Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 210 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 20.5.2013 14:59 
Poissa

Ootteko muutes mitä mieltä wall active maskista? Ostin äskettäin wallin ja tuntui olevan tosi hyvä.

Profiili  

ViestiLähetetty: 7.6.2013 12:36 
Poissa

Mitä mieltä tämmöisestä paketista? Ensimmäiset omat kamppeet olis nämä ja 5 divariin kokeilemaan matka.
Budjetti aika tiukka.

Kuva

Profiili  

ViestiLähetetty: 14.7.2013 14:09 
Poissa

Säbän Roy kirjoitti:
Mitä mieltä tämmöisestä paketista? Ensimmäiset omat kamppeet olis nämä ja 5 divariin kokeilemaan matka.
Budjetti aika tiukka.

Kuva

Moro !

Kyllä noilla vermeillä hyvin alkuun pääsee. Oletko minkä kokoinen ja painoinen ? Kysyn siksi, että veskareilla polvet ovat kovilla, jolloin polvisuojiin kannattaa panostaa vaika hieman kalliimmallakin rahalla. Itselläni ei ole kokemusta noista kyseisistä polvisuojista joten en voi listata hyviä ja huonoja puolia, mutta kokeilemallahan se selviää. Itse käytän Fatpipen pitkiä polvareita niiden paksuuden, istuvuude ja suojaavuuden takia. Noista kyynärsuojista en tykännyt. Omaan makuun tuo suojan pinta-ala on auttamatta liian pieni, mutta makuasioitahan nämäkin. Jadbergin ja Salmingin tuotteet ovat kyllä hyvin laadukkaita ja kunhan kausi alkaa ja rupeat pelaamaan tulet huomaamaan että mitkä varusteet istuvat, mistä tykkäät ja mitkä eivät ole mieleesi.

Hyvää kauden avausta sinulle !

Profiili  

ViestiLähetetty: 15.7.2013 02:42 
Poissa

onko tuo wallin vizor sallittu kun ajattelin ostaa sen?

Profiili  

ViestiLähetetty: 15.7.2013 14:03 
Poissa

Sääntöjä viilatessa se on sallittu, kunhan sitä käyttää wallin kypärän kanssa, johon se on suunniteltu. Itse en kuitenkaan sitä suosittele. Visiiri on kuuma pelata ja onpa yksi tälläinen mennyt laukauksesta (pallo suoraan visiiriin) rikki ja lävähtänyt silmille. Tuloksena kolme verta vuotavaa haavaa silmien ympärille. Ei onneksi osunut silmiin. Sanoivat olleen 1:1000000000 tapaus, mutta vaihdoin cat eye ristikkoon.

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.7.2013 21:33 
Poissa

Jeps, ei ole cat eye:n voittanutta !

Profiili  

ViestiLähetetty: 1.8.2013 23:47 
Poissa

Mistä Wallin kypärän tunnistaa sallituksi kun siinä ei ole mitään sallittu merkkiä?

Profiili  

ViestiLähetetty: 3.8.2013 10:08 
Poissa

Kyl siin pitäs olla kypärän sisällä jossain kypärän takaosassa se CE tarra, tai ainaki omassa oli, ja kaikissa jotka olen nähnyt.

Profiili  

ViestiLähetetty: 8.8.2013 14:51 
Poissa

Onko kellään vinkkejä miten housut kestäis kauemmin :?: itellä jo parin kuukauden jälkeen polven kohdalta kuluu puhki.

Profiili  

ViestiLähetetty: 15.8.2013 17:21 
Poissa

Efekti mies69 kirjoitti:
Onko kellään vinkkejä miten housut kestäis kauemmin :?: itellä jo parin kuukauden jälkeen polven kohdalta kuluu puhki.

Osta pedersenin housut ja kasa polvipaloja -> problem solved.
Tai sit kalliimmat ja laadukkaammat housut.

Profiili  

ViestiLähetetty: 16.8.2013 17:21 
Poissa

hekde_22 kirjoitti:
Mistä Wallin kypärän tunnistaa sallituksi kun siinä ei ole mitään sallittu merkkiä?

CE- ja IFF-merkki löytyy joka kypärästä sisäpuolelta. Paikka tosin vähän vaihtelee, mutta pehmusteet irrottamalla löytyy viimeistään. Jos ei löydy niin kannattaa olla yhteydessä maskin myyneeseen liikkeeseen.

