Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 210 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 6.4.2015 15:31 
Poissa

Itse ostin Agent S2 lyhythihaisen Jadbergin suojapaidan ja olen tykännyt paljon.

Riippuu kummasta tykkää. Itse suojaan ranteet pitkillä hikinauhoilla sekä käytän kyynärsuojia :)

Toivottavasti auttoi edes vähän.

~Roberto Luongo~

http://imageshack.com/a/img661/5674/9rl7od.jpg

Profiili  

ViestiLähetetty: 7.4.2015 17:32 
Poissa

joo tilasin eile illal team storest ton salmingin protech pitkähihasen ja tänää tuli perille jo. aika vankka rakentenen, mikään veto ei kyllä tule sattumaan ku toi on päällä. ehkä yläkropasta vähän liikaakin topattu. mutta katsotaan ny millanen on reeneis pitää. toin saa myös leikattua kyynärpäiden kohdast "short sleaviks" et jos jollain on ollu aina lyhyt hihanen ja haluis kokeilla pitkää, eikä sit tykkääkkään niin ton voi leikata lyhkäseks. kätevää...hyvältä vaikuttaa kyl panssari

Profiili  

ViestiLähetetty: 7.4.2015 18:37 
Poissa

Onnea testaukseen sitten vaan :D

Itse vaihdoin lyhythihaiseen pitkähihaisesta ja ei ole läheskään niin kuuma kuin ennen.

Toivottavasti oli ostos hyvä :thumbup:

~Roberto Luongo~

http://imageshack.com/a/img661/5674/9rl7od.jpg

Profiili  

ViestiLähetetty: 13.4.2015 22:10 
Poissa

Se Salmingin Core-sarjan panssari ei mielestäni ole niin suojaava kuin alun perin kuvittelisi. Syksystä asti olen sellasella pelannut ja yllätyin heti alussa siitä miten paljon vedot tuntuu läpi. Eipä se varsinaisesti haittaa mutta fiilis oli joka tapauksessa eri kuin olin kuvitellut. Sen kalliimman mallin ostaisin nyt, jos pitäisi uusi ostaa.

Btw, Salmingin Protech-polvarit on ollut pieni pettymys. Pehmuste on painunut kasaan puolen vuoden aikana melko pahasti, eli polvien alla on jäljellä enää aika nihkeesti mitään. Lisäksi en ole mitenkään ihastunut suojan sisäpuolen rakenteeseen. Tuppaavat hiertämään ja väittäisin, että suunnittelupöydällä olis asiaan voinut vaikuttaa parilla muutoksella. Alussa olivat kyllä hyvät jonkin aikaa.

Profiili  

ViestiLähetetty: 15.4.2015 08:14 
Poissa

substitute kirjoitti:
Se Salmingin Core-sarjan panssari ei mielestäni ole niin suojaava kuin alun perin kuvittelisi. Syksystä asti olen sellasella pelannut ja yllätyin heti alussa siitä miten paljon vedot tuntuu läpi. Eipä se varsinaisesti haittaa mutta fiilis oli joka tapauksessa eri kuin olin kuvitellut. Sen kalliimman mallin ostaisin nyt, jos pitäisi uusi ostaa.

Btw, Salmingin Protech-polvarit on ollut pieni pettymys. Pehmuste on painunut kasaan puolen vuoden aikana melko pahasti, eli polvien alla on jäljellä enää aika nihkeesti mitään. Lisäksi en ole mitenkään ihastunut suojan sisäpuolen rakenteeseen. Tuppaavat hiertämään ja väittäisin, että suunnittelupöydällä olis asiaan voinut vaikuttaa parilla muutoksella. Alussa olivat kyllä hyvät jonkin aikaa.

eli sulla on panssarina toi salmingin core? itte hommasi tosiaan ton protech kappaleen, tuntuu kyllä hyvältä. suosittelen edelleen.

ja mitä tulee noihi salmarin protech polvareihin niin oon huomannu saman 3kk käytön jälkeen. luulin paremmaks mut ei oikeen pysy edes paikallaan mulla. saa vähä väliä olla hieromas paremmin paikalleen. tarttis jotain uusii kattoo jossain kohtaa. kellää tietoa noista oxdogin pitkän mallisista minkälaiset on? tai yms hyvistä polvareista jotain infoo? noi unihocin oli ainakin aivan pskat...

Profiili  

ViestiLähetetty: 15.4.2015 18:06 
Poissa

Jep, tää panssari siis itellä.

Oxdogin pitkät polvarit tuntui kaupassa hyviltä mutta päädyin silloin ostamaan noi Salmingit, valitettavasti. Käyttökokemukset kiinnostais itseäkin, koska taitaa vaihto olla pian itelläkin edessä. En ole kyllä vielä keksinyt mikä etu pitkissä polvareissa on lyhyisiin verrattuna mutta voishan niitäkin koittaa. Kertokaa ihmeessä?

