Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 116 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tyhmin jäähysi?
ViestiLähetetty: 28.7.2010 14:37 
Poissa

itellä ehk joku ku oon ajellu jotaki vastustajaa selkään, mut meijän mokke sai ulosajon ku heitti maalin jälkeen pallolla vastustajaa niskaan xD

Profiili  

ViestiLähetetty: 1.8.2010 23:56 
Poissa

Kun nappasin pallon kädellä ilmasta joskus harkoissa kun pelasin kentällä :thumbdown:

Profiili  

ViestiLähetetty: 26.10.2010 17:28 
Poissa

2 min estämisestä kun vastustaja kaatu kulmaväännössä mun mailan päälle ja maila paskaks... :roll:

Profiili  

ViestiLähetetty: 31.10.2010 23:13 
Poissa

ei ole kyllä oma jäähy mutta kirjotetaa se kuitenki tänne. Pelaaja veti ohi tyhjästä maalista ja siinä harmissaan löi mailan poikki ja istunnolle oisko ollu käytösrangaistus 10 min

Profiili  

ViestiLähetetty: 10.11.2010 08:24 
Poissa

Tää jäähy ei tullu meille mut oli kuitenkin aika tyhmästi tehty, koska jos tuomarit ois ollu hereil aikasemmi ni ois tullu kakkonen. No, oman jengin pelaaja oli ollu maalin eessä maskissa ku pallo meni yli tuomarit katteli kulmaa päin ja kaveri laitto vastustajan mailan kainaloon ja lähti juoksemaan vaihtoon kops vaa kuulu ku maila lähti kädestä ja tippu maaha vielä sen verran kainalossa maila oli et tuomari vihels vastustajalle kakkosen, kaveri juoksi vaihtoo ja vastustaja jäi ihmettelemää mitä tapahtu :lol:

Profiili  

ViestiLähetetty: 9.4.2011 20:54 
Poissa

Joskus mä (160cm) vs vastustaja (203cm) ja me taisteltiin 1v1 tilanne pallosta. No se sit kaatuu yhtäkkiä ja mä saan jäähyn 2min kampitus.

Profiili  

ViestiLähetetty: 5.8.2011 22:07 
Poissa

En ite oo turhii/tyhmii jäähyi saanu mut tutavia ja vastustajilla kyllä...
Yks kaveri sai siitä ku 1 erä loppu ni sekuntti sen jälkee vei pallon maalii ja siitä tuli 2min
kaikki vaa huus EKII!!! :lol:
sitte yks erän pelaaja on näyttäny keskarii ja kiroillu... :finkku: :punapaa:
ja semmosii juttuja.... :tuoppi:

Profiili  

ViestiLähetetty: 10.8.2011 13:16 
Poissa

Veskana sain 5 minsaa kun tulin vähän turhan innokkaasti vastaan kovalla vauhdilla läpiajoon päässyttä hyökkääjää. Kaveri lensi voltilla ja jäi pieneksi ajaksi keräilemään.

Profiili  

ViestiLähetetty: 31.8.2011 10:24 
Poissa

No tossa viime helmikuussa olin kontiolahdessa pelaamassa 2.divaripeliä ja siellä ei toiminu summeri ja just kun peli loppu nii vastustajan pallollinen pelaaja lopetti pelaamisen ja minä tulin aika kovasti tilanteeseen ni se lenti pahan näköisesti, tuloksena 9kk pelikielto joka loppuu sit nyt 24.11 että kyllä se oli tyhmin mutta oli kyllä aika tyhmä tuo tuomiokin sillä en tienny että peli loppu koska summeri ei toiminut. En oo ikinä kuullu että noin kovaa tuomiota annettas mutta saatto vaikuttaa se että tuomarit oli jo vähän kyrpiintyny meidän joukkueeseen sillä muutama minuutti taaksepäin toinen pelaaja oli ottanu 25min :D ne sitten pisti raporttii aika tiukkaa tekstiä ja valheita.. tulin kylkeen vaikka ne väitti selkään ja peli ei ollu periaatteessa päättyny vaikka ne niin väitti koska en ainakaa minä kuullu mitään vihellystäkään. mut ei maha enää mitään valittaminen ois maksanu 200e rahat takas vaan jos valitus läpi ei ollu vara.

