Tramadol sans ordonnance cod http://pharmaciefr.org/priligy-30-mg/ médecins orthopédiques à virginia beach
Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 210 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 19.5.2014 07:31 
Poissa

Terve!

Onko kellään kokemusta Salmingin "ProTec Elbow Pads" kyynärsuojista?
Kuva
Omistan itse polvisuojat ja panssari t-paidan tästä kyseisestä sarjasta ja ne ovat olleet erittäin hyvät.
Oon tullut siihen tulokseen, että kokeilisin pelaamista t-paita mallisella paidalla.
Ilman muuta saa laittaa muitakin ehdotuksia kyynärsuojista, mutta "longsleeve" malliset ne sais olla.
Itseä on huolettanu eniten tossa Salmingin mallissa, että kuinka tiukat nuo sitten ovat? Kärsiikö liikkuminen kuinka yms.

Profiili  

ViestiLähetetty: 19.5.2014 18:51 
Poissa

Risku90 kirjoitti:
Terve!

Kuva
Omistan itse polvisuojat ja panssari t-paidan tästä kyseisestä sarjasta ja ne ovat olleet erittäin hyvät.
Oon tullut siihen tulokseen, että kokeilisin pelaamista t-paita mallisella paidalla.
Ilman muuta saa laittaa muitakin ehdotuksia kyynärsuojista, mutta "longsleeve" malliset ne sais olla.
Itseä on huolettanu eniten tossa Salmingin mallissa, että kuinka tiukat nuo sitten ovat? Kärsiikö liikkuminen kuinka yms.

Mulla oli tuommoset kokoa XL ja ne oli aika tiukat pukea päälle. Kun se taistelu oli ohi niin ei ne hirveästi liikkumista vaikeuttanut. Poisottaminen hikiseltä iholta oli myös täyttä tuskaa. Sen verran vielä että omaan makuun tuo suojan pehmusteosan koko on auttamatta liian pieni.

Profiili  

ViestiLähetetty: 23.5.2014 23:06 
Poissa

Risku90 kirjoitti:
Terve!

Kuva

On kokemusta! Tosiaan itse olen käyttänyt pari vuotta tätä tuotetta ja kyllä on tehnyt vaikutuksen minuun. Tämä suoja pysyy jämäkästi niin kädessä kuin jalassakin! Kaverin kanssa testattiin viime kesällä suojien kovuutta niin hyvin kesti iskut jopa 300 km/h lentävää perunaa vastaan! Mahtava tuote 5/5 :thumbup:

Profiili  

ViestiLähetetty: 10.3.2015 22:11 
Poissa

Halusin näyttää koska löysin huippusivun jolta löytyy monipuolisesti maalivahdin varusteita!

Osaa tuotteista en ole edes löytänyt muualta ja osa on huokeaan hintaan :thumbup:

http://www.floorball-shop.biz/c/396/goalie-equipment

Tuolta sivulta löytyy :D

Olkaa hyvät arvon kollegat :lol:

~Roberto Luongo~

http://imageshack.com/a/img661/5674/9rl7od.jpg

Profiili  

ViestiLähetetty: 12.3.2015 11:25 
Poissa

Koinzi kirjoitti:
Halusin näyttää koska löysin huippusivun jolta löytyy monipuolisesti maalivahdin varusteita!
Osaa tuotteista en ole edes löytänyt muualta ja osa on huokeaan hintaan :thumbup:
http://www.floorball-shop.biz/c/396/goalie-equipment

Jadbergin tavaraa tuolta tuli joskus tilattua, ihan hyvin toimii. Ongelma on lähinnä kokojen saatavuudessa, sekä postikuluissa yksittäistuotteita tilatessa. Kimppatilauksiin ja koko setin osamiseen oikein hyvä putiikki. Palautuksista ei ole kokemusta.

Profiili  

ViestiLähetetty: 12.3.2015 13:37 
Poissa

Jep näinpä juuri että en kyllä itsekkään lähtisi tuolta mitään yksittäistä ostamaan (ellei tosi huomattava alennus).

Isommissa määrissä tilatessa voi säästää taas sitten jopa kymmeniä euroja! :)

~Roberto Luongo~

Profiili  

ViestiLähetetty: 12.3.2015 22:20 
Poissa

Risku90 kirjoitti:
Onko kellään kokemusta Salmingin "ProTec Elbow Pads" kyynärsuojista? - -
Ensimmäiset kyynärsuojani olivat juurikin nuo Salmingin kyynärsuojat, ennen tätä olin pelannut ilman ja pitkähihaisella paidalla. Kyynärsuojien kanssa on paljon mielyttävämpi heittäytyä puolelta toiselle. Olen jatkanut lyhythihaisella paidalla pelaamista, mutta olen vaihtanut kyynärsuojat Kempa-merkkiin.
Kuva
Salmingit istuivat suhteellisen hyvin, loppukaudesta ohut longsleeve-kangas venyi, mutta se ei vaikuttanut itse suojaosan paikallaan pysyvyyteen, lähinnä ulkonäköseikkoja. Muutamia kertoja (jos heittäytymisiä tuli paljon) on täytynyt korjata kyynärsuoja asentoa paikalleen pelin/harjoitusten aikana. Suhteellisen ohut ja pehmeä suoja, joka antaa pehmeytensä vuoksi hieman iskun tärähdystä kyynärpäähän. Käsien liikkuminen ei kärsinyt ollenkaan. Lisäksi longsleeve-kangas paloi puhki muutamasta kohdasta heittäytyessä.
Kempalla näitä ongelmia ei ole ollut. Mutta täytyy käyttää hikinauhoja, jos pelkää pallon koskevan kyynärvarsia. Mutta olihan ne hintavammat ja myytiin yksittäin. Mutta suosittelisin satsaamaan. Kokomitoitus on Kempassa yläkanttiin. Itselläni on koko L ja puristaa hieman, mutta ei haittaa peliä ja se unohtuu lämmittelyssä.

