Pelitossut

Yleistä keskustelua salibandysta.
Guest

Pelitossut

Post by Guest » 16.7.2003 15:05

Millä tossuilla pelaat? toimiiko? ja muuta mitä mieleen tulee

Adidakset on alla ja tyyppinä STABIL. Senverra uudet, että ensivaikutelma kuitenkin hyvä.

smuli
Site Admin

Re: Pelitossut

Post by smuli » 16.7.2003 15:25

Anonymous wrote:Millä tossuilla pelaat? toimiiko? ja muuta mitä mieleen tulee

Adidakset on alla ja tyyppinä STABIL. Senverra uudet, että ensivaikutelma kuitenkin hyvä.
Mulla on ainakin aina skulannu Puuman ja Asicsin tossut parhaiten. Adidaksen ei sovi mulle ainakaan kovin hyvin ylipronaation vuoksi.
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

Post by #9 » 16.7.2003 17:03

smuli wrote: Adidaksen ei sovi mulle ainakaan kovin hyvin ylipronaation vuoksi.
Ylipronaatio??

dblpro-7-

niin

Post by dblpro-7- » 16.7.2003 19:59

niin kyllä noi puman jotkut kengät tule viime vuonna kulutettua sellaset mustat ja hopea raidat kylissä jotain nahkaa jos nyt selvensi. huippu kengät muuten mutta ongelmia pohjan pysymisen kanssa parin viikon välein piti liimata ja kahet kengät takuusta mutta muuten parhaat kengät joita olen pitäny

smuli
Site Admin

Post by smuli » 16.7.2003 21:41

#9 wrote:
smuli wrote: Adidaksen ei sovi mulle ainakaan kovin hyvin ylipronaation vuoksi.
Ylipronaatio??
"Yleisin jalan virheasento on nilkan ylipronaatio eli jalkaterän liiallinen kiertyminen sisäänpäin. Ylipronaatio havaitaan tavallisimmin polven sisäänpäin taipumisena eli polvet painuvat "pihtiin". Nilkan pronaatiossa kehon massan painopiste jää jalkaterän sisäsyrjälle. "

Enemmän voi lukea täältä.
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

rosewood1

addu Stabil

Post by rosewood1 » 19.7.2003 10:58

ko Addut tuntuvat alussa loistavilta mutta parin kuukauden käytön jälkeen kenkä löystyy niin että se on käyttökelvoton. Jos kenkä maksaa n.100 rahaa niin pitää toimia vähän kauemmin. Tuo kenkä sopii lähinna naisille ja pikkujunnuille. Parhaat kengät loppujen lopuksi on jotkut koriskengän tyyppiset jotka on tukevat- Yleensä pinta materiaali niissä oikeaa nahkaa.

Edellä joku kehuu Puma kenkiä joita liimailee parin viikon välein ja lähettelee takuuhuoltoon jatkuvasti... - jotenkin ei vakuuta!

t: kenkäkauppias

Re: addu Stabil

Post by #9 » 19.7.2003 12:18

rosewood1 wrote:ko Addut tuntuvat alussa loistavilta mutta parin kuukauden käytön jälkeen kenkä löystyy niin että se on käyttökelvoton. Jos kenkä maksaa n.100 rahaa niin pitää toimia vähän kauemmin.

Totta. Stabilit löystyvät.

smuli
Site Admin

Re: addu Stabil

Post by smuli » 19.7.2003 13:15

rosewood1 wrote:ko Addut tuntuvat alussa loistavilta mutta parin kuukauden käytön jälkeen kenkä löystyy niin että se on käyttökelvoton. Jos kenkä maksaa n.100 rahaa niin pitää toimia vähän kauemmin. Tuo kenkä sopii lähinna naisille ja pikkujunnuille. Parhaat kengät loppujen lopuksi on jotkut koriskengän tyyppiset jotka on tukevat- Yleensä pinta materiaali niissä oikeaa nahkaa.

Edellä joku kehuu Puma kenkiä joita liimailee parin viikon välein ja lähettelee takuuhuoltoon jatkuvasti... - jotenkin ei vakuuta!

t: kenkäkauppias
Omituisesti kenkien ikä on tippunut aivan älyttömästi. Edellisillä Puumilla pelasin n. 3 vuotta. Nykyiset on samassa kunnossa jo vuoden jälkeen eli taas pitää käydä hommaan uudet.

Vois olla alasarjoissakin samanlaiset sopparit ku 1.div ja SM eli mailat&tossut tulee aina ku vaan pyytää ... vois hyvinkin tottua siihen, et olis aina tuliterät kamat alla ja ylämummo heiluis. ;)
---

kelmi

kenkä

Post by kelmi » 19.7.2003 20:24

nykyään kai on hyvä jos kenkä kestää yhden kauden - ei voi vaatia enempää jos pelaa aktiivisesti (=2-5 kertaa viikossa).

Q

Post by Q » 19.7.2003 20:37

ostiin juuri stabil vitoset. toivottavasti toimii kuin unelma.

Guest

Post by Guest » 23.7.2003 13:43

Adidakset on loistavat, mutta oon huomannu aivan saman että kengät löystyy turhan nopeasti!!

Guest

Post by Guest » 25.7.2003 09:34

Näin maalivahtina pelaan mielelläni painitossuilla. Ohut ja joustava pohja, ei tule jalkapohjat kipeäksi ja mahdollistaa nopeat (?) liikkeet.

Guest

Post by Guest » 25.7.2003 13:45

itekki maalivahtina pelaan painitossuilla. tuntuvat toimivan hyvin, paitsi jos olen enemmän kuin viikon pelaamatta jalan sisäterät tms.. tulevat ekalla pelikerralla kipeäksi..
stabilit omistan myös ja käytän niitä muuten sisällä ollessani. ei niistä ainakaan ole valitettavaa..

Nike

Post by #9 » 25.7.2003 14:04

Millaisia sisäpelitossuja Nikellä on?

Post Reply