Profiili  

ViestiLähetetty: 1.9.2011 21:19 
Poissa

Michajahu kirjoitti:
oli kyllä aika tyhmä tuo tuomiokin sillä en tienny että peli loppu koska summeri ei toiminut ... ne sitten pisti raporttii aika tiukkaa tekstiä ja valheita..
Aika jännää myös muutama asia:
1) Seuralla on tällaisissa tapauksissa nk. vastinemahdollisuus. Tässäkin tapauksessa seurasi on antanut vastineen. Voisi kuvitella, että seura tukisi näkemystäsi mm. siitä että et tajunnut ettei summeri toiminut sekä vaikkapa pyrkisi kumoamaan väitettyjä valheita. Kuitenkin - jos luet vaikkapa oman seurasi antaman vastineen vielä uudelleen - jopa oma seurasi taisi olla kyllä sitä mieltä, että tapahtuma ei ollut ihan sellainen, joita kentillä pitäisi nähdä
2) Summerin (tai pillin) soiminen tai soimattomuus ei mainitussa tapahtumassa ollut ainoa seikka. Vaikka peli olisi kesken tulee pelissä voima mitoittaa kaikissa tilanteissa sopivaksi. Itsekin tietänet, että otit selkeästi vauhtia aiheuttaaksesi kovan kontaktin. Voiman määrästä kertoo se, että osumakohdasta kärsinyt osapuoli lensi kaukalon ja vaihtopenkkien läpi/yli seinään. Tällaista ei vain näy pelin käydessä yleensä - miksi siis yhtäkkisesti näin tapahtuisi?
3) Väitteet valehtelusta ovat siis omiasi - miksi siis sinun näkemyksesi on oikeampi kuin esim. tuomareiden tai vastajoukkueen? Miksi siis ei olisi niin että sinä et valehtele ja muut puhu totta? Mihin sanktiot pitäisi perustaa?

On mielestäni hyvinkin mautonta kertoa aiheesta vähätellen kun oma vati on mennyt nurin (syystä tai toisesta, en puolusta kenenkään muunkaan osapuolen toimintaan / toimimattomuutta, mutta jokainen vastaa kuitenkin itsestään) ja johtanut kyseisenkaltaiseen lopputulokseen.

Jos et itse ole näin "pitkästä" muutaman kuukauden pelikiellosta kuullut (pelikielloissa huomioidaan kesäkausi, eli kiellot annetaan tosiasiallisina kauden aikaisen vaikutuksen mittaisina, eli esim. maaliskuun alusta lokakuun loppuun oleva kielto on tosiasiallisesti 2-3kk mittainen, joskin myös kesäkausi harjoitusotteluineen tms ollaan kiellossa tietenkin), niin voin vakuuttaa että itse olen kuullut, eikä tällainen edes heilauta mihinkään suuntaan pituutensa suhteen.

Mutta toki jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä. Itse en vain hyväksy kuvaillunkaltaisia tapahtumia, joissa on todellinen suuren loukkaantumisen vaara. Siksipä oli ihan pakko vastata kun asiasta/mainitusta tapahtumasta satun tietämään, vaikka normaalisti tällaiset vain aiheuttavat juupas-eipäs / vittu-perkele -tyyppistä "keskustelua".

Profiili  

ViestiLähetetty: 1.9.2011 21:43 
Poissa

Vastineen tosiaan lähetti meidän kapteeni sitä en oo minä ikinä nähny eikä mulle ikinä mitään lappua oo tullu asiaan liittyen joten tuntuu vaan jotenkin oudolta kun minun mielipidettä ei kysytty ollenkaan mutta kapteeniakaan ei varmaan kiinnostanu enää ku kausi oli paketissa ja tippuminen varmaa. Minun jäähyminuutit oli siltä kaudelta se 25min ei yhtään enempää kun taas "kuninkaalla" meidän joukkueessa oli jos en väärin muista 98min niin se vaan harmittaa kun sitten tällaista junnuikäistä kaveria rangaistaan kun vanhemmat konkarit sikaili minkä kerkes. Tottakai se oli väärin sitä en kiistä mutta kyllä siellä paljon törkeämpiäkin tilanteita nähtiin ja monesti niin tätä 9kk en ymmärrä. Loppukausi ois vielä menny muttakun tulevalta kaudelta jää monet pelit alkukaudesta pelaamatta niin se harmittaa. Eikä tämä rangaistus mitään hyödytä ihan samallailla minä kovaa pelaan ja mielestäni se oli myös normaali pelitilanne johon tulin vain liian kovaa veikkaan että pelin aikana siitä olisi tullut korkeintaan 5min. Mutta se siitä tehty mikä tehty pitää reenata kovaa et on kunnossa kun peleille pääsee. =)