Profiili  

ViestiLähetetty: 15.4.2015 23:29 
Poissa

substitute kirjoitti:
En ole kyllä vielä keksinyt mikä etu pitkissä polvareissa on lyhyisiin verrattuna mutta voishan niitäkin koittaa. Kertokaa ihmeessä?

Siinä vaiheessa kun lähdet potkaisemaan palloa pois maalin edestä samaan aikaan kun vastustaja lyö sitä mailalla ihan täysillä, niin tunne sääriluussa on jonkin verran miellyttävämpi kun käyttää pitkiä polvareita.

Profiili  

ViestiLähetetty: 16.4.2015 22:28 
Poissa

Varmaankin näin. Meikäläisen peleissä harvemmin sellaista sattuu. :)

Profiili  

ViestiLähetetty: 17.4.2015 18:45 
Poissa

kellään tietoa millaset on,muuten ku kalliit? http://www.teamstore.fi/product/1557/re ... uojat-7456

Profiili  

ViestiLähetetty: 20.4.2015 15:02 
Poissa

PEKKOf kirjoitti:
kellään tietoa millaset on,muuten ku kalliit? http://www.teamstore.fi/product/1557/re ... uojat-7456

Ihanat. Ylivoimaisesti parhaat ja kestävimmät suojat mitä tiedän. Lisätietoja tuolta: viewtopic.php?f=166&t=15522

Profiili  

ViestiLähetetty: 28.8.2015 15:27 
Poissa

Moikka,

Olen nyt muutamilla kentillä (esim. Ruskeasuo, Konala) törmännyt ongelmaan kenttien alustan kanssa eli maalissa ollessa tuo alusta ei luista ollenkaan joka vaikuttaa olennaisesti liikkumiseen maalissa kun polviltaan yrittää liikkua. Onko kenelläkään hyviä vinkkejä miten saisi housuja liukkaammiksi tai miten maalissa kannattaa liikkua tällaiselle alustalla joka ei luista ollenkaan?

Profiili  

ViestiLähetetty: 2.9.2015 13:47 
Poissa

lmob80 kirjoitti:
Onko kenelläkään hyviä vinkkejä miten saisi housuja liukkaammiksi tai miten maalissa kannattaa liikkua tällaiselle alustalla joka ei luista ollenkaan?

Tuolla tästä jo juteltiin: viewtopic.php?f=5&t=15663

Kynttilävaha tuntuu olevan suosiossa, mutta on sääntöjenvastaista ja äärettömän ärsyttävää.

Profiili  

ViestiLähetetty: 22.3.2016 22:51 
Poissa

Ostin käytettynä tollasen Unihocin Summit 44 -maskin, ja siitä on pehmusteet melko kuluneet. Saako näitä jostain varaosina, vai tarviiko vaan käyttää nää loppuun ja sitte kattoo uutta maskia? Tai onko tietoa josko joku muu pehmustepaketti sopis tohon Summittiin?

Profiili  

ViestiLähetetty: 23.3.2016 12:35 
Poissa

sanmiquel kirjoitti:
Ostin käytettynä tollasen Unihocin Summit 44 -maskin, ja siitä on pehmusteet melko kuluneet. Saako näitä jostain varaosina, vai tarviiko vaan käyttää nää loppuun ja sitte kattoo uutta maskia? Tai onko tietoa josko joku muu pehmustepaketti sopis tohon Summittiin?

Ruotsista ainakin saa: http://www.innebandykungen.com/produkt/ ... oczone-sr/

Suomessa kannattaa ehkä kysäistä Teamstorersta, siellä ainakin ennen palvelu pelasi ja koska myyvät Summiteja, voivat varmaan hankkia varaosatkin varastoon.

Ja kyllähän noihin periaatteessa saa mitkä tahansa tarrapintaiset pehmusteet kiinni, mutta on eri asia sitten miten hyvin ne pelatessa pitävät maskin paikallaan ja miltä tuntuvat..

Profiili  

ViestiLähetetty: 25.3.2016 22:56 
Poissa

Timpsi kirjoitti:
sanmiquel kirjoitti:

Ruotsista ainakin saa: http://www.innebandykungen.com/produkt/ ... oczone-sr/

Suomessa kannattaa ehkä kysäistä Teamstorersta, siellä ainakin ennen palvelu pelasi ja koska myyvät Summiteja, voivat varmaan hankkia varaosatkin varastoon.

Ja kyllähän noihin periaatteessa saa mitkä tahansa tarrapintaiset pehmusteet kiinni, mutta on eri asia sitten miten hyvin ne pelatessa pitävät maskin paikallaan ja miltä tuntuvat..

Salmingin pehmusteet näyttää olevan aikalailla samanoloiset ja ovat aika paljon helpommin saatavissan.

Esim: http://www.floorballsupershop.com/fi/ma ... dding.html

Salibandy24 tilasin omani, olivat paljon halvemmat, mutta näemmä nyt loppu.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 210 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org