Pienet kivut/vaivat

Yleistä keskustelua salibandysta.
Pinles

Re: Pienet kivut/vaivat

Post by Pinles » 3.1.2009 23:29

Minullakin oli osgood schlatter kummassakin polvessa viime kesänä, mutta lähti pois 3kk levolla, eikä ole sen jälkeen häirinnyt.
Onneksi, *koputtaa puuta.

KaSSu-

Post by KaSSu- » 5.1.2009 22:17

kasiysi wrote:
Mr.Jonttu wrote:Vasemmassa polvessa edelleen rasitusvamma tmv (Osgood Schlatter tjsp)

Yli vuoden ollu yhteensä liikuntakiellossa, säbää viimeks speelannu jotain puol vuotta sitten.
Marraskuun loppuu liikuntakieltoa -> Röntkenit -> Ehkä leikkauksee.
Itehän en ole juuri tuon takia käynytkään näyttämässä polvia. nyt ollu kipua polvissa vuode ja varmaa toi slatteri
Joo mulla on kans tosi usein kipuja polvissa, en vaan haluu käydä lääkärissä, juuri sen takia ettei tulisi mitään kieltoja :P
En kyllä ehkä usko et noin iso juttu olis, tosin vanhalle futisjoukkuelaiselle tuli toi juttu toukokuussa 2007 ja on äsken taas saanu aloittaa lenkkeilyn :o
pyrskäys wrote: Se on käsittääkseni salibandyhalli, ei viihdykehalli jossa pelataan salibandya!!

ikuinen hasardi

Post by ikuinen hasardi » 14.2.2009 19:49

Tänään napsahti nivelsiteet pelissä, kipu oli kyl aika mukava!

Pinles

Post by Pinles » 14.2.2009 21:55

ikuinen hasardi wrote:Tänään napsahti nivelsiteet pelissä, kipu oli kyl aika mukava!
Itelläkin menny, ei se kipu vituta vaan se, kun ei pääse pelaa vähään aikaan.

ikuinen hasardi

Post by ikuinen hasardi » 14.2.2009 22:29

Pinles wrote:
ikuinen hasardi wrote:Tänään napsahti nivelsiteet pelissä, kipu oli kyl aika mukava!
Itelläkin menny, ei se kipu vituta vaan se, kun ei pääse pelaa vähään aikaan.
Ei se kipu vituttanukkaan. Totta kai olisin halunnut jatkaa pelaamista. Mut kipu oli kumminkin aivan hirveetä.

Lerkku #40

Post by Lerkku #40 » 13.3.2009 01:26

akillesjänteen pretenindiitti, eli akillesjänteen ympäryskudoksen tulehdus... pitää himmailla nyt jonkin aikaa
Sillähän periaatteella näitä hommia tehrään, että ees jotaki vituttas

Nikkari

Post by Nikkari » 25.3.2009 08:52

Mulla on nytten oikee jalka aika ... kipee sellai jos kävelen tai yritän taittaa jalkaa nii tuntuu aika kivasti ..
Ja tämä kipuhan tuli kun kaaduin koulun pihalla ja polvet eellä tietenkin ..

Yhden päivän vasta ollu mutta haluun äq päästä pelaa sählyy ?? oisko mitään apukeinoo?
MuhU #11

Henkkaa

Post by Henkkaa » 26.3.2009 21:30

Eiliseestä asti polvi ollu iha *sensuroitu* kipee.. Lensin polvi eelt lattiaa Ja kyynärpää äkki liikkeis kipee ku menin failaamaa käsil seisonnan :D

JiiTee

Post by JiiTee » 26.3.2009 23:46

Yleisin vaiva on ollut nyt jännetupintulehdus, iski tällä kaudella parikin kertaa. Ja tämä selkävaiva iskee silloin tällöin.

-Runeboy-

Post by -Runeboy- » 31.3.2009 19:45

Kuka tietäis mitä pitäis tehdä, kun aina treenieissa, peleissa tai koulun liikkatunneilla vasen kantapää menee *sensuroitu* kipeeksi, eikä pysty enää juoksemaan kunnolla? Lisäksi mulla on vielä lättäjalat niin vaikuttavatko nekin asiaan? Lisäksi oon kokeillu parin viikon taukoa, mutta ei oo auttanu. Niin ja mitä luulette auttaisko noi footbalance pohjalliset asiaa?
Vaisumassu wrote:Hei!
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle :)

erämies

Post by erämies » 31.3.2009 19:47

Uskon että auttavat, itsellänikin on kunnon räpylät mutta tuota vasenjalkakipua minulla ei kyllä koskaan ole ollut
Sotungin Lukio (Y)

Ole

Post by Ole » 31.3.2009 19:48

Osta ne kantapääpohjalliset, lisäksi venyttele pohkeita ja takareittä. Auttaa todella paljon.

erämies

Post by erämies » 2.4.2009 14:20

JiiTee wrote:Yleisin vaiva on ollut nyt jännetupintulehdus, iski tällä kaudella parikin kertaa. Ja tämä selkävaiva iskee silloin tällöin.
Jännetuppitulehdus mul oli yhtenä kesänä kun harjoittelin veivaamaan koko kesän eli 24/7 ja *sensuroitu* kun oli kipee, en voinu edes syödä oikeel kädel tai kirjoittaa ja sit toi selkäkipu oin nyt aika yleinen kaikil, varsinkin jos istuu koko ajan koneel jne.
Sotungin Lukio (Y)

Osqu

Post by Osqu » 2.4.2009 20:02

erämies wrote:
JiiTee wrote:Yleisin vaiva on ollut nyt jännetupintulehdus, iski tällä kaudella parikin kertaa. Ja tämä selkävaiva iskee silloin tällöin.
Jännetuppitulehdus mul oli yhtenä kesänä kun harjoittelin veivaamaan koko kesän eli 24/7 ja *sensuroitu* kun oli kipee, en voinu edes syödä oikeel kädel tai kirjoittaa ja sit toi selkäkipu oin nyt aika yleinen kaikil, varsinkin jos istuu koko ajan koneel jne.
JiiTeellä taitaa vaan olla selässä välilevynpullistuma tai vastaavaa..? Yhellä koulukaverilla tollanen oli, ja puol vuotta joutu olemaan koululiikunnasta sivussa.
Tor #10 wrote:Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin tajuaa.

Thirtynine

Post by Thirtynine » 2.4.2009 20:37

-Rudeboy- wrote:Kuka tietäis mitä pitäis tehdä, kun aina treenieissa, peleissa tai koulun liikkatunneilla vasen kantapää menee *sensuroitu* kipeeksi, eikä pysty enää juoksemaan kunnolla? Lisäksi mulla on vielä lättäjalat niin vaikuttavatko nekin asiaan? Lisäksi oon kokeillu parin viikon taukoa, mutta ei oo auttanu. Niin ja mitä luulette auttaisko noi footbalance pohjalliset asiaa?
Mulla on sama, mutta oikeassa kantapäässä. Mulla johtuu varmaankin kengistä, koska ennen niitä kipuja ei ollut. Uudet onkin hankinnassa. :thumbup:

Post Reply