Automaattinen kirjautuminen ei toimi?

Ylläpidon tiedotus- & palautekanava.
Post Reply
Hebi

Automaattinen kirjautuminen ei toimi?

Post by Hebi » 6.9.2006 17:58

Minulla on siis ollut nyt viimeiset ~3 päivää sellainen ongelma, ettei salibandy.org kirjaa minua enää automaattisesti sisään foorumille.
Muilla esiintynyt samaa ongelmaa?
Minua tuo ainakin haittaa, vaikka ei ihan maailmaa kaada niin ärsyttää, kun pitää aina kirjoittaa käyttäjätunnukset ja salasanat uudestaan.
Teeppä [Führer]smuli[/Führer] asialle jotain jos pystyt?

Henkka

Re: Automaattinen kirjautuminen ei toimi?

Post by Henkka » 6.9.2006 18:19

Hebi wrote:Minulla on siis ollut nyt viimeiset ~3 päivää sellainen ongelma, ettei salibandy.org kirjaa minua enää automaattisesti sisään foorumille.
Minua tuo ainakin haittaa, vaikka ei ihan maailmaa kaada niin ärsyttää, kun pitää aina kirjoittaa käyttäjätunnukset ja salasanat uudestaan.

Eipä ole ainakaan täällä päin mitään ongelmia ollut.
M-Team A2/B1/M5

puukäsi91

Post by puukäsi91 » 6.9.2006 19:04

Ei minullakaan mitään ongelmia ole ollut.

Pötzi
Moderaattori

Post by Pötzi » 6.9.2006 19:09

Mulla on kans ollu samanlainen ongelma jo pitemmän aikaa n.4-8vk.

Tepi-74

Post by Tepi-74 » 6.9.2006 19:09

Eikä mulla vaikken oo täällä ollu pitkään aikaan.
Hymy on kuin bumerangi
-palautuu useimmiten lähettäjälleen! :)

Siispä hymyile! :D

smuli
Site Admin

Re: Automaattinen kirjautuminen ei toimi?

Post by smuli » 7.9.2006 10:58

Hebi wrote:Minulla on siis ollut nyt viimeiset ~3 päivää sellainen ongelma, ettei salibandy.org kirjaa minua enää automaattisesti sisään foorumille.

Jos Herra Hebi käyttää eri tietokonetta, tai joku putsailee tietokoneesi evästeitä tai et ole ruksannut kohtaa 'Kirjaudu automaattisesti' niin ei varmasti toimi.

Tietyt TEMP-tietokannat putsasin tässä jokunen ilta sitten, joten tämä voi vaikuttaa myös asiaan.

Yritä nyt jaksaa, Herra Hebi. :)
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

Hebi

Post by Hebi » 7.9.2006 19:23

Jos Herra Hebi käyttää eri tietokonetta, tai joku putsailee tietokoneesi evästeitä tai et ole ruksannut kohtaa 'Kirjaudu automaattisesti' niin ei varmasti toimi.

Sama tietokone, raksi ruutuun joka kerta. Evästeistä en tiedä, mutta olen ainut perheestämme joka osaisi niitä ehkä poistaa, joten en uskoisi sen tuostakaan johtuvan.
Tietyt TEMP-tietokannat putsasin tässä jokunen ilta sitten, joten tämä voi vaikuttaa myös asiaan.

Se on varmasti tuo! Ei pitäisi mennä sorkkimaan pimeän puolelle.
Yritä nyt jaksaa, Herra Hebi.

No koita nyt tässä jaksaa kun ei ole enää mitään aihetta elää, murheet ja velat kaatuvat päälle... :cry: Ei se ole helppoa, kun ei auto-kirjautuminen toimi. :(

Tepi-74

Post by Tepi-74 » 7.9.2006 19:34

Voi Hebi raukkaa!Ei kiva juttu jos kaikki kaatuu päälle :(
Hymy on kuin bumerangi
-palautuu useimmiten lähettäjälleen! :)

Siispä hymyile! :D

Balzhrum

Post by Balzhrum » 7.9.2006 20:37

Mozillassahan on tämmöinen salasanan muisto hommeli. Jos olet yleisellä koneella, voi tehdä profiilit mozillaan.

smuli
Site Admin

Post by smuli » 8.9.2006 11:38

Hebi wrote:

Sama tietokone, raksi ruutuun joka kerta. Evästeistä en tiedä, mutta olen ainut perheestämme joka osaisi niitä ehkä poistaa, joten en uskoisi sen tuostakaan johtuvan.

Valitettavasti kukaan muu ei ole valittanut samasta aiheesta, eli luulisin syyn löytyvät joko sielläpäässä penkin ja näppiksen välistä tai sitten tietokoneessasi on jotain häikkää.

Putsaa evästeet yms TEMP-jutut selainohjelmastasi ja yritä automaattista kirjautumista uudelleen. Jospa tuo auttaisin vaivaan.

Lääke nautitaan kerran ja sitten raporttia tännepäin niin mietitään jatkohoitoa mikäli homma ei futaa vieläkään. ;)
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

Hebi

Post by Hebi » 14.9.2006 20:13

Voi perseen perse, ilmeisesti tästä samasta syystä en enää saa ilmoituksia uusista viesteistä, joita on tullut seuraamiini ketjuihin! Siitä johtuu nykyinen passiivisuutenikin. Mistä tuo vika noin yht'äkkiä ilmestyi?! Mulla menee ihra!

Post Reply