Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 116 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tyhmin jäähysi?
ViestiLähetetty: 18.12.2008 22:10 
Poissa

Tänne topicii olis tarkotus kerätä tyhmiä, turhia tai eriskummallisia jäähyjä urienne varrelta.

Allekirjoittaneen tyhmin jäähy oli muutamakausi sitten hankittu 2+10, kun tökin tupilla kaveria ikävästi tonne kylkee, harmi vaan tuomari huomas ja pisti mut boxiin, onneks tais olla vaa harkka peli :wink:

Entäs te ? :twisted:

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Tyhmin jäähysi?
ViestiLähetetty: 18.12.2008 23:03 
Poissa

Joku tän tapanen taitaa jo olla, mutta vastataan nyt, että olin veskana. Ensin vastustaja alko hakkaamaan mua mailalla näpeillä, sille annettiin jäähy. Huusin tuomarille et femma ja heitin sitä pallolla ja tuli 2+10. Sit kun peli loppu huusin tuomarille kaikkea mukavaa ja punanen kortti

Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle :)

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.12.2008 23:14 
Poissa

yks vastustaja piti kiinni mun mailast joku 5 sek eikä irrottanu, sit summeri soi ja mul oli pallo siin jalkojen vieres ni tää vastustaja lähti kävelemää vaihtoaitioo kohti ni vippasin sen pallon sitä takaraivoo. tuomari mun takan ja :punainen:

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.12.2008 23:24 
Poissa

en huomannu vastaavaa topicii mut saattaa olla olemassa joo.

Joskus tuomarit kai saa jotain kiksejä sen punasen annosta ku välil antaa aika herkästi..

Viime kaudella yhes pelis meijän pelaaja jotain sohimailankaa tilanteen jälkee kaveria, tuomari tuli kysyy kumpi löi ja antomeijän pelurille punasen eli sen 5+20, eikä siin ollu syytä suunillee edes jäähyn antoon :shock:

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.12.2008 23:27 
Poissa

Tossa pari vuotta sitten SB-97:aa vastaan pelattiin molemmin puolin sikaa, huipennus tuli vain viisi sekuntia ennen loppua. Meikäläine juoksee hyökkää aika himona ja lopulta palaa päreet ja pamautan yhen jätkän laitaa vasten niin kovaa kuin pystyn. Meni toisellakin joukkuelaisella, huitas mailal jonnekki ja tuli istuu viis sekkaa mun kaa :thumbdown: ja hävittii toi joku 6-4

Profiili  

ViestiLähetetty: 19.12.2008 20:42 
Poissa

Tiiän yhen c-junnun mikä oli rankkarista tehny maalin ja sen jälkeen juossu vastustajan vaihtoaition eteen ja osoittanut joukkueen logoa paidastaan. Tuloksena 2+10 :D

Profiili  

ViestiLähetetty: 19.12.2008 22:47 
Poissa

Ihan ehdottomasti tyhmin jäähy tuli ihan aiheellisesti, kun nappasin ohi juoksevaa vastapuolen pelaajaa nilkasta kiinni, jolloin heppu otti aika pitkän ilmalennon. Olisi saattanut käydä hepulle pahastikkin.

Profiili  

ViestiLähetetty: 20.12.2008 12:41 
Poissa

Joo vuos tai pari sitte otin maailman tyhmimmän kakosen. Olin vaihossa ni pallo oli tulossa mua kohti. Otin pallon kiinni kädellä siitä kun se oli vielä vähän kentänpuolella nii tuomarihan vihels siitä 2min. :D

Profiili  

ViestiLähetetty: 20.12.2008 13:32 
Poissa

Kyseinen jäähyni ei lukeude sarjaan tyhmin. Mutta laitan sen joka tapauksessa. Yhdessä ottelussa joukkuekaverillani hajosi maila muistaakseni vetotilanteessa. Joukkukaverini muisti ottaa kentältä vaihtoon lähtiessään hajonneen varren. Kun pitää ottaa sekä hajonnut varsi että lapa. Otin sitten kentälle jääneen lavan käteeni, ja heitin sen laidan yli. Niin siitä riemastuneena. Ottelun oikeudenjakaja päätti palkita minua 5 minuutin jäähyllä. Kun asiaa tuomarilta asiallisesti tiedustelin. Niin jäähyn syy oli pelaaminen hajonneella varusteella. Ja lisäksi kyseisen ottelun tuomari sanoi, että olisin voinut laittaa lavan laidan yli. Lisäksi kohtaan mihin lavan heitin. Ei ollut vaihtoalueita, ei myöskään toimitsijoita saatika katsojia. Joten tämä on kategoriaa erikoisin jäähy 8)

Profiili  

ViestiLähetetty: 22.12.2008 18:45 
Poissa

ainahan toi vaara etaisyys ottaa paahan.

Thaimaassa ollaan joten kirjaimet kusee :p

Profiili  

ViestiLähetetty: 23.12.2008 18:10 
Poissa

otin tampereen turnauksessa jäähyn kun tönäisin vastustaja joukkoeessa pelannutta tyttöä ja kun kysyin jäähyn syytä niin tuomari sanoin pöytäkirjan pitäjille jäähyn syy tytön töytäisy.

Profiili  

ViestiLähetetty: 23.12.2008 21:33 
Poissa

ppieta kirjoitti:
otin tampereen turnauksessa jäähyn kun tönäisin vastustaja joukkoeessa pelannutta tyttöä ja kun kysyin jäähyn syytä niin tuomari sanoin pöytäkirjan pitäjille jäähyn syy tytön töytäisy.

Putos. :D Arvatenki joku 70v patu jonka dumarikoulutusdiplomi 80-luvun puolelt (ok -90).

Ite en oo sikaa pelannut tällä kropalla, nii tyhmin joku etäisyys jäähy.

Profiili  

ViestiLähetetty: 23.12.2008 21:40 
Poissa

Väärä vaihto.

Profiili  

ViestiLähetetty: 23.12.2008 22:09 
Poissa

Vastustaja alkoi tönii mua ja löi mailalla selkään niin aloin tönii takasin ite oon 150cm se oli joku 175cm, ja 2 min istunnolle lähettii molemmat

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.12.2008 00:03 
Poissa

No empä voi vastata tähän kysymykseen,ku en oo koskaan ottanu jäähyä! :P :thumbup:

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 116 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org