kaakkois-suomi d96 2008-2009
-
kaakkois-suomi d96 2008-2009
elikkäs vedetääs yhteen d96 junnujen kaakkois-suomen aluesarja kaudelta 2008-2009, mävihän veti yllätysmestariksi. Melko ylivoimasia lopputurnauksessa. vastailkaa jos jotain mieleen tulee
Re: kaakkois-suomi d96 2008-2009
tälläsii itekehu topiccei on iha turha tehä kehut vaa kokoaja omaa jengiis "olivat ylivoimaisia"! aika egoo leijjailla jossai kaakkois suomen sarjas jos ei oo mitää hyvii tiimei
kakkakalle wrote:elikkäs vedetääs yhteen d96 junnujen kaakkois-suomen aluesarja kaudelta 2008-2009, mävihän veti yllätysmestariksi. Melko ylivoimasia lopputurnauksessa. vastailkaa jos jotain mieleen tulee
-
Hiton tyhmä!!!! Mä en ees pelaa missää MäVissä. Mä kannatan kyllä MäViä. Nössö.!Jersey wrote:tälläsii itekehu topiccei on iha turha tehä kehut vaa kokoaja omaa jengiis "olivat ylivoimaisia"! aika egoo leijjailla jossai kaakkois suomen sarjas jos ei oo mitää hyvii tiimeikakkakalle wrote:elikkäs vedetääs yhteen d96 junnujen kaakkois-suomen aluesarja kaudelta 2008-2009, mävihän veti yllätysmestariksi. Melko ylivoimasia lopputurnauksessa. vastailkaa jos jotain mieleen tulee
no kerrohan missäs jengissä pelaat? et ainakaan oo mikää aikuinen nimestä päätellen ja jos pelaat 96 sarjaa jossai toisessa jengissä ni et sit varmaan pelaa siis missään ja miks sit ees olisit salibandy.orgis kommentoimas..??
kakkakalle wrote:Hiton tyhmä!!!! Mä en ees pelaa missää MäVissä. Mä kannatan kyllä MäViä. Nössö.!Jersey wrote:tälläsii itekehu topiccei on iha turha tehä kehut vaa kokoaja omaa jengiis "olivat ylivoimaisia"! aika egoo leijjailla jossai kaakkois suomen sarjas jos ei oo mitää hyvii tiimeikakkakalle wrote:elikkäs vedetääs yhteen d96 junnujen kaakkois-suomen aluesarja kaudelta 2008-2009, mävihän veti yllätysmestariksi. Melko ylivoimasia lopputurnauksessa. vastailkaa jos jotain mieleen tulee
-
Eikö tänne muka saa avata topiccia koskien ensi kautta, ja laittaa alotusviestiin edelliskautta koskevat faktat. Ketjun aloittaja kertoo asiallisesti MäVin voittaneen viime kaudella mestaruuden, ilman turhaa leijjumista. Voit ihan tuloksista tarkistaa että MäVi tosiaan pelasi korkeammalla tasolla kuin muut ja voitti ansaitusti mestaruuden. Ei pitäisi olla mitään ongelmaa jos toinen sanoo joukkueen olleen ylivoimainen lopputurnauksessa, kun se pitää paikkaansa. 

Mävi tulee saamaan turpaan mestareiden cupissa. Siellä ei mitkään kaakkois-suomalaiset jengit pärjää

-
Ja sun kuuluu tulla tänne alueelle sitä kuuluttamaa? Te hesalaiset voitte leijjuu ihan omissa topiceissanne.N ökö25 wrote:Mävi tulee saamaan turpaan mestareiden cupissa. Siellä ei mitkään kaakkois-suomalaiset jengit pärjää![]()
![]()