#27 "Loikkii kuin kissa tolpalta tolpalle pallon perässä"

Profiili  

ViestiLähetetty: 13.3.2015 01:26 
Poissa

http://www.sportamore.fi/tuote/35440-ke ... -2-p-svart

Tuolta tuota Kempan kyynärsuojaa alennuksessa 9,03 € pari (yksi S ja 2 M) kokoa jäljellä joten kannattaa olla nopea.

Itse tilasin M kokoiset :)

~Roberto Luongo~

Profiili  

ViestiLähetetty: 15.3.2015 10:36 
Poissa

Täällä olis myynnissä käyttämättömät L-kokoiset kempat, hintaan tarjoa. Vaihdossa voin huolia noita vanhempia mustia fättärin kyynärsuojia koossa L/XL tai XL/XXL

Profiili  

ViestiLähetetty: 16.3.2015 21:05 
Poissa

Viimeinkin löyty polvisuojat jotka vastaavat kaikkia tarpeitani :eka: eli kyseessä ovat Rehbandin 7758 -malli.

Suojaa kuin unelma ja suunniteltu istumaan loistavasti!

Aina ollut ongelmana itsellä että tuppaa valumaan polvisuojat polvien päältä pelin aikana vaan ei ole enää!

Lisäksi suojia voi leikata alhaalta itselle sopivammiksi.

Suosittelen erittäin lämpimästi vaikka kalliithan nuo oli (129,90 €) mutta huomasinpahan taas että laatu korvaa määrän! :voitto:

Liitteet:
de33f463ac9b8f42d4338cbffdfded4f.jpg
de33f463ac9b8f42d4338cbffdfded4f.jpg [ 3.96 KiB | Katsottu 4275 kertaa ]

~Roberto Luongo~

Profiili  

ViestiLähetetty: 26.3.2015 15:39 
Poissa

Onko kellään kokemuksia Unihocilta tulleesta "Feather" mallistosta? Housut ja Paita ois oston alla ja houkuttais vähä nuo kyseiset.

Mm. tuo keveys kiehtoo itteä, koska itse oon aika paljon liikkuva molari. Onko nää todella niin kevyet kun kaikkialla hehkutetaan?

Edit: jostain luin että sopii pitkähihaista panssaripaitaa käyttäville, mutta Unihoc ei edes valmista pitkähihaista panssaripaitaa?ainakaan mistään en ole löytänyt. Pisti vaan silmään ja kummastutti tommonen "moka" valmistajalta.

Kuva

Profiili  

ViestiLähetetty: 30.3.2015 14:43 
Poissa

Risku90 kirjoitti:
Onko kellään kokemuksia Unihocilta tulleesta "Feather" mallistosta? Housut ja Paita ois oston alla ja houkuttais vähä nuo kyseiset.

Mm. tuo keveys kiehtoo itteä, koska itse oon aika paljon liikkuva molari. Onko nää todella niin kevyet kun kaikkialla hehkutetaan?

Kevyet ovat, mutta naapuriseuran (pelaa allsvenskanissa) veskan mukaan paita on kuulema turhan hiostava; selän materiaali on samaa kuin etupuoli, eikä ilmeisesti hengitä tavalliseen tapaan. Muuten tykkäsi. Pitää lyhythihaista panssaria ja kyynärsuojia tuon alla.

Profiili  

ViestiLähetetty: 6.4.2015 09:12 
Poissa

[url]http://www.teamstore.fi/product/1417/salming-core---panssaripaita/url]
[url]http://www.teamstore.fi/product/157/salming-protech---pitkahihainen-panssaripaita/url]
terve. onko kellään kokemusta noista kahdesta panssarista, tai ylipäätään "tarpeeksi" suojaavista. itsellä nyt exelin g1 protection shirt käytös ja vähän liian heikko suoja. sais olla pitkähihanen ja vähän paremmat suojat, mutta onko noi salmingin ku linkitin niin liian paksut jo? kuvissa näyttää aika tukevalta

Profiili  

ViestiLähetetty: 6.4.2015 15:06 
Poissa

Ei ole kokemuksia noista, mutta suositan ehdottomasti Pedersen Collectionin tuotteita. Ovat hinta-laatu suhteeltaan ylivoimasesti parhaita ja toppaukset materiaalia johon vedot ei satu.

Panssaripaita on lyhythihainen, mutta pedersenin paidassa on toppaukset ranteesta kyynärpäähän, joten yhdessä ajavat pitkähihaisen panssarin asian.

Miinuksena on sanottava että näitä varusteita ei saa enää mistään uutena, käytettyjä pyörii netissä myynnissä jonkin verran..

Profiili  

ViestiLähetetty: 6.4.2015 15:18 
Poissa

koitin ettiä mut ei löytyny...huomenna lähtee vanha panssari postissa uudelle omistajalle. tarttis nopeesti jotai mielipiteit uudesta panssarist saada et minkä tilais....ootteko mitä mieltä pitkä vs lyhyt hihanen? itte oon pitkähihasta tähä asti suosinu...

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 210 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org