Tramadol sans ordonnance cod http://pharmaciefr.org/priligy-30-mg/ médecins orthopédiques à virginia beach
Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 16.11.2015 13:18 
Poissa

Ostin uuden Exel mailan ICE-lavalla. Aiemmin olen pelannut Janne Tähkä -lavalla, onkohan se sitten Mega 1.0.

Kokemukset ensimmäisestä pelikerrasta ovat, että lämärin ampuminen on täysin mahdotonta, ilman että pallo nousee pari metriä (!) maalin yli. Teenköhän jotain väärin, pitäisikö tuolla lavalla pystyä ampumaan lämäreitä?

Rannelaukauksissa olen kyllä todella tyytyväinen ICE-lavan antamaan kontrolliin ja tarkkaan suuntaan. Sen takia harkitsenkin että en vaihtaisi tähän uuteen mailaan naftaliinista kaivettua Janne Tähkän lapaa, vaan jättäisin tuon ICE-lavan käyttöön -- vaikka se tarkoittaakin tällä tietoa, että lämärien ampuminen loppuu, ja vaihtuu (ilahduttavan tarkkoihin) rannelaukauksiin.

Profiili  

ViestiLähetetty: 19.11.2015 13:01 
Poissa

Tuo ICE-lapa on peilattu vakioltaan aika rankasti. Toki käyttäjästä kiinni miten soveltuu. Itsella lapa ei soveltunut, vaikka pitkälti lähes samanlainen lavan koveruus onkin megalomaniakissa, jostain syystä vain megalomaniac sopii minulle paremmin. Rannariahan sitä enemmän pääsee käyttään ja riippuu toki pelipaikastakin. Kannattaa miettiä onetimereitä soveltuuko niihin nykyinen lapa, vai meneekö pilviin, myös nopeat syötöt ja rystypyolen haltuunotot ja nostot. Paljon on kiinni pelaajan omasta profiiilista (ja edellä mainitussa pelipaikasta). Jokaisessa lavassa ja mailassa on plussat ja miinukset, jossain vaiheessa vaan ne oppii hallihtee ,kun tietää niiden ominaisuudet eri pelitilanteissa.

Profiili  

ViestiLähetetty: 23.11.2015 12:52 
Poissa

ICE-lapa menee nyt toistaiseksi hyllylle. Vanhassa vara parempi.

Profiili  

ViestiLähetetty: 19.9.2016 18:28 
Poissa

Viestiketju ei ole enää tuore mutta kysyisin oliko käyttäjällä mikä kovuus lavassa?
Itse ostin juuri Exelin Riflen ICE-lavalla (SB). Eka kerralla pelatessa huomasin että rannelaukaukset nousee maalin yli. Ehkä mailaan on vielä totuttelua. Pelatessa mailan yleisilme oli ihan ok. Ehkä pikkuisen pallot pomppi näin alkuunsa.
Aloitin tänä syksynä aktiivisen säbän pelaamisen fättärin mailoilla. Mustalla PE orc-lavalla lähti vedot hyvin mutta pallonhallinta oli vähän heikkoa. Vaihdoin uuteen PP jab-lapaan, jossa pallo kyllä pysyi hyvin mukana mutta laukaukset eivät lähteneet mihinkään.

Olisi mukava kuulla täällä kokemuksia tuosta ICE-lavasta sekä fättärin lavoista yleensä. Onkohan niin että pitäisi antaa tarpeeksi aikaa kun uuden mailan ja lavan hankkii? Tai sitte mun pitäs vaan HARJOITELLA sitä laukasta ja pallonhallintaa. :) Vaikkakin paras pallonhallinta on ollu nyt tuossa vanhassa Canadiensissa, mistä jo kulunut grippi puhki.
Sittenhän hankin vielä varamailaksi uuden Oxdog venger 27:an. Mielenkiinnolla odotan että pääsen sitäkin testaamaan.

Profiili  

ViestiLähetetty: 19.9.2016 21:30 
Poissa

miulla ainakaan ei isompaa ongelmaa ole kun vaihtaa lapaa, ehkä johtuu siitä että tykkään vaihdella lapoja aika paljon (oxdogin avox, block ja delta kiertää)

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org