Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Biljardi
ViestiLähetetty: 23.7.2008 22:06 
Poissa

Joo, elikkä tein tämmösen topicin, missä olisi yleistä keskustelua biljardista. Eli minkälaista biljardiapeliä porukka pelailee? 8 Palloa? 9 Palloa? :)

Itse pelailen kaveriporukalla 8 Palloa, joskus 9 Palloa myös, ihan vain huvin ja urheilun kannalta.. :)

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Biljardi
ViestiLähetetty: 23.7.2008 22:39 
Poissa

Snookeriahan sitä mieluiten.... Btw ois kannattanu pistää tonne muu urheiluun.

Consider it done. -mettäpöyröö

Vehve#91

Profiili  

ViestiLähetetty: 23.7.2008 23:05 
Poissa

Knt kirjoitti:
Snookeriahan sitä mieluiten.... Btw ois kannattanu pistää tonne muu urheiluun.

Consider it done. -mettäpöyröö

Itse en (omasta mielestä) pidä tätä ns. urheiluna.. Saatan olla väärässäkin, kun en sen pahemmin lajiin ole perehtynyt. :)

Profiili  

ViestiLähetetty: 23.7.2008 23:15 
Poissa

Tuleehan tätä Eurosportiltakin. ;) ja onhan maailmassa paljon tähdellisempiäkin "urheilu"-lajeja, esim. itse en pidä autourheilua lainkaan urheiluna. ei siitä sen enemäpää, ja ehkä 3krt vuodessa käyn yhdellä puoli-tutulla (ei siitäkään sen enempää) ja tulee iltana pelattua ehkä pari kolme erää kasipalloa, jotenkin aina muut vaan voittaa. Aapelissa oon kuitenkin haka! :D

Olisk tää se mulle tehty yhteisö? :roll:

Profiili  

ViestiLähetetty: 23.7.2008 23:35 
Poissa

sihveli kirjoitti:
Tuleehan tätä Eurosportiltakin. ;) ja onhan maailmassa paljon tähdellisempiäkin "urheilu"-lajeja, esim. itse en pidä autourheilua lainkaan urheiluna. ei siitä sen enemäpää, ja ehkä 3krt vuodessa käyn yhdellä puoli-tutulla (ei siitäkään sen enempää) ja tulee iltana pelattua ehkä pari kolme erää kasipalloa, jotenkin aina muut vaan voittaa. Aapelissa oon kuitenkin haka! :D

Olisk tää se mulle tehty yhteisö? :roll:

Itekkin hakkaan aina silloin tällöin aapelissa biljardia, en kyllä oo mikään "haka", mutta kuitenkin omasta mielestä ihan hyvä.. :D

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.7.2008 01:24 
Poissa

Riparilla tuli tos pitkästä aikaa pelailtua ja mukavaa puuhaahan toi bilis on, vois melge käydä joskus vähä pelailemas tätäki lajii :) 8)

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.7.2008 07:34 
Poissa

Tää oli junnunpana ihan ykköslaji, tuli lähes joka päivä raahauduttua tikkurilan urheilutalolle pelaamaan. Sekin harrastus on jäänyt satunnaisten baari iltojen iloksi. Pitäisi alkaa taas elvyttämään harrastusta, mutta jotenkin näyttää, että noita saleja ois vähemmän kuin ennen. Missähän hinnoissa ne nykyään pyörii?

Minkäslaisia mailoja jengillä on? Mulla oli muistaakseni Fury, tai vastaava halpismaila, mutta senkin myin sitten veke. Ehkä nyt vois jo ostaa ihan kunnon mailan, mailastahan se on kiinni miten peli kulkee :)

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.7.2008 09:06 
Poissa

Mul on tollanen "6" kokoo oleva pöytä ja sil tulee pelailtua kasia ja ysiä... Ja Eurosportilta oon kattonu monta vuotta Snookeria, olen jopa päässyt paikallisella salilla pelaamaan snookeria monta kertaa tolla oikeella pöydällä(on muuten iso:D) ,onks kellää mitää hajuu millon alkaa seuraavat kisat?

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.7.2008 11:59 
Poissa

Irule Unihoc kirjoitti:
onks kellää mitää hajuu millon alkaa seuraavat kisat?

http://www.worldsnooker.com/calendar.htm
Tuolla ainakin nuo kovat kisat kalenterissa...

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.7.2008 13:57 
Poissa

Snooker on muuten oikeasti varmaan yksi mielenkiintoisimmista lajeista katsoa telkkarista.

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.7.2008 21:16 
Poissa

Pekelele kirjoitti:
Snooker on muuten oikeasti varmaan yksi mielenkiintoisimmista lajeista katsoa telkkarista.

:roll:

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.7.2008 21:17 
Poissa

>Vile< kirjoitti:
Pekelele kirjoitti:

:roll:
On muuten oikeesti, itekki aina välistä kattonu sitä jonku 5h putkee ku ei oo ollu muuta tekemist, erikoismaininta toki että Snooker o iha helmi ku ilta menny pitkäks :wink:

Vehve#91

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.7.2008 22:03 
Poissa

Knt kirjoitti:
]On muuten oikeesti

Jep, nuo huippumatsit on kyllä oikeesti tosi jänniä. Eipä siitä telkkarin edestä tuu paljon hievahdettua jos osuu katsomaan peliä jossa on tasaväkinen pari. Ihan käsittämättömän upeita lja vaikeita yönteja, mitä ne uskaltaa heittää ihan finaaleissa asti. Luulis kuitenkin, että ne pyrkis vetelee ihan perus varmaa suoritusta, ilman virheitä.

Toisaalta...Niiden perusvarma suoritus saattaa näyttää mun tasosesta taviksesta yber haastavalta...

Profiili  

ViestiLähetetty: 25.7.2008 08:31 
Poissa

make kirjoitti:
Knt kirjoitti:
]On muuten oikeesti

Jep, nuo huippumatsit on kyllä oikeesti tosi jänniä. Eipä siitä telkkarin edestä tuu paljon hievahdettua jos osuu katsomaan peliä jossa on tasaväkinen pari. Ihan käsittämättömän upeita lja vaikeita yönteja, mitä ne uskaltaa heittää ihan finaaleissa asti. Luulis kuitenkin, että ne pyrkis vetelee ihan perus varmaa suoritusta, ilman virheitä.

Toisaalta...Niiden perusvarma suoritus saattaa näyttää mun tasosesta taviksesta yber haastavalