Jalkapallon EM-kisat
Mitään suullisesti sovittua sopupeliä ei varmastikaan ollut, mutta oikeastaan kaikesta näki että 2-2 kyllä kelpaa molemmille. Italia kuitenkin on materiaalilta reilusti kovempaa luokkaa kuin Ruotsi ja Tanska.
Tanskan 2-1 -maalin osasi oikeastaan arvata että kyllä se Ruotsi vielä sen maalin tekee. Tanskalaiset eivät laittaneet vetoihinsa voimaa tarpeeksi tai suuntasivat ne aina sopivasti ohi maalin. Saiko Tanska muuten johtomaalinsa jälkeen yhtään vetoa edes maalia kohti?
Mahtaa olla huomenna mielenkiintoisia juttuja italialaislehdistössä.
No, tätä on futis parhaimmillaan! Suuria tunteita ja jännitystä!
Tanskan 2-1 -maalin osasi oikeastaan arvata että kyllä se Ruotsi vielä sen maalin tekee. Tanskalaiset eivät laittaneet vetoihinsa voimaa tarpeeksi tai suuntasivat ne aina sopivasti ohi maalin. Saiko Tanska muuten johtomaalinsa jälkeen yhtään vetoa edes maalia kohti?
Mahtaa olla huomenna mielenkiintoisia juttuja italialaislehdistössä.
No, tätä on futis parhaimmillaan! Suuria tunteita ja jännitystä!
"Yks toimittaja sano mulle et me soitetaan keikoilla playbäkkinä, se toimittaja on ite playbäkki" -Matti Nykänen
Italia ei todellakaan ole materiaalilta reilusti kovempaa luokkaa. Olisihan sen silloin pitänyt pystyä voittamaan jompi kumpi. Mutta eikös Italia pelannut tasan molempien kanssa? Ja kyllä mä ainakin uskon että Tanska yritti maalia.
Hyvä kuitenkin että Italia tippu. Mun mielestä tommonen filmaus/syljeskely/valittaminen/ylimielisyys pilaa hyvän lajin.
Jalkapalloa pidänkin siinä mielessä naurettavana kun ne joka kerta jää pienenkin hipaisun jälkeen sinne maahan kierimään ja voivottelemaan.
Hyvä kuitenkin että Italia tippu. Mun mielestä tommonen filmaus/syljeskely/valittaminen/ylimielisyys pilaa hyvän lajin.
Jalkapalloa pidänkin siinä mielessä naurettavana kun ne joka kerta jää pienenkin hipaisun jälkeen sinne maahan kierimään ja voivottelemaan.
My fake plants died because i did not pretend to water them
Sano sinä mitä sanot. Tottakai molemmille joukkueille oli parempi tuo tasapeli mutta varsinaista sopimusta siitä ei varmasti ollut.
Ei Italiakaan varmasti yrittäisi pelata kunnolla jos heillä olisi mahdollisuus pudottaa esim. Ranska pelaamalla tasapeli jonkun toisen joukkueen kanssa. Ihan oikein niille kermaleteille.
Ei Italiakaan varmasti yrittäisi pelata kunnolla jos heillä olisi mahdollisuus pudottaa esim. Ranska pelaamalla tasapeli jonkun toisen joukkueen kanssa. Ihan oikein niille kermaleteille.
Mun käy sääliksi sitä Beckhamia. Sen olis kyllä jo aikasemmin pitänyt tajuta ettei se kestä rankkareiden paineita. Se sano itte jossain haastattelussa että kun astuu pallon taakse pitää jo silloin tietää minne sijoittaa.
Päättiköhän se sijoittaa katsomoon?
Mutta nämä huippupelaajat katsovat ensin mitä maalivahti tekee ja vasta sitten sijoittavat.
Päättiköhän se sijoittaa katsomoon?
Mutta nämä huippupelaajat katsovat ensin mitä maalivahti tekee ja vasta sitten sijoittavat.
Munkin mielestä se maa näytti olevan aika huonoa, koska jokainen pelaaja Beckhamin jälkeen tasoitteli sitä. Mutta sitä seikkaa Englannin media ei varmastikaan ota huomioon. Ei varmaan tee kovin hyvää Beckhamin jo ennestään huonolle maineelle.