HU-46 tais olla viime vuon MC:n kolmas -95, myös kaakkois-suomestN ökö25 wrote:Mävi tulee saamaan turpaan mestareiden cupissa. Siellä ei mitkään kaakkois-suomalaiset jengit pärjää![]()
![]()
![]()
muut tekee mitä osaa, mä teen aivan mitä huvittaa
Sekä SBandy Future -93 MC:ssä neljäs muistaakseni, myös kaakkois-suomestahuumies wrote:HU-46 tais olla viime vuon MC:n kolmas -95, myös kaakkois-suomestN ökö25 wrote:Mävi tulee saamaan turpaan mestareiden cupissa. Siellä ei mitkään kaakkois-suomalaiset jengit pärjää![]()
![]()

Training makes champions
Kyllä neljänsii oltiistemi wrote:Sekä SBandy Future -93 MC:ssä neljäs muistaakseni, myös kaakkois-suomestahuumies wrote:HU-46 tais olla viime vuon MC:n kolmas -95, myös kaakkois-suomestN ökö25 wrote:Mävi tulee saamaan turpaan mestareiden cupissa. Siellä ei mitkään kaakkois-suomalaiset jengit pärjää![]()
![]()
neljänsii
Aika kova saavutus ku kaks jengii kaakkois-suomest on ollu kolmas ja neljäs.
Mun mielest kaakkois-suomen joukkueet voitas jättää pois koko turnauksest.

ORC RULEZZZZZZZZZZ
-
Ja millähän perusteella ? En lähtis hirveest huutelee ku viime vuoden turnauksessa HU-46 jätti taaksee -95 sarjassa kummatki pääkaupunkiseudun joukkueet (Erä ja Tiikerit).Hägä(ri) wrote:neljänsiiAika kova saavutus ku kaks jengii kaakkois-suomest on ollu kolmas ja neljäs.
![]()
E: Säälin teit hesaleijjoja, kyl kovii pelaajii ja joukkueita löytyy muualtaki.
Mut katohan vähä tota mc:n mitallitaulukkoo. Ei siell paljo jengejä kaakkois-suomest oo.-Anderson- wrote:Ja millähän perusteella ? En lähtis hirveest huutelee ku viime vuoden turnauksessa HU-46 jätti taaksee -95 sarjassa kummatki pääkaupunkiseudun joukkueet (Erä ja Tiikerit).Hägä(ri) wrote:neljänsiiAika kova saavutus ku kaks jengii kaakkois-suomest on ollu kolmas ja neljäs.
Ja joo kyl kovii pelaajii löytyy muualtaki ku stadist, mut stadist löytyy kovimmat.

ORC RULEZZZZZZZZZZ
-
Katohan sä vähä peilii ? Mun mielest on just hieno asia, et Kaakkois-Suomalaiset jengit, jotka ei pääse testaamaan tasoaan omassa aluesarjassa, voivat tulla Mestareiden Cupin tasoiseen turnaukseen kokeilemaan tasoaan. Jos näin syrjäiseltä alueelta tuli viime vuoden kaks välieräjoukkuetta, niin mun mielest ihan hyvä suoritus.Hägä(ri) wrote:Mut katohan vähä tota mc:n mitallitaulukkoo. Ei siell paljo jengejä kaakkois-suomest oo.-Anderson- wrote:Ja millähän perusteella ? En lähtis hirveest huutelee ku viime vuoden turnauksessa HU-46 jätti taaksee -95 sarjassa kummatki pääkaupunkiseudun joukkueet (Erä ja Tiikerit).Hägä(ri) wrote:neljänsiiAika kova saavutus ku kaks jengii kaakkois-suomest on ollu kolmas ja neljäs.
Ja joo kyl kovii pelaajii löytyy muualtaki ku stadist, mut stadist löytyy kovimmat.
Nii ja tietenki mitalitaulukos loistaa Stadilaiset jengit, niinhän se on kaikissa muissaki lajeissa. Pääkaupunkiseudulla on paljon enemmän harrastajia, paremmat olosuhteet, kovempia otteluita aluesarjassa yms.
häggäri vois pikku hiljaa laskeutuu maan pinnalle 

muut tekee mitä osaa, mä teen aivan mitä huvittaa