Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 6.6.2006 10:03 
Poissa
Ylläpito

Lainaa:
Could not insert search results

DEBUG MODE

SQL Error : 1062 Duplicate entry '1479210032' for key 1

INSERT INTO phpbbv2_search_results (search_id, session_id, search_array) VALUES(1479210032, 'd2061b26f358c7b73f144f37d756cca1', 'a:7:{s:14:"search_results";s:9:"677, 1741";s:17:"total_match_count";i:2;s:12:"split_search";N;s:7:"sort_by";i:0;s:8:"sort_dir";s:4:"DESC";s:12:"show_results";s:6:"topics";s:12:"return_chars";i:200;}')

Line : 702
File : search.php

Tuollainen teksti pamahti ruutuun, kun vanhojen rutiinieni mukaisesti tarkistin edellisen kirjautumiseni jälkeen tulleet viestit.
Nyt jouduin selaamaan kaikki viestit uuvuttavan hitaasti ja vaivalloisesti: manuaalisesti :( .
No, ei semmoista vikaa etteikö Smuli sitä räpeltäisi kuntoon/pahempaan kuntoon.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 6.6.2006 11:01 
Poissa

Paikkakunta: Myyrmäki (ruots. Myrbacka; puhekielessä myös Myrtsi) on noin 14 500 asukkaan tiivis kaupunginosa.
Kyllä mulla toimii ihan hyvin.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 6.6.2006 20:59 
Poissa
Site Admin

Kuinka usein tämä kyseinen 'teksit on PAMAHTANUT' Teidän ruutuunne, arvon käyttäjä?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 7.6.2006 09:47 
Poissa
Ylläpito

No eilen pamahti. Eipä näy paukkuvan enää, kiitokset siitä :thumbup: .

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.6.2006 17:04 
Poissa
Ylläpito

Selailin viime käyntini jälkeen tulleita uusia viestejä äsken ja suureksi harmikseni ja viivästyksekseni huomasin, ettei tämän topicin otsikossa nimetty linkki/sivu toiminut ihan kunnolla. Monesti palattuani sivulle eteeni avautui lähes tyhjä sivu, jossa ei tainnut juuri muuta lukea kuin "Informaatio". Ratkaisin mieltäni raastavan ongelman väliaikaisesti "Päivitä"-näppäimen aktiivisella rämpyttämisellä.

Ylläpito minun puolestani viettäköön railakkaat juhannukset ja vasta sitten syventykööt ajallaan tähän valtavaan ongelmaan minun puolestani.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.6.2006 17:17 
Poissa
Site Admin

Pistä samanlainen ruutukaappaus ku tossa ekassa viestissäsi, niin voin yrittää selvittää kyseistä ongelmaa. :)

Toistaiseksi luulen vain, että sulla on käynyt huonoa zägää ton ekan ongelman suhteen. Yritä kestää.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.6.2006 15:29 
Poissa
Ylläpito

mettäpöyröö kirjoitti:
Selailin viime käyntini jälkeen tulleita uusia viestejä äsken ja suureksi harmikseni ja viivästyksekseni huomasin, ettei tämän topicin otsikossa nimetty linkki/sivu toiminut ihan kunnolla. Monesti palattuani sivulle eteeni avautui lähes tyhjä sivu, jossa ei tainnut juuri muuta lukea kuin "Informaatio". Ratkaisin mieltäni raastavan ongelman väliaikaisesti "Päivitä"-näppäimen aktiivisella rämpyttämisellä.

Olen tutkinut ongelmaa tarkemmin. Mozilla Firefoxilla minkäänlaista ongelmaa ei ole, mutta Internet Explorerilla ongelma on edelleen ainakin käyttämälläni tietokoneella.

Lisäksi huomasin, että siinä on joku tietty sekuntimäärä sivun avaamisen jälkeen, kun takaisin otsikon mukaiselle sivulle pystyy palaamaan niin, että se toimisi. Eli siis jos vain käyn nopeaa jossain aiheessa ja painan heti "Edellinen", yllä kuvailtu ongelma ilmenee. Jos taas lueskelen sivulta juttuja kauemmin ja palaan otsikon mukaiselle sivulle, ongelmaa ei ole.

Toivottavasti se oli tarpeeksi epäselvästi ilmaistu.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.6.2006 15:36 
Poissa

Minulla ei ole ilemstynyt tälläistä ongelmaa internet explorerilla.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.6.2006 15:56 
Poissa
Site Admin

Jossain vaiheessa joko selaimen muistissa tai sitten palvelimen webbi palvelimen muistissa on tupla dataa.

