Osio salibandyvalmentajille?

Ylläpidon tiedotus- & palautekanava.
Post Reply
Thierry

Osio salibandyvalmentajille?

Post by Thierry » 22.6.2005 22:01

Itse olen mielenkiinnolla seurannut Nappulafutis.com -sivuston foorumia (http://www.nappulafutis.com/foorumi/) jossa juniorivalmentajat käyvät mielenkiintoisia keskusteluja eri aiheista. Olisiko tällä forumilla tilausta osiolle , jossa juniorivalmentajat (ja mikseivät muutkin säbävalmentajat) voisivat keskustella erilaisista valmennuksiin liittyvistä asioista? Eri aiheet eivät hukkuisi niin helposti muuhun massaan, vaan valmentajat voisivat keskittyä puhumaan valmentamiseen liittyvistä asioista niille tarkoitetulla alueella.

Valmentaja kehittyy todella hyvin kun keskustelee muiden valmentajien kanssa. Omat näkökulmat kehittyvät, saa uusia ideoita.. lista on loputon!
"Yks toimittaja sano mulle et me soitetaan keikoilla playbäkkinä, se toimittaja on ite playbäkki" -Matti Nykänen

make

Post by make » 23.6.2005 06:54

Idea ei huono, eli jos tunnette tilausta tuommoselle niin tähän ketjuun vaan käsiä ylös ja vähän perusteluja miksi.
-Kun kaikki ajattelevat samalla tavalla, kukaan ei ajattele kovin paljon-
-Walter Lippman-

Maroc

Post by Maroc » 23.6.2005 11:18

Itselläni ei valmennuksen kanssa ole paljoakaan tekemistä, mutta mielipiteitä aiheista siltikin varmasti riittäisi. ;)

Eli toisin sanoen idea on hyvä ja varmasti täysin kehityskelpoinen. Toisi ilman muuta selkeyttä siihenkin puoleen. Kannatan!

smuli
Site Admin

Post by smuli » 23.6.2005 15:38

Uudessa versiossa (salibandy.org v2.0) tämäkin puoli otetaan huomioon.

Odotellaan uutta versiota kunhan saadaan se kuosiin. :)

Kiitoksia hyvästä pointista. Valmentajia ei pidä unohtaa.
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

Pikku Myy

Post by Pikku Myy » 11.7.2005 21:32

Kyllä minä myös kannattaisin, uskoisin että heilläkin olisi toisilleen paljon kerrottavaa :D
Salibandy on elämäni ja Nightwish seitsemäs taivaani. Savvy?

HandODoom

Post by HandODoom » 12.7.2005 15:22

Aktivoisi minua suuresti, koska on lähellä sydäntä. Kannatan ehdottomasti tätä osiota :thumbup:
Olettamus on kaikkien munausten äiti

Leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä

"Koko maailma on lähtenyt pois! Viime yönä kaikki hyppäsivät hautoihinsa ja vetivät maata peitoksi!" - J.G. Ballard -

Hardtackle

Re: Osio salibandyvalmentajille?

Post by Hardtackle » 22.9.2008 20:53

Tällainen osio olis kyllä tervetullut ihan noin niinkun tiedon vaihtamisen kanssa.
Valmennuksen eri muodot huomioiden esim. mailankäsittely harjoitteet, fysikaalinen harjoittelu, pelitilanne harjoittelu.....
Tietoa ei koskaan ole liikaa joten eiköhän olis syytä laittaa osiota kehiin :thumbup: 8)

make

Post by make » 23.9.2008 17:36

Jotenkin tuntuu, että sille ei oikein ole tilausta. Foorumilla on todella vähän keskustelua valmennuksesta. Muutama aihe ollu ja nekin on painunut tuonne historian hämäryyksiin...

Joten aktivoikaa nyt niitäkin aiheita ensin...
-Walter Lippman-

tyttönen

Post by tyttönen » 1.4.2009 16:48

make wrote:Jotenkin tuntuu, että sille ei oikein ole tilausta. Foorumilla on todella vähän keskustelua valmennuksesta. Muutama aihe ollu ja nekin on painunut tuonne historian hämäryyksiin...

Joten aktivoikaa nyt niitäkin aiheita ensin...

Puoli vuotta on menny... Herättelenpä ja kyselen oliskohan nyt jo sitä tilausta ja halukkaita tälle osiolle? Itse ainakin olisin kiinnostunut. Ensimmäisessä vietissä oli mielestäni jo hyvin perusteltu.

make

Post by make » 2.4.2009 10:03

Perustelut Thierryllä on tosiaan hyvät. Mutta puolessa vuodessa ei taida olla auennut yhtään valmennuskeskustelua. Mutta eipä hätää, täytyy vähän miettiä tota hommaa ja katsoa jos vaikka joksikin aikaa tekisi vaikka salibandy alueen alle valmennuskeskustelun ja katsoo miten se lähtee käyntiin. Jos ei lähde, niin sitten sen subin voi poistaa.
-Walter Lippman-

make

Post by make » 2.4.2009 16:09

Mutta tosiaan, tänne voisi nyt ilmoittautua ne jotka tuntee, että olisi jotain annettavaa tuollaiselle alueelle.
-Walter Lippman-

Thirtynine

Post by Thirtynine » 2.4.2009 19:17

Jos valmentaja osioon voisi laittaa myös neuvoja esim. kesätreeneistä ja muista harjoitteista, jotka nykyään ovat salibandy-osiossa, niin sille voisi olla tilausta täältäpäin. :thumbup:

peteeee

Post by peteeee » 3.4.2009 14:18

Thirtynine wrote:Jos valmentaja osioon voisi laittaa myös neuvoja esim. kesätreeneistä ja muista harjoitteista, jotka nykyään ovat salibandy-osiossa, niin sille voisi olla tilausta täältäpäin. :thumbup:

jep munki puolesta saa laittaa.

Pide

Post by Pide » 3.4.2009 15:32

Joo munki puolesta. Sais meidänki valkku syyn liittyä :P
TPS # 73
C95

make

Post by make » 3.4.2009 22:30

No niin. Alue on nyt salibandyn alla ja katsotaan miten se lähtee käyntiin. Jos sille ei ole kysyntää, niin sitten varmaan se poistetaan taas. Jos intoa riittää, niin tähän ketjuun voi ehdottaa ketkuja mitä sinne siirretään.
-Walter Lippman-

Post Reply