Ikuisuusprojektina 3D-salibandypeli

Yleistä keskustelua salibandysta.
YARR

Post by YARR » 10.6.2007 00:59

Tuskimpa EA siitä kiinnostuisi, mutta joku pienen_budjetin_suomalais_peli_firma voisi kiinnostua hyvinkin. Ja mielummin pelaan burnouttia kuin flatouttia.
Tiimipeli on heikoille.

37

Post by 37 » 21.6.2007 13:44

Tossa on jonkin näköinen kehitelmä salibandy pelistä vielä kun vähän kehittäis niin voisi saada ihan hyvän pelin http://ameba.lpt.fi/~tlepisto/salibandy ... _peli2.swf

Larry 91

Post by Larry 91 » 21.6.2007 13:48

37 wrote:Tossa on jonkin näköinen kehitelmä salibandy pelistä vielä kun vähän kehittäis niin voisi saada ihan hyvän pelin http://ameba.lpt.fi/~tlepisto/salibandy ... _peli2.swf
hajos.. :lol: :lol: :lol:
Top Light+Orc= :)

hurnanen

Post by hurnanen » 21.6.2007 14:43

37 wrote:Tossa on jonkin näköinen kehitelmä salibandy pelistä vielä kun vähän kehittäis niin voisi saada ihan hyvän pelin http://ameba.lpt.fi/~tlepisto/salibandy ... _peli2.swf
mist toi lämää? :lol:

Pöly89

Post by Pöly89 » 21.6.2007 14:54

Tossa on jonkin näköinen kehitelmä salibandy pelistä vielä kun vähän kehittäis niin voisi saada ihan hyvän pelin http://ameba.lpt.fi/~tlepisto/salibandy ... _peli2.swf

mist toi lämää?
loistava peli, no ei aivan. lämää muute shiftistä. joku aimbot täl ainaki o, ku osuu aina maaliin, tai no ei siinö kylläkään ole maalia, mutta kuitenkin. sit ku lähtee harhailee tonne sivulle nii sielt on kiva suunnistaa takas, ku ei tiiä mihi suuntaan mennäD;D;D kyl tätä pari minsaa jakso pelaa.

edit: ku menee tarpeeks lähelle laitaa niin kaveri ei osu palloon D:D:
Kotka voi lentää joskus matalalla, mutta paskanärhi ei koskaan korkealla.

Don3

Post by Don3 » 21.6.2007 20:21

Paras salibandy peli olisi joka olisi takaa kuvattu ja pelattaisiin vain 1 ukkelilla ja sen ulkoasua ja muuta saisi muokata. Ja oisi kaikki maila merkit ja lavat ja kripit, että voisi ostaa uusia krippejä/mailoja/lapoja. Ja ukolle voisi saaha eri skillejä. Ja pitäs valita joku vaikka 5 ukkelista: syöttelijä,maalivahti,kikkailija,laukoja,tarkka-ampuja. Ja niille eri tyyppi hahmoille saisi erilaisia skillei. Ja se olisi nettipeli. (vähä niinku joku roolipeli)
Image

pelisilmä

Post by pelisilmä » 2.7.2007 14:14

Voisi lähettää bugbearille postia, että tekisivät säbäpelin. Bugbear on tehnyt mm. Flatout pelit.
Hävittii kaikki.

jez

Post by jez » 5.7.2007 17:34

toi ei ole niin huono kuin miltä näyttää! ukon liike on yllätävän aidonmukaista.
indiAns

Soft

Post by Soft » 5.7.2007 17:54

Sellanen Salibandyliigan manageri peli olis ihan ok niin ja mieluiten ilmanen ;). Sellanenhan oli jo IS:ltä tai joltain...
Ei tainnut kuitenkaan tuoda menestystä.

HuopaTossu

Post by HuopaTossu » 5.7.2007 19:53

Saman tapainen kuin kiekko.tk?No kyllähän tosta sais hyvän pelin eisen tartte olla 3D. Ja samanlaiset näppäimet kun kiekossa paitsi veska heittää eikä syötä mailal :D. En sitten tiiä että meneekö laidan yli miten :/ mut must toi o hyvä.
Ei taidolla vaan munkilla.

