Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 73 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.4.2006 20:13 
Poissa

Asiasta on vähän sivuavaa keskustelua otsikossa Läpiajo. Tilanteina läpiajo ja rangaistuslaukaus ovat kuitenkin kaksi eri maailmaa.

Lainaa:
Sit vielä et onks teidän mielestä "noloa" vetää rankkarista,eikä harhauttaa?

Mitään noloa en ratkaisussa näe. Itseasiassa suora laukaus saattaa olla ihan tyylikäs, vaikka yleisesti ottaen komea harhautus on viihdyttävämpi.

Kunhan teet maalin, muulla ei ole väliä. Lauoit tai kynäsit.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.4.2006 20:27 
Poissa

Times kirjoitti:
Asiasta on vähän sivuavaa keskustelua otsikossa Läpiajo. Tilanteina läpiajo ja rangaistuslaukaus ovat kuitenkin kaksi eri maailmaa.

Lainaa:

Mitään noloa en ratkaisussa näe. Itseasiassa suora laukaus saattaa olla ihan tyylikäs, vaikka yleisesti ottaen komea harhautus on viihdyttävämpi.

Juniori/huonoille maalivahdeille suorat laukaukset uppoaa aika hyvin, jos veto on vaan tarpeeksi nopea ja tarkka.

KoHo B #30

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.4.2006 20:29 
Poissa

Times kirjoitti:
Lainaa:

Itse olin kentällä kerran harkoissa (ja kenttäpelaaja maalissa) ja otettiin sitten rankkarikisa noin leikkimielellä. Tein varmaan 5 maalia peräkkäin kävellen maalista katsoen oikealle puolelle, kun olin pari metriä maalivahdista lauoin takakulmaan. Kerran tässä epäonnistuin (onneksi muutkaan eivät tällä kierroksella onnistuneet) ja kerran oli pakko harhauttaa kun maalivahti tuli vastaan. Eli mielestäni ei siinä mitään noloa ole jos laukoo, itse pidän sitä parempana, tämä kokemus on tullut maalivahtina kun on noita rankkareita torjunt.

Ja hieman hehkutan että satuin voittamaan tuon kyseisen rankkarikisan :wink: .

Kuva

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.4.2006 20:31 
Poissa

Jos mä pääsen ampumaan mä lauon maalin,se on mun mielestä varmin tapa saada maali. Ei se mun mielestä oo noloo jos laukoo eikä kikkaa,ainahan ne on hienompii,mut kyllä laukominen on varmempi!

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.4.2006 20:39 
Poissa
Ylläpito

jape999 kirjoitti:
Jos mä pääsen ampumaan mä lauon maalin,se on mun mielestä varmin tapa saada maali.

Toi on kyllä aika varma tapa ;). Itse olen noin tasan 4 kertaa päässyt vetämään rankkarim, 2 onnistunutta ja 2 epäonnistunutta (Ylärimaan toinen, ja toinen tyhjästä maalista tolppaan 8) ). Itse teen leftinä pienen veto harhautuksen vasemmalle, sitten siirrän pallon rystylle, ja jos käy tsägä niin vedän sen vielä maaliin.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.4.2006 20:44 
Poissa

Lainaa:
mielestäni ei siinä mitään noloa ole jos laukoo, itse pidän sitä parempana, tämä kokemus on tullut maalivahtina kun on noita rankkareita torjunt.

Ai parempana siksi, että sinun on helpompi torjua ne, vai, että niillä saa helpommin/useammin maalin?

Itse rangaistuslaukauksessa vien palloa mailalla toiselta puoleltani toiselle ja lopulta yhdellä kädellä rystyllä vasempaan alanurkkaan. (puoli right)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.4.2006 20:45 
Poissa

Jos ei lähde mitään tyylipisteitä hakemaan niin varma tapa on lähtee leftinä oikealta / rightina vasemmalta sitte ku on muutaman metrin päästä maalista niin muutama juoksuaskel toiseen suuntaan ja kierto rannari sisää. Veska ei millää ennätä maalin toisesta reunasta toiseen ja vielä torjumaan vetoa :D

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.4.2006 21:09 
Poissa

maalihai90 kirjoitti:
Jos ei lähde mitään tyylipisteitä hakemaan niin varma tapa on lähtee leftinä oikealta / rightina vasemmalta sitte ku on muutaman metrin päästä maalista niin muutama juoksuaskel toiseen suuntaan ja kierto rannari sisää. Veska ei millää ennätä maalin toisesta reunasta toiseen ja vielä torjumaan vetoa :D

Oletko varma? Torjuttu on tuollaisia.

Pöly89 kirjoitti:
Lainaa:
mielestäni ei siinä mitään noloa ole jos laukoo, itse pidän sitä parempana, tämä kokemus on tullut maalivahtina kun on noita rankkareita torjunt.

Ai parempana siksi, että sinun on helpompi torjua ne, vai, että niillä saa helpommin/useammin maalin?

Siis mielestäni vaikeampi torjua vetoa kuin harhautusta. Helpommin saa maalin laukomalla kuin harhauttamalla, maalivahdin mielipide.

Kuva

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.4.2006 21:18 
Poissa

Itse pyrin aina tekemään pientä kynää, mutta jos näyttää siltä, ettei voi niin sitten vedän rannarilla ylämummoon.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.4.2006 21:22 
Poissa

Lainaa:
Itse pyrin aina tekemään pientä kynää, mutta jos näyttää siltä, ettei voi niin sitten vedän rannarilla ylämummoon.

Itsevarmuutta ainakin löytyy.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.4.2006 21:23 
Poissa

Pöly89 kirjoitti:
Lainaa:

Itsevarmuutta ainakin löytyy.

Aina :wink:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.4.2006 21:55 
Poissa

Paikkakunta: Myyrmäki (ruots. Myrbacka; puhekielessä myös Myrtsi) on noin 14 500 asukkaan tiivis kaupunginosa.
Ei oo muuta ratkasuu ku kynätä veska kahvelle tai sit zippi yli veskan

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.4.2006 21:56 
Poissa

Vetoo vaan. Ei oo mitään varvempaa :D

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 21.4.2006 22:04 
Poissa

Oikea tapa on yksinkertaisesti laukoa puolesta kentästä ylämummoon ja tehdä se niin nopeasti että mokke ei kerkeä edes kissaa sanoa. :P

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 73 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org