Pienet kivut/vaivat
Re: Pienet kivut/vaivat
Minullakin oli osgood schlatter kummassakin polvessa viime kesänä, mutta lähti pois 3kk levolla, eikä ole sen jälkeen häirinnyt.
Onneksi, *koputtaa puuta.
Onneksi, *koputtaa puuta.
Joo mulla on kans tosi usein kipuja polvissa, en vaan haluu käydä lääkärissä, juuri sen takia ettei tulisi mitään kieltojakasiysi wrote:Itehän en ole juuri tuon takia käynytkään näyttämässä polvia. nyt ollu kipua polvissa vuode ja varmaa toi slatteriMr.Jonttu wrote:Vasemmassa polvessa edelleen rasitusvamma tmv (Osgood Schlatter tjsp)
Yli vuoden ollu yhteensä liikuntakiellossa, säbää viimeks speelannu jotain puol vuotta sitten.
Marraskuun loppuu liikuntakieltoa -> Röntkenit -> Ehkä leikkauksee.

En kyllä ehkä usko et noin iso juttu olis, tosin vanhalle futisjoukkuelaiselle tuli toi juttu toukokuussa 2007 ja on äsken taas saanu aloittaa lenkkeilyn

pyrskäys wrote: Se on käsittääkseni salibandyhalli, ei viihdykehalli jossa pelataan salibandya!!
-
Tänään napsahti nivelsiteet pelissä, kipu oli kyl aika mukava!
Itelläkin menny, ei se kipu vituta vaan se, kun ei pääse pelaa vähään aikaan.ikuinen hasardi wrote:Tänään napsahti nivelsiteet pelissä, kipu oli kyl aika mukava!
-
Ei se kipu vituttanukkaan. Totta kai olisin halunnut jatkaa pelaamista. Mut kipu oli kumminkin aivan hirveetä.Pinles wrote:Itelläkin menny, ei se kipu vituta vaan se, kun ei pääse pelaa vähään aikaan.ikuinen hasardi wrote:Tänään napsahti nivelsiteet pelissä, kipu oli kyl aika mukava!
-
akillesjänteen pretenindiitti, eli akillesjänteen ympäryskudoksen tulehdus... pitää himmailla nyt jonkin aikaa
Sillähän periaatteella näitä hommia tehrään, että ees jotaki vituttas
Mulla on nytten oikee jalka aika ... kipee sellai jos kävelen tai yritän taittaa jalkaa nii tuntuu aika kivasti ..
Ja tämä kipuhan tuli kun kaaduin koulun pihalla ja polvet eellä tietenkin ..
Yhden päivän vasta ollu mutta haluun äq päästä pelaa sählyy ?? oisko mitään apukeinoo?
Ja tämä kipuhan tuli kun kaaduin koulun pihalla ja polvet eellä tietenkin ..
Yhden päivän vasta ollu mutta haluun äq päästä pelaa sählyy ?? oisko mitään apukeinoo?
MuhU #11
Eiliseestä asti polvi ollu iha *sensuroitu* kipee.. Lensin polvi eelt lattiaa Ja kyynärpää äkki liikkeis kipee ku menin failaamaa käsil seisonnan 

Yleisin vaiva on ollut nyt jännetupintulehdus, iski tällä kaudella parikin kertaa. Ja tämä selkävaiva iskee silloin tällöin.
Kuka tietäis mitä pitäis tehdä, kun aina treenieissa, peleissa tai koulun liikkatunneilla vasen kantapää menee *sensuroitu* kipeeksi, eikä pysty enää juoksemaan kunnolla? Lisäksi mulla on vielä lättäjalat niin vaikuttavatko nekin asiaan? Lisäksi oon kokeillu parin viikon taukoa, mutta ei oo auttanu. Niin ja mitä luulette auttaisko noi footbalance pohjalliset asiaa?
Vaisumassu wrote:Hei!
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle
Uskon että auttavat, itsellänikin on kunnon räpylät mutta tuota vasenjalkakipua minulla ei kyllä koskaan ole ollut
Sotungin Lukio (Y)
Osta ne kantapääpohjalliset, lisäksi venyttele pohkeita ja takareittä. Auttaa todella paljon.
Jännetuppitulehdus mul oli yhtenä kesänä kun harjoittelin veivaamaan koko kesän eli 24/7 ja *sensuroitu* kun oli kipee, en voinu edes syödä oikeel kädel tai kirjoittaa ja sit toi selkäkipu oin nyt aika yleinen kaikil, varsinkin jos istuu koko ajan koneel jne.JiiTee wrote:Yleisin vaiva on ollut nyt jännetupintulehdus, iski tällä kaudella parikin kertaa. Ja tämä selkävaiva iskee silloin tällöin.
Sotungin Lukio (Y)
JiiTeellä taitaa vaan olla selässä välilevynpullistuma tai vastaavaa..? Yhellä koulukaverilla tollanen oli, ja puol vuotta joutu olemaan koululiikunnasta sivussa.erämies wrote:Jännetuppitulehdus mul oli yhtenä kesänä kun harjoittelin veivaamaan koko kesän eli 24/7 ja *sensuroitu* kun oli kipee, en voinu edes syödä oikeel kädel tai kirjoittaa ja sit toi selkäkipu oin nyt aika yleinen kaikil, varsinkin jos istuu koko ajan koneel jne.JiiTee wrote:Yleisin vaiva on ollut nyt jännetupintulehdus, iski tällä kaudella parikin kertaa. Ja tämä selkävaiva iskee silloin tällöin.
Tor #10 wrote:Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin tajuaa.
-
Mulla on sama, mutta oikeassa kantapäässä. Mulla johtuu varmaankin kengistä, koska ennen niitä kipuja ei ollut. Uudet onkin hankinnassa.-Rudeboy- wrote:Kuka tietäis mitä pitäis tehdä, kun aina treenieissa, peleissa tai koulun liikkatunneilla vasen kantapää menee *sensuroitu* kipeeksi, eikä pysty enää juoksemaan kunnolla? Lisäksi mulla on vielä lättäjalat niin vaikuttavatko nekin asiaan? Lisäksi oon kokeillu parin viikon taukoa, mutta ei oo auttanu. Niin ja mitä luulette auttaisko noi footbalance pohjalliset asiaa?