sinulla on?"- otsikkoja. Kuten myös tässä palaute&tiedota osiossa on monella yksittäiselle kysymykselle tehty oma aihe. Vieläpä niin että otsikko on muotoiltu siten että kysymys selviää vasta itse keskustelussa -.-. Olisiko aika järjestää suursiivous ja
poistaa reilulla kädellä turhanpäiväisiä keskusteluja, ja siirtää vaikkapa vanhat keskustelut jonnekkin museo-osastoon jossa niitä voi muistella jos ne välttämättä haluaa säilyttää? Tekisi sivustosta huomattavasti selkeämmän ja mukavamman käyttää.

Kyllä olisi. Yritän etsiä uuden salibandy.org:n kehittämisestä innostuneita henkilöitä. Varsinkin jotain kuka haluaisi ottaa tämän projektin vastuulleen.
Viestiä mulle tai sitten sähköpostilla!