Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 39 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 5.10.2012 21:13 
Poissa

Yks oli Oulussa turnauksessa kun meidän pelaaja saa poikittaissyötön parin metrin päästä maalia ja vetää mutta veto epäonnistui ja meni maata pitkin alakulmaan josta pallo kimposi takaisin lapaan (kävi maalissa,maalissa oli joku rautaputki alhaalla), ja sitte joukkuekaverit tulee onnittelee ja vastustaja vaihtaa, mutta tuomari seisoi toisessa päässä ja sanoo: " En voi hyväksyä maalia jos en nähnyt". Lopulta maali hylättiin. Toisessa erässä vastustaja pelasi puoli minuuttia kuudella pelaajalla eikä tuomari huomannut vaikka huudettiinki kovaa :lol: . Tilanteesta ei jäähyä. Mutta ei ne mitenkään "ärsyttävimpiä mokia" ollut koska kyseinen peli voitettiin 8-0 :P

Profiili  

ViestiLähetetty: 8.10.2012 09:33 
Poissa

Ja taas mentiin viikonloppuna, tällä kertaa asialla ruotsalainen tuomariparivaljakko:

1. Vastustaja runnoi pallon maaliin molemmat jalat maalivahdin alueen sisäpuolella. Meidän pelaajia ei ollut mailla eikä halmeilla, eli kukaan ei tyyppiä tontille edes työntänyt. Hyväksyttiin.

2. Vastustaja ajoi pelaajamme yli ja sai itse vaparin läheltä maalia. Veti vaparin (rannarilla, ilman saattoa) ylämummoon vielä kun meidän jyrätty kaveri keräili itseään kokoon lattian pinnassa. Hyväksyttiin.

3. Vastustaja tuikkasi ottelun viimeisessä hyökkäyksessään pallon pienestä kulmasta maalin eteen, josta se pomppasi pakkimme valtavan kengän kautta verkkoon. Hylättiin jalkamaalina.

Bonuksena vielä väärin vihelletyt sisään- ja vapaalyönnit ja jatkuvasti muuttuva linja jäähyjen suhteen. 5-4 -voitto kelpasi, mutta kivaa ei ollut kenelläkään.

Profiili  

ViestiLähetetty: 11.11.2012 19:07 
Poissa

Olin jossain "höntsä" turnauksessa, ihan oikeat säännöt oli. Vastustajan kaveri lauko 5 m ohi maalin suoraan seinään laitojen yli ja tuomari ei nähnyt vaan peli sai jatkua :DDDD Ei nyt ollut mikään hirveän ärsyttävä mutta sai aikaan aikamoisen ihmetyksen.

Profiili  

ViestiLähetetty: 25.11.2012 23:10 
Poissa

Olin katsomassa kyseistä peliä:

Alivoimalla oleva joukkue purkaa pallon -> he menevät vaihtoon. Pallo osuukin tuomariin josta kimpoaa vastustajalle -> läpiajo -> maali joka hyväksyttiin

Profiili  

ViestiLähetetty: 7.2.2013 18:45 
Poissa

Juu ainakin nyt tulee mieleen yks sankari tuomari.
Meidän pelaaja pääsee läpiajoon ja vastustaja tulee selkään poikittaisella mailalla, joten tietenkin tuomari antaa meidän pelaajalle jäähyn. Eiku mitä?
Samassa pelissä tuomari antoi jäähyn kun peli oli vihelletty ja meidän pelaaja syötti pallon jalkojen välistä suoraan vastustajalle pelin nopeuttamisesksi (syötön suuntaus oli kulman aloitukseen).

Ja ny vielä tuli toinenkin ja oli itse asiassa myös SM-sarjan pelejä, jolloin valmentaja näytti tuomarille peukkua, pois pelistä sitten sai valmentaja tallustella. :)

Profiili  

ViestiLähetetty: 8.2.2013 14:22 
Poissa

1. meidän pelaaja oli kaatumassa ja teki maalin. tulos ei maalia ja pelaaja jäähylle
2. me tehtiin vapari maali ja tulos ei maalia ja vastustajalle vapari. kyseltii et mikä oli ja vastaus oli vastustaja ei ollut valmis :thumbup:

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.2.2013 12:09 
Poissa

Pohjois-Suomessa oli legendaarisen huono tuomari, jonka nimeä en viitsi mainita tässä. Vihellyksiä nähneet saattavat muistaa kys. tapahtuman eräästä ottelusta, jossa jäähy annettiin seuraavalla tavalla: minä estin (olin paikallani, en estänyt oikeasti) vastustajan pelaajaa, tuomari nostaa käden pystyyn, osoittaa minua ja sanoo "jäähy tulossa", pallo karkaa pakkiparilleni, pilli ei soi, meidän maalivahti säntää vaihtoon ja kuudes ukko meille kentälle, vastustaja karvaa pallon pois, pilli ei soi vieläkään, pallo meidän tyhjän maalin tolppaan ja siitä meille, jonka jälkeen pilli viimein soi ja pakkiparini saa jäähyn.

Tapahtui ehkä hiukan vajaat 10 vuotta sitten ja taas muisteltiin ja naureskeltiin toimitsijapöydän luona paikallisten tuomareiden kera.

Profiili  

ViestiLähetetty: 10.3.2013 20:40 
Poissa

ehkä se ku vastustajan pelaaja pääsee mun ohi ja juoksen sen perään,nii lyön mailalla maaha joka oli about metrin päästä vastustajan mailasta tuomari viheltää 2 minuutisen mailaan lyömisestä :lol:

Profiili  

ViestiLähetetty: 26.6.2017 01:16 
Poissa

Viime kaudella pelattiin turnauksessa ennakkoon parempaa vastustajaa vastaan, peli oli aika tiukka ja lopulta päättyikin tasan. Jossain kohti matsia oltiin meidän maalin edessä, pallo pomppii ilmassa ja jokainen yrittää huitoa sitä parhaansa mukaan johonkin suuntaan. Otan pallon käteen ja samalla saan lyönnin kyynärvarteen mailan lavasta. Kiroilen, putoan selälleni ja tuomari viheltää pelin poikki. Vastustajan pelaaja jäähylle, 2min. Siinä kun tuomari on tsekannut että olen ok, oma pakki tulee hiljaa pyytämään anteeksi, hän oli se joka löi mua käteen.

Ei siis ärsytä mua tai ketään meidän jengistä, vastustajaa varmasti. Terkkuja Porvooseen jos lukevat tätä palstaa.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 39 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org