Jetku

Post by Jetku » 5.7.2007 19:58

Soft wrote:Sellanen Salibandyliigan manageri peli olis ihan ok niin ja mieluiten ilmanen ;). Sellanenhan oli jo IS:ltä tai joltain...
Se oli alunperin jonkun yksityisen tahon ilmaispeli, mutta siirtyi IS:lle ja sitä mukaan maksulliseksi. Ja siihen päättyi sekin lysti :)

Soft

Post by Soft » 5.7.2007 20:02

Jetku wrote:
Soft wrote:Sellanen Salibandyliigan manageri peli olis ihan ok niin ja mieluiten ilmanen ;). Sellanenhan oli jo IS:ltä tai joltain...
Se oli alunperin jonkun yksityisen tahon ilmaispeli, mutta siirtyi IS:lle ja sitä mukaan maksulliseksi. Ja siihen päättyi sekin lysti :)
Jep jep...Mutta eikös tommonen manageri-peli olis aika paljon helpompi tehdä kuin 3d-peli kun managerissahan ei varsinaisesti pelata peliä vaan tilastoja :P

Jetku

Post by Jetku » 5.7.2007 20:12

Totta sekin koska jossain Liigapörssityylisessä/Hattricktyylisessä pelissähän grafiikoita ei tarvitse tehdä. Mutta toisaalta webmanageroinnit vaativat jatkuvaa ylläpitämistä.

Elmo

Post by Elmo » 29.8.2007 11:28

Hei!
Olen itse kiinnostunut ohjelmoinnista ja salibandymanagerointi olisi kyllä aika kova sana. Ongelmiahan tässä tulisi vastaan esim. tilastojen päivityksessä, koska ihmiset odottavat, että kun peli on ohi niin tilastot ovat päivitetty. Ongelma olisi myös siinä, että käyttäjiä tarvisi paljon, että pelissä olisi ideaa. Myös vähäinen tietämys kaikista salibandypelaajista tulisi olemaan ongelma. Tosin veikkauksen avullahan se vähän edes korjaanuisi. Olen par'aikaa tekemässä 1x2-veikkausta salibandyyn, mikä jo keväällä sai hieman nimeä itselleen. Tämä on suurin syy, miksi itse en aloita managerointi pelin tekoa. Tosin jos, joku innostuisi tästä enemmän ja alkaisi keräämään osaavaa porukkaa tulisin ehdottomasti managerointipelin kehitykseen mukaan. *wink, wink*
Soft wrote: Jep jep...Mutta eikös tommonen manageri-peli olis aika paljon helpompi tehdä kuin 3d-peli kun managerissahan ei varsinaisesti pelata peliä vaan tilastoja
Kyllä. 3D-peli on huomattavasti vaikeampi toteuttaa kuin www-sivulla toimiva managerointi.

smuli
Site Admin

Post by smuli » 29.8.2007 12:27

Tilastothan saisi liitosta mutta rahalla saa ja hevosella pääsee eli liitto varmaan haluaa jonkin verran pykälää pääsystä niiden tietokantoihin.

Graafikon kanssa sais väsättyä varmaan aika toimivankin systeemin ja ainakin mulla olis mielenkiintoa väsätä toimiva peli.
Elmo wrote:Hei!
Olen itse kiinnostunut ohjelmoinnista ja salibandymanagerointi olisi kyllä aika kova sana. Ongelmiahan tässä tulisi vastaan esim. tilastojen päivityksessä, koska ihmiset odottavat, että kun peli on ohi niin tilastot ovat päivitetty. Ongelma olisi myös siinä, että käyttäjiä tarvisi paljon, että pelissä olisi ideaa. Myös vähäinen tietämys kaikista salibandypelaajista tulisi olemaan ongelma. Tosin veikkauksen avullahan se vähän edes korjaanuisi. Olen par'aikaa tekemässä 1x2-veikkausta salibandyyn, mikä jo keväällä sai hieman nimeä itselleen. Tämä on suurin syy, miksi itse en aloita managerointi pelin tekoa. Tosin jos, joku innostuisi tästä enemmän ja alkaisi keräämään osaavaa porukkaa tulisin ehdottomasti managerointipelin kehitykseen mukaan. *wink, wink*
Soft wrote: Jep jep...Mutta eikös tommonen manageri-peli olis aika paljon helpompi tehdä kuin 3d-peli kun managerissahan ei varsinaisesti pelata peliä vaan tilastoja
Kyllä. 3D-peli on huomattavasti vaikeampi toteuttaa kuin www-sivulla toimiva managerointi.
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

Post Reply