Frendien paras henkilö

Urheilua, musiikkia, miksei jotain muutakin? Keskustelua aiheesta kuin aiheesta.
User avatar
Tuoppi
Posts: 4455
Joined: 17.8.2003 15:45
Location: Tampere
Contact:

Frendien paras henkilö

Post by Tuoppi » 15.6.2004 23:59

mun mielestä Chandler, mä oon samanlainen vitsiniekka
JiiKoo wrote:Miksi kaikilla on nykyään allekirjoituksessa jokin kommentti minkä joku toinen on joskus sanonut foorumilla?
Vuoden forum-nisti 09' mjötööh

YläMummo
Posts: 281
Joined: 1.12.2003 19:09

Re: Frendien paras henkilö

Post by YläMummo » 16.6.2004 09:49

Tuoppi wrote:mun mielestä Chandler, mä oon samanlainen vitsiniekka
Eli kukaan ei naura sun vitseille? :wink:
Image

siko
Posts: 504
Joined: 3.3.2004 22:23
Location: Stadi

Post by siko » 16.6.2004 10:00

Joey on paras.

HIFK
Posts: 1305
Joined: 30.11.2003 22:08
Location: Stadi

Post by HIFK » 16.6.2004 10:22

siko wrote:Joey on paras.
Näin on, että Joey on paras henkilö. :lol:
-Viva La España!-

#9
Posts: 73
Joined: 14.7.2003 12:53

Joey

Post by #9 » 16.6.2004 12:26

HIFK wrote:
siko wrote:Joey on paras.
Näin on, että Joey on paras henkilö. :lol:
Ehdottomasti Joey :)

Etzo
Posts: 962
Joined: 27.1.2004 17:03
Location: Nurmijärvi

Post by Etzo » 16.6.2004 21:48

Joey on paras.

Jäm Tiim
Posts: 1460
Joined: 30.3.2004 19:42
Location: Helsinki

Post by Jäm Tiim » 16.6.2004 22:36

Aika surkea koko sarja mutta täytyypä vastata että Joey.
Sillehän tulee oma komediasarja jossain vaiheessa.
My fake plants died because i did not pretend to water them

YläMummo
Posts: 281
Joined: 1.12.2003 19:09

Post by YläMummo » 17.6.2004 09:43

Jäm Tiim wrote:Aika surkea koko sarja mutta täytyypä vastata että Joey.
Sillehän tulee oma komediasarja jossain vaiheessa.
Sitä on esitetty jo Yhdysvalloissa ja luin jostain että se ei olisi ollut kovin suosittu ohjelma.
Image

Tykkimies
Posts: 4
Joined: 20.12.2003 20:08
Location: Tampere

Post by Tykkimies » 18.6.2004 14:07

Joey :D

säbä pro
Posts: 3
Joined: 27.6.2004 12:16
Location: kangasala

Post by säbä pro » 27.6.2004 14:00

joey :D

Thierry
Posts: 1244
Joined: 28.7.2003 11:01
Location: Vantaa

Post by Thierry » 28.6.2004 00:04

Itse en Frendejä ole seurannut yli vuoteen, mutta tässä Frendit-sarjan friikeille suomenkielinen hyvä sivusto: http://www.frendit.org
"Yks toimittaja sano mulle et me soitetaan keikoilla playbäkkinä, se toimittaja on ite playbäkki" -Matti Nykänen

The Blue One
Posts: 86
Joined: 23.8.2004 18:09
Location: Jyväskylä

Post by The Blue One » 25.8.2004 17:29

Joey und Chandler :wink:

Jäm Tiim
Posts: 1460
Joined: 30.3.2004 19:42
Location: Helsinki

Post by Jäm Tiim » 25.8.2004 17:38

The Blue One wrote:Joey und Chandler :wink:
Mun mielestä Chandler on ehkä huonoin.
Ne on kyllä kaikki aika surkeita näyttelijöitä. Niillä on aina ne samat ilmeet ja "vitsit".
My fake plants died because i did not pretend to water them

User avatar
Tuoppi
Posts: 4455
Joined: 17.8.2003 15:45
Location: Tampere
Contact:

Post by Tuoppi » 25.8.2004 19:15

THAT'S NOT TRUE!!!!
JiiKoo wrote:Miksi kaikilla on nykyään allekirjoituksessa jokin kommentti minkä joku toinen on joskus sanonut foorumilla?
Vuoden forum-nisti 09' mjötööh

Jäm Tiim
Posts: 1460
Joined: 30.3.2004 19:42
Location: Helsinki

Post by Jäm Tiim » 25.8.2004 19:29

Tuoppi wrote:THAT'S NOT TRUE!!!!
Et oo varmaan hirveesti seurannut kyseistä sarjaa?
My fake plants died because i did not pretend to water them

Post Reply