Tässähän tapahtuu niin, että kun klikkaat tuota 'Näytä viime ...' niin tauluun 'phpbbv2_search_results' lätkästään se tulosrivi. Kun poistut selauksesta, niin sen rivin pitäisi poistua sieltä. Mikäli siirryt tiettyyn viestiin, niin se rivi poistetaan em. taulusta.

Jostain syystä tämä ei sitten futaa aina joko a) tarpeeksi nopeasti tai sitten b) jossain on vanhaa dataa.

Joka tapauksessa typerästi rakennettu listaus mutta ... minkäs teet. Olemme tän softan orjia, nouskaamme sorrosta. ;)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29.6.2006 16:06 
Poissa
Site Admin

Eli siis suomeksi sanottuna sinne tauluun yritettiin laittaa riviä jolla oli sama avain (satunnainen n+1 merkkinen avain).

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 4.11.2006 16:07 
Poissa

Laitetaampa tämä nyt tänne, kun edes vähäsen aiheeseen liittyy:

Aina ku kirjaudun sisään niin mun nimi lukee kirjautuneiden käyttäjien listassa, mutta silti ne kirjautumispalkit on sielä alhaalla (käyttäjätunnus- ja salasanaboxit). Eikä siinä vielä kaikki! Joka ikinen otsikko näkyy valkoisena eli en tiedä mihin on tullut uusia viestejä!

Kun painan 'Katso viime käyntisi jälkeen tulleet viestit', tulee Informaatio ja "Yksikään aihe tai viesti ei vastannut hakuehtoja"

edit: Mozarellalla siis säädän ja ongelma johtunee osaksi siitä, että olen tallentanut käyttäjätunnuksen ja salasanan, niin että ne tulevat valmiiksi kun astun .orgiin.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 4.11.2006 17:44 
Poissa
Ylläpito

#Ykstoista kirjoitti:
Laitetaampa tämä nyt tänne, kun edes vähäsen aiheeseen liittyy:

Aina ku kirjaudun sisään niin mun nimi lukee kirjautuneiden käyttäjien listassa, mutta silti ne kirjautumispalkit on sielä alhaalla (käyttäjätunnus- ja salasanaboxit). Eikä siinä vielä kaikki! Joka ikinen otsikko näkyy valkoisena eli en tiedä mihin on tullut uusia viestejä!

Kun painan 'Katso viime käyntisi jälkeen tulleet viestit', tulee Informaatio ja "Yksikään aihe tai viesti ei vastannut hakuehtoja"

edit: Mozarellalla siis säädän ja ongelma johtunee osaksi siitä, että olen tallentanut käyttäjätunnuksen ja salasanan, niin että ne tulevat valmiiksi kun astun .orgiin.

Oletko katsonut, oletko edes kirjautunut sisälle. Se että nimimerkki näkyy alhaalla luettelossa, tarkoittaa että olet ollut sisällä 5min sisällä. Sillä kaikki edellä mainitsemasi asiat viittaisivat juuri siihen.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 4.11.2006 18:12 
Poissa

Devilli kirjoitti:
Oletko katsonut, oletko edes kirjautunut sisälle. Se että nimimerkki näkyy alhaalla luettelossa, tarkoittaa että olet ollut sisällä 5min sisällä. Sillä kaikki edellä mainitsemasi asiat viittaisivat juuri siihen.

Olen katsonut ja kirjautunut. Oikeas yläpörsäs lukee "Kirjaudu ulos [#Ykstoista]"

Mutta ongelma ratkesi! -melkein. Ennen kirjautumista siitä nimestä vain kumittaa yhden kirjaimen pois ja laittaa uudestaan, niin ongelmaa ei näy. Perin kummallista siltikin.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 6.11.2006 11:07 
Poissa

Tyhjentäkää selaimenne välimuistit aina välillä, niin voi toimia paremmin. :)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 9.11.2006 19:43 
Poissa

#Ykstoista kirjoitti:
Laitetaampa tämä nyt tänne, kun edes vähäsen aiheeseen liittyy...

TAAS! Olen jo kaikki mahdolliset välimuistit sun muut tyhjennellyt ja nyt sain jopa kirjoittaa oman nimimerkkini ja salasanani palkkeihin, niin eiköhän tämä sama homma tapahtunut taas! Koitan kestää...

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 15 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org