substitute kirjoitti:
Se Salmingin Core-sarjan panssari ei mielestäni ole niin suojaava kuin alun perin kuvittelisi. Syksystä asti olen sellasella pelannut ja yllätyin heti alussa siitä miten paljon vedot tuntuu läpi. Eipä se varsinaisesti haittaa mutta fiilis oli joka tapauksessa eri kuin olin kuvitellut. Sen kalliimman mallin ostaisin nyt, jos pitäisi uusi ostaa.
Btw, Salmingin Protech-polvarit on ollut pieni pettymys. Pehmuste on painunut kasaan puolen vuoden aikana melko pahasti, eli polvien alla on jäljellä enää aika nihkeesti mitään. Lisäksi en ole mitenkään ihastunut suojan sisäpuolen rakenteeseen. Tuppaavat hiertämään ja väittäisin, että suunnittelupöydällä olis asiaan voinut vaikuttaa parilla muutoksella. Alussa olivat kyllä hyvät jonkin aikaa.
eli sulla on panssarina toi salmingin core? itte hommasi tosiaan ton protech kappaleen, tuntuu kyllä hyvältä. suosittelen edelleen.
ja mitä tulee noihi salmarin protech polvareihin niin oon huomannu saman 3kk käytön jälkeen. luulin paremmaks mut ei oikeen pysy edes paikallaan mulla. saa vähä väliä olla hieromas paremmin paikalleen. tarttis jotain uusii kattoo jossain kohtaa. kellää tietoa noista oxdogin pitkän mallisista minkälaiset on? tai yms hyvistä polvareista jotain infoo? noi unihocin oli ainakin aivan pskat...