Paras pelaaja -98
- kukkelikuu
Re: Paras pelaaja -98
mielestäni Kaius Karhulahti on paras 98 pelaaja mitä oon nähny. Pelaa erä 97 kolmosessa ja käy erä ysikutosten edareiden reeneissä. 

FATPIPE OR DIE
miksi laitat samaa pelaajaa 98 että 97 pelaajiinkukkelikuu wrote:mielestäni Kaius Karhulahti on paras 98 pelaaja mitä oon nähny. Pelaa erä 97 kolmosessa ja käy erä ysikutosten edareiden reeneissä.
Etkö osaa lukeeturhaard wrote:miksi laitat samaa pelaajaa 98 että 97 pelaajiinkukkelikuu wrote:mielestäni Kaius Karhulahti on paras 98 pelaaja mitä oon nähny. Pelaa erä 97 kolmosessa ja käy erä ysikutosten edareiden reeneissä.

Kaius Toivonen ja Kaius Karhulahti ovat kaksi eri pelaajaa.
Valoja ?turhaard wrote:miksi laitat samaa pelaajaa 98 että 97 pelaajiinkukkelikuu wrote:mielestäni Kaius Karhulahti on paras 98 pelaaja mitä oon nähny. Pelaa erä 97 kolmosessa ja käy erä ysikutosten edareiden reeneissä.

sama kaveri oli mainostanut kaiusta myös 97 all star kenttään
- kukkelikuu
turhaard. Kaius Toivonen ja Kaius Karhulahti on kaksi eri henkilöä
voisko niitä aivoja käyttää?

FATPIPE OR DIE
Kaius Karhulahti teki debyytin Erä 96 edarissa SM-sarja pelissä FBT Karhuja vastaan tehoilla 1+1.
- kukkelikuu
karhulahti on vahva ja taitava. pärjäsi hyvin kaksi vuotta vanhempiensa kanssa.JJJÄNI wrote:Kaius Karhulahti teki debyytin Erä 96 edarissa SM-sarja pelissä FBT Karhuja vastaan tehoilla 1+1.

FATPIPE OR DIE
Iha turhaa te tääl jauhatte paskaa ku Tino Linstedt(Classic -96) vie ysikutosiiki iha mite haluu 

Jos tämä Tino Lindstedt on syntynyt 98, niin hänet voidaan kyllä samantien nimetä parhaaksi ikäluokkansa pelaajaksi. Sen verran hyvin latonut maaleja 96 SM-sarjassa, ja johtaa lohkonsa pistepörssiä tällä hetkelläorcci wrote:Iha turhaa te tääl jauhatte paskaa ku Tino Linstedt(Classic -96) vie ysikutosiiki iha mite haluu

Voisitte myös tsekata tuon D-98 Bandy Players joukkueen. Sijoittui HFC:ssä -97 luokassa neljänneksi.
We are the VIKINGS!
Tähän pitää myös lisätä ssv 97 ennakkoluulottomasti debyyttinsä tehnyt Markus Liukkonen teki maalit muun muassa erä 97 ja rangerssia vastaan.ssv177 wrote:Voisitte myös tsekata tuon D-98 Bandy Players joukkueen. Sijoittui HFC:ssä -97 luokassa neljänneksi.
No tälle äijälle pedattiin kaikki paikat.turhaard wrote:Tähän pitää myös lisätä ssv 97 ennakkoluulottomasti debyyttinsä tehnyt Markus Liukkonen teki maalit muun muassa erä 97 ja rangerssia vastaan.ssv177 wrote:Voisitte myös tsekata tuon D-98 Bandy Players joukkueen. Sijoittui HFC:ssä -97 luokassa neljänneksi.
We are the VIKINGS!
kaius karhulahti erä 97, oli meil pelaamas turus