Moderointi kysymykset

Ylläpidon tiedotus- & palautekanava.
-Runeboy-

Re: Moderointi kysymykset

Post by -Runeboy- » 2.2.2008 23:24

Miks devillii ei voi laittaa vihamies listalle
Vaisumassu wrote:Hei!
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle :)

Jetku

Post by Jetku » 3.2.2008 01:16

Se on liian rakastettava persoona

make

Post by make » 3.2.2008 19:30

-Rudeboy- wrote:Miks devillii ei voi laittaa vihamies listalle

Ilmeisesti moderaattoreita ei voi laittaa jostain syystä. En kyllä edes tiedä mihin noita listoja tarvitsee :)
-Kun kaikki ajattelevat samalla tavalla, kukaan ei ajattele kovin paljon-
-Walter Lippman-

-Runeboy-

Post by -Runeboy- » 3.2.2008 19:31

make wrote:

Ilmeisesti moderaattoreita ei voi laittaa jostain syystä. En kyllä edes tiedä mihin noita listoja tarvitsee :)

mä tartten
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle :)

Knt

Post by Knt » 3.2.2008 19:32

make wrote:

Jos pistää vihamies listalle nii sit sen yksityisviestit ei tuu perille.
Vehve#91

make

Post by make » 3.2.2008 19:57

Knt wrote:Jos pistää vihamies listalle nii sit sen yksityisviestit ei tuu perille.

Ok, no se selittää varmaan miksi moderattoreita ei voi sinne listalle laittaa.
-Kun kaikki ajattelevat samalla tavalla, kukaan ei ajattele kovin paljon-
-Walter Lippman-

Bhure

Post by Bhure » 9.2.2008 13:48

Onkos kellään tietoa että milloin mahdollisesti sais noi avatarit taas toimimaan? Eihän sillä mikään kiire oo mut on ollu jo melkosen kauan näin.
läheltä ylös

-Runeboy-

Post by -Runeboy- » 9.2.2008 15:41

Bhure wrote:Onkos kellään tietoa että milloin mahdollisesti sais noi avatarit taas toimimaan? Eihän sillä mikään kiire oo mut on ollu jo melkosen kauan näin.

viewtopic.php?f=8&t=769

Vile

Post by Vile » 10.2.2008 12:49

-Rudeboy- wrote:
Bhure wrote:Onkos kellään tietoa että milloin mahdollisesti sais noi avatarit taas toimimaan? Eihän sillä mikään kiire oo mut on ollu jo melkosen kauan näin.

http://www.salibandy.org/viewtopic.php?f=8&t=769

Mitenköhän tuo reilun vuoden takainen avatarien kokoon/toimimiseen ja asennukseen liittyvä juttu selittää sen ettei avatareita ole tällä hetkellä tällä foorumilla?

checker

Post by checker » 11.2.2008 00:35

onko avatareja siis enään tulossa :?:

Devi
Ylläpito

Post by Devi » 11.2.2008 11:38

>Vile< wrote:
-Rudeboy- wrote:

viewtopic.php?f=8&t=769

Mitenköhän tuo reilun vuoden takainen avatarien kokoon/toimimiseen ja asennukseen liittyvä juttu selittää sen ettei avatareita ole tällä hetkellä tällä foorumilla?

Sitä että asiat kannattaa kysyä oikeissa paikoissa. Milloin avatarit tulevat kysymykset eivät kuulu ollenkaan "Moderointi kysymykset" -topikin alle, mutta voit sitten ite miettiä kuuluuko se "Avatarit" topikkiin.
Heja Heja Heja Warberg

smuli
Site Admin

Post by smuli » 11.2.2008 11:51

checker wrote:onko avatareja siis enään tulossa :?:

Tulee joku päivä kunhan saan päivitettyä tietokannan ajantasalle.
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

Knt

Post by Knt » 11.2.2008 14:04

Nyt kun modet on puuttunu on foorumille tullut paljon turhia viestejä. Joten toivottavasti Devilli on pian tulossa takaisin, sillä ei oo hirveen kiva lukea jtn viestin kasvattamis viestejä :)
Vehve#91

Devi
Ylläpito

Post by Devi » 11.2.2008 16:10

Knt wrote:Nyt kun modet on puuttunu on foorumille tullut paljon turhia viestejä. Joten toivottavasti Devilli on pian tulossa takaisin, sillä ei oo hirveen kiva lukea jtn viestin kasvattamis viestejä :)

Tänään tai huomenna pitäs saada netti toimimaan omalla koneella, pitääs kattoa. Koulussa poistin vähän päälle 40 viestiä, mitkä nyt eniten pisti silmään.

E. Ja ne oli enimmäkseen kahdesta eri topikista.
Heja Heja Heja Warberg

Vile

Post by Vile » 11.2.2008 17:07

Devilli wrote:Sitä että asiat kannattaa kysyä oikeissa paikoissa. Milloin avatarit tulevat kysymykset eivät kuulu ollenkaan "Moderointi kysymykset" -topikin alle, mutta voit sitten ite miettiä kuuluuko se "Avatarit" topikkiin.

No minäpä mietin.

Mutta kyllähän tämä vois kuulua myös moderointi kysymyksiin.

Post Reply