Profiili  

ViestiLähetetty: 2.9.2011 22:37 
Poissa

Michajahu kirjoitti:
enää ku kausi oli paketissa ja tippuminen varmaa ... Loppukausi ois vielä menny muttakun tulevalta kaudelta jää monet pelit alkukaudesta pelaamatta niin se harmitta
Rangaistuksen tarkoitus on vaikuttaa. Ensin itse toteat, että pelejä ei juurikaan ollut, niillä ei ollut merkitystä jne. Itse puhut 9kk rangaistuksesta, minä puhun noin 3kk rangaistuksesta - sen verranhan sinulta jää pelejä pelaamatta. Jos rikkeesi olisi tapahtunut marraskuussa, niin epäilen, että pelikielto olisi voinut olla vaikkapa helmi- tai maaliskuun loppuun tms. Eli tuo kesä huomioidaan sanktioiden pituudessä kun ne mitataan aikamääreisinä. Vastaavasti olisi voitu todeta vaikka 8 ottelun sanktio.

Kurinpitokäsittelyssä usein vedotaan eri seikkoihin, kuten "se teki sitä, tuo teki tätä ja hän vielä jätti tekemättä näin". Kuitenkin kurinpitokäsittely ei ole erotuomari joka näkee tuon ottelun. Kurinpitokäsittelyn on sen yhden asian käsittely. En väitä, että se olisi oikeudenmukaisuusperiaatteen mukaisesti oikein sen suhteen että joku ei saa rangaistuksia, mutta tällaisissa tapauksissa rangaistuksen uhan periaate pyrkii estämään ei-toivottuja tapahtumia riittävästi. Vastaavasti esimerkiksi joka päivä maanteillä ajetaan ylinopeuksia, jotkut törkeitäkin, mutta silti vain joku saa sakot - useat varmasti ihan ajattelemattomuuttaankin tms "turhaan", eikä se ole "oikeudenmukaista".

Vastineenlähetysoikeus on seuralla. On täysin seuran sisäinen asia kuka tai ketkä siellä vastineen kirjaavat. Loppupeleissä yhdistystoiminnassa nimenkirjoitusoikeuden omaavat henkilöt saavat kirjoittaa virallisia dokumentteja, mutta riidattomissa tapauksissa kaikki lähetetyt dokumentit käsitellään ja hyväksytään. Tätä asiaa sinun tulee kysyä seuraltasi. Joka tapauksessa seurasi on antanut oman vastineensa ja on mielestäni outoa edes omata mielipidettä annetusta sanktiosta tms, kun et edes tiedä minkä pohjalta siitä on päätetty. Vähän kun ryöstäisit kaupan, sinua syytettäisiinkin murhasta, poliisi ja todistajat olisivat sinua vastaan ja asianajajasikin toteaisi, että näinhän siinä kävi ja sitten istut linnassa jostain ihan muusta ja olet vähän sitä mieltä ettei mennyt niinkuin piti. Kurinpitokäsittely tapahtuu dokumenttien pohjalta - yleensä molempien seurojen, erotuomareiden ja mahdollisten muiden. Nyt et siis tiedä minkään näiden sisältöä ilmeisesti ja väität niiden sisältäneen valheita. Mielenkiintoista mielestäni.

Mutta siitä huolimatta toivotaan etta muutkin saavat tarvittavia rangaistuksia ja ennen kaikkea että pelit olisivat reiluja eikä sanktioita tarttisi kenellekään jakaa. Ja etenkin sulle hyvää motivaatiota jatkaa kunhan kentille pääset. Eikä sun tarvitse mitään muuttaa jos olet sitä mieltä että pelaat sääntöjen mukaan. Itse sen parhaiten tiedät!

Profiili  

ViestiLähetetty: 19.9.2011 16:47 
Poissa

Tää jäähy ei sattunut mulle vaan vastustajan pelaajalle, pallo tuli roikkuna sen päätä kohti niin pelaaja hyppäs oikeen kunnolla ja puski palloa :)

R00pe kirjoitti:
vhoi!!!!!!
eikö kukaan ymmärrä!

Profiili  

ViestiLähetetty: 8.10.2011 22:46 
Poissa

Tulin juri boksista (estäminen) hyppään laidan yli,vastustaja hyppää lavan päälle ja uus boksi mailan heittämisestä :)

E: Siis maila tippui kädestäni kun hän hyppäsi lavan päälle.

Profiili  

ViestiLähetetty: 10.10.2011 16:59 
Poissa

jäähy ei ollu mun, mutta meijän valkku räyhäs tuomareille, että ne on puolueellisisa niin ne tuomarit oli ihan just pistämäs meijän valkun pihalle pelistä :mrgreen:

tapanilan erä 99

tapanilan erä 99

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 116 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org