Profiili  

ViestiLähetetty: 3.2.2014 15:50 
Poissa

Käyttääkö kaikki molket hanskoja?
Ite oon harraste porukoissa ollu maalissa ja en oo koskaan koittanu hanskoja maalis.
Mitkä on suurimmat hyödyt ja onko haittapuolia?
Mitä huomioon hanskoja ostettaessa? Paljon täällä on puhuttu nahkoista ja silareista, ni ei tartte niitä selventää :)
Onnistuuko esin heittäminen ihan yhtä hyvin?

Profiili  

ViestiLähetetty: 3.2.2014 23:00 
Poissa

LéPetomane kirjoitti:
Käyttääkö kaikki molket hanskoja?
Ite oon harraste porukoissa ollu maalissa ja en oo koskaan koittanu hanskoja maalis.
Mitkä on suurimmat hyödyt ja onko haittapuolia?
Mitä huomioon hanskoja ostettaessa? Paljon täällä on puhuttu nahkoista ja silareista, ni ei tartte niitä selventää :)
Onnistuuko esin heittäminen ihan yhtä hyvin?

Jos mahdollista, osta hanskat jo pelkästään kokeilumielessä.
Hanskoja ostaessa kannattaa kiinnittää huomiota pintamateriaaliin ja sen tikkauksiin/kiinnityksiin unohtamatta tietenkään istuvuutta.
Omassa käytössä ainakin liimalla kiinnitetty pintamateriaali (joka on usein kohokuvioitu) on kulunut nopeasti pois ja huonosti ommellut ompeleet revenneet kämmenen/sormien reunoista. Piilo-ommellut, tai ne mitkä lie kun ompeleet eivät näy, eivät repeydy yhtä helposti. Parhaiten kuitenkin selviää kokeilemalla itse. Pelityyli vaikuttaa myös hanskojen kestävyyteen.

Jos en nyt ihan höpöjä puhu, niin käytännössä hanska parantaa pitoa ja ehkä myös liikkuvuuttakin, mutta huonontaa pallon käsiteltävyyttä (tarkoittaen tällä heittoja yms. pallon käsittelyä). Itse koen olevani varmempi hanskat kädessä kuin ilman hanskoja. Pelitilanteihin menee rohkeammin kädet ensin, vaikkei ne hanskat paljoa suojaakaan.

Makuasioita, sano koira ku pallejaan nuoli.

Profiili  

ViestiLähetetty: 23.3.2014 08:20 
Poissa

Mitä alemmalla tasolla pelataan, sitä tarpeellisemmaksi hanskat on ainakin mulle osoittautunut. Ei niinkään pidon tms. kannalta vaan ihan puhtaasti suojan kannalta. Sitä hittiä näpeille tulee melko tasaisesti varisinkin 5-6 divarin tasolla. Puhumattakaan firma- yms. peleistä.

Pitä on kyllä parempi hanskoilla kuin ilman, jotkut kokee tuntuman heikkenevän, mutta en ole oikein sitä niin kokenut. Hanskaan tottuu ihan samoin kuin siihen, ettei niitä hanskoja ole.
Jotkut hanskat vaan on niiiiiin huonolaatuisia, että niiden huoltaminen alkaa käymään työstä. Kun hanskasta alkaa se pito loppumaan, niin se tekee fiiliksen, että ilman hanskoja on helpompi pelata.

Profiili  

ViestiLähetetty: 1.5.2014 16:24 
Poissa

make kirjoitti:
Mitä alemmalla tasolla pelataan, sitä tarpeellisemmaksi hanskat on ainakin mulle osoittautunut. Ei niinkään pidon tms. kannalta vaan ihan puhtaasti suojan kannalta. Sitä hittiä näpeille tulee melko tasaisesti varisinkin 5-6 divarin tasolla. Puhumattakaan firma- yms. peleistä.

Pitä on kyllä parempi hanskoilla kuin ilman, jotkut kokee tuntuman heikkenevän, mutta en ole oikein sitä niin kokenut. Hanskaan tottuu ihan samoin kuin siihen, ettei niitä hanskoja ole.
Jotkut hanskat vaan on niiiiiin huonolaatuisia, että niiden huoltaminen alkaa käymään työstä. Kun hanskasta alkaa se pito loppumaan, niin se tekee fiiliksen, että ilman hanskoja on helpompi pelata.

Itse olen pelannut nyt kaksi kautta ilman hanskoja ja selkeä huono puoli hanskojen käyttöön on, että itsellä kynnet lähes aina lohjennut/revennyt. Ens kaudelle olis tarkoitus hankkia taas vaihteeksi hanskat. Ilman hanskoja pelatessa huomasin, että itse ainakin olin pallon kanssa "varmempi" eli kun heitän, pallo menee sinne minne heitän.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 210 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org