Salibandy.Org - Chat

Ylläpidon tiedotus- & palautekanava.
Freak27

Re: Salibandy.Org - Chat

Post by Freak27 » 7.6.2009 21:46

sam wrote:Kyllä mä niin kuin luulisin päässeeni chattiin, mutta siellä ei kyllä koskaan ole ketään!? Olen myös yrittänyt kaikkia muita chatteja, eikä missään ole ketään... Oonko vaan huonoon aikaan sielä?
Oothan Quakenet-servulla?
-Runeboy- wrote:Kerrotko mulle mitä helvetin väliä sillä on pelaatko exelillä vai excaliburilla

mettäpöyröö
Ylläpito

Post by mettäpöyröö » 7.6.2009 22:22

Freak27 wrote:
sam wrote:Kyllä mä niin kuin luulisin päässeeni chattiin, mutta siellä ei kyllä koskaan ole ketään!? Olen myös yrittänyt kaikkia muita chatteja, eikä missään ole ketään... Oonko vaan huonoon aikaan sielä?
Oothan Quakenet-servulla?
Niin. En tiedä puhutaankohan tässä nyt samasta asiasta.

Salibandy.orgin chatti (tuo sivuston oikeasta yläkulmastakin löytyvä linkki) on paikka, jossa harvemmin sattuu piipahtamaan kaksi ihmistä yhtäaikaa. Siis todella tyhjä arpa.

Tässä keskustelussa on esiintynyt paljon keskustelua salibandy.orgin irc-kanavasta #salibandy.org, missä haahuilee jonkin verran porukkaa. Jotta tehtäisiin asiat mahdollisimman helpoiksi, sinne pääsee tästä linkistä, kunhan kirjoittaa Nimimerkki-kohtaan oman nimimerkkinsä (esim. Erkki123) ja Kanava-kohtaan #salibandy.org sekä klikkaa Irkkiin!-painikkeesta.
Flatulo Ergo Bovum

sam

Post by sam » 8.6.2009 17:37

Ilmeisesti javassa jotain häikkää, kun tällainen teksti tulee:

"Yhteyttä ei voida muodostaa : java.security.AccessControlException : access denied (java.net.SocketPermission irc.quakenet.org resolve)"

Java kyllä pitäisi olla. Mutta pitää vissiin ladata uudestaan? Java Web Start Application Manager ainakin löytyy, mutta en kyllä tiedä onko se sitten normaali Java.

Kun yritän chattiin, kysytään myös englanniksi luotanko johonkun Philippe Detaurnouhun tms. enkä uskalla vastata kyllä, kun vanha kone meni juuri tällaisesta sekaisin ja sai tuhansia viruksia..

-Runeboy-

Post by -Runeboy- » 8.6.2009 22:48

Tulkaa kaikki nyt sborg chattii
Vaisumassu wrote:Hei!
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle :)

zipz

Post by zipz » 30.6.2009 17:47

Olet varmaankin väärällä serverillä.

smuli
Site Admin

Post by smuli » 29.8.2009 10:31

Pulinaboksi löytyy rekisteröityneille käyttäjille etusivulta. Mikäli siinä on jotain häikkää niin tähän ketjuun näillä tiedoin:

- käyttöjärjestelmä
- selaimen nimi ja versio
- kello ja päivämäärä
- kuvakaappaus

ilman näitä tietoja ei tule apua ja on turha marista. Kiitos.
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

smuli
Site Admin

Post by smuli » 29.8.2009 11:23

Mikäli koko Salibandy.Org aukeaa zätti ikkunaan niin refreshiä kerran, pitäisi futaa sen jälkeen moitteetta.
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

mattu

Post by mattu » 21.2.2010 22:19

Semmonen ongelma että toi kirjautuu aina uudestaan ulos chatistä vaikka olen kirjautuneena foorumille.
S-BOW

Devi
Ylläpito

Post by Devi » 21.2.2010 22:36

mattu wrote:Semmonen ongelma että toi kirjautuu aina uudestaan ulos chatistä vaikka olen kirjautuneena foorumille.
Se kirjaa ittensä ulos jonkun ajan kuluttua. Päivittämällä sivun olet taas kirjautuneena chattiin.
Heja Heja Heja Warberg

mettäpöyröö
Ylläpito

Post by mettäpöyröö » 21.2.2010 22:36

mattu wrote:Semmonen ongelma että toi kirjautuu aina uudestaan ulos chatistä vaikka olen kirjautuneena foorumille.
Kokeile käyttää mettäpöyröön ihmekikkaa ja painaa näppäimistöstä taikanäppäintä F5 ja SIMSALABIM! ;)

EDIT: Devilli sä oot ihan liian nopee...

... kuulet varmaan tuota aika usein?
Flatulo Ergo Bovum

smuli
Site Admin

Post by smuli » 22.2.2010 14:14

noh, siinähän ne vastaukset sitten tulikin. Mutta eikai toi F5 futaa Macin Safarissa? ;) Siellä pitää näpäyttää COMMAND + R ... :)
---

mettäpöyröö
Ylläpito

Post by mettäpöyröö » 22.2.2010 16:55

smuli wrote:noh, siinähän ne vastaukset sitten tulikin. Mutta eikai toi F5 futaa Macin Safarissa? ;) Siellä pitää näpäyttää COMMAND + R ... :)
Se onkin taikanäppäin... Tulee tietysti mukana vain taikatietokoneissa!
Flatulo Ergo Bovum

kek01

Post by kek01 » 23.4.2018 06:05

I guess that is the source of the answer, but Eical does the F5 bargain at Mac Safari?

777-slotonline

Post Reply