Salibandypörssi

Yleistä keskustelua salibandysta.
Jou

Salibandypörssi

Post by Jou » 18.7.2003 12:53

Onko salibandymanageripeli tulossa ensi kaudella? vaikka siinä oli viime kaudella vähän hämminkiä alussa niin olisi silti mukava pelata sitä taas ensi kaudella.. jos sais vaikka menestystäkin!! :lol:

make

Post by make » 18.7.2003 15:54

Salibandymanageri.com ilmoittaa etusivullaan ...

--click----click----click------>

Salibandymanageri etsii yhteistyökumppania
Suosittu Salibandymanageri -peli etsii yhteistyökumppania ensi kaudeksi. Mikäli yhteistyökumppania ei löydy, Salibandymanageri -peliä ei ensi kaudella pelata. Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä!

--click---click------>

Eli yhteistyökumppaniksi vaan jos jollain siihen mahdollisuuksia löytyy. Mukava peli vaikka tuloksilla ei voi kehuakkaan.

Jou

Manageri

Post by Jou » 18.7.2003 15:59

Damn.. :twisted: Toivottavasti löytävät jonkun!!

smuli
Site Admin

Post by smuli » 18.7.2003 20:03

make wrote:Salibandymanageri.com ilmoittaa etusivullaan ...

--click----click----click------>

Salibandymanageri etsii yhteistyökumppania
Suosittu Salibandymanageri -peli etsii yhteistyökumppania ensi kaudeksi. Mikäli yhteistyökumppania ei löydy, Salibandymanageri -peliä ei ensi kaudella pelata. Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä!

--click---click------>

Eli yhteistyökumppaniksi vaan jos jollain siihen mahdollisuuksia löytyy. Mukava peli vaikka tuloksilla ei voi kehuakkaan.
Pelaajapörssiä on 'pelattu' vuoden 2001 toukokuusta, vaikka ollaan vedetty alusta lähtien harrastepohjalla. :)

Toivottavasti saavat yhteistyökumppaneita niin salibandy saa pidettyä jalansijaa netissä.
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

jortsu

Manageri

Post by jortsu » 18.7.2003 21:25

Joo varmaan vähän eri asia kuitenkin tollanen peli ja pelaajapörssi. pelaajapörssi vaan on eikä sitä tarvitse koko ajan varsinaisesti ylläpitää

make

Re: Manageri

Post by make » 19.7.2003 10:02

jortsu wrote:Joo varmaan vähän eri asia kuitenkin tollanen peli ja pelaajapörssi. pelaajapörssi vaan on eikä sitä tarvitse koko ajan varsinaisesti ylläpitää
eri asiat kyllä, tosin pelaajapörssiäkin joudutaan päivittämään lähes päivittäin. ilmoitukset eivät mene automaattisesti sivuille vaan hyväksynnän ja jonkinmoisen esiluennan kautta.

Manageriin verrattuna ei varmaankaan vaadi yhtä paljon työtä mutta oma hommansa sekin... manageri harraste pohjalta vedettynä noin laajana versiona vois olla aika iso urakka,ei tosin olis vapaan ajan ongelmia :lol:

smuli
Site Admin

Post by smuli » 19.7.2003 13:45

make wrote:
jortsu wrote:Joo varmaan vähän eri asia kuitenkin tollanen peli ja pelaajapörssi. pelaajapörssi vaan on eikä sitä tarvitse koko ajan varsinaisesti ylläpitää
eri asiat kyllä, tosin pelaajapörssiäkin joudutaan päivittämään lähes päivittäin. ilmoitukset eivät mene automaattisesti sivuille vaan hyväksynnän ja jonkinmoisen esiluennan kautta.

Manageriin verrattuna ei varmaankaan vaadi yhtä paljon työtä mutta oma hommansa sekin... manageri harraste pohjalta vedettynä noin laajana versiona vois olla aika iso urakka,ei tosin olis vapaan ajan ongelmia :lol:
Turha verrata Salibandymanageria ja Pelaajapörssiä.

Tämä on ilmainen palvelu eikä meidän tavoite ole tuottaa tällä rahaa. Päinvastoin, persnettoa tulee koko ajan. :) Tämä on mainio kehitysväline PHP:n ja MySQL:n yhteistyön testaamiseen. Kyllä tässä riittää duunia, mutta rahoitusongelmiin tämä palvelu ei kaadu.

Salibandymanageri ja Pelaajapörssi eivät ole kilpailijoita keskenään. Verkkoon voisi tulla lisää salibandyaiheisia sivustoja, ihan sama onko kaupallista vai ei.
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

smuli
Site Admin

Post by smuli » 19.7.2003 13:46

make wrote:

Turha verrata Salibandymanageria ja Pelaajapörssiä.

Tämä on ilmainen palvelu eikä meidän tavoite ole tuottaa tällä rahaa. Päinvastoin, persnettoa tulee koko ajan. :) Tämä on mainio kehitysväline PHP:n ja MySQL:n yhteistyön testaamiseen. Kyllä tässä riittää duunia, mutta rahoitusongelmiin tämä palvelu ei kaadu.

Salibandymanageri ja Pelaajapörssi eivät ole kilpailijoita keskenään. Verkkoon voisi tulla lisää salibandyaiheisia sivustoja, ihan sama onko kaupallista vai ei.
---

Thierry

Post by Thierry » 28.7.2003 11:12

Mistä osoitteesta tuo "Pelaajapörssi" mahtaa löytyä :?:

smuli
Site Admin

Post by smuli » 28.7.2003 13:14

Pelaajapörssi löytyy osoitteesta http://www.pelaajaporssi.net.
---

Sinisalo

Post by Sinisalo » 30.7.2003 14:41

Tuo salibandymanageri oli silkkaa salibandynystävien rahastusta. Ilman maksamista siinä ei olisi voinut laisinkaan menestyä. Toivottavasti koko peli kuolee ja uutta sponsoria ei löydy,

Times

Post by Times » 26.9.2003 19:59

Mitä ilmeisemmin Sinisalon toive ei ainakaan tänä vuonna toteudu. Ota kuitenkin huomioon, että kyseessä on jonkun elinkeino - jostainhan se raha on saatava! Tuskinpa tuo sarka tuottaa vielä niin paljon hunajaa, että sillä leiväksi löisi. Eikö jo tuo sponsorin hakeminen kerro jotakin tuotosta - jos kyseessä olisi kannattava bisnes, mitään sponsoreita ei tarvittaisi.

Itse en malta odottaa kauden alkua ...
Don't Hassel The Hoff

smuli
Site Admin

Post by smuli » 27.9.2003 22:19

Toivotaan nyt kuitenkin kaikille salibandyn mainetta levittäville tahoille parasta onnea.

Meitä kaikkia yhdistää kuitenkin rakkaus tähän lajiin, eikö?

Joku haluaa rahastaa, joku ei.

Pelataan salibandya, on se sen verran hauskaa!
---

Thierry

Post by Thierry » 27.9.2003 22:39

smuli puhuu jälleen kerran asiaa :thumbup:

jeejee

Post by jeejee » 28.9.2003 22:00

Sinisalo wrote:Tuo salibandymanageri oli silkkaa salibandynystävien rahastusta.
Niin no, mitä nyt kukin sitten pitää rahastuksena. Itse oli pelin beta -testaajana ja olisin saanut ilmaiseksi pelata superpelaajana, mutta maksoin kuitenkin summan ihan kannatuksen vuoksi.

Se että minä en pelistä innostunut johtuu ihan muista syistä, mutta jos tykkää tuollaisesta managerointijutusta niin hinta oli ihan edullinen.

Sinisalon luulisi tietävän meitä muita paremmin että kaikkea ei salibandyssakaan voi tarjota yleisölle ilmaiseksi. Vai voiko tuohon ilmaisuuteen jatkossa vedota myös Hakin lippuluukulla?
:-)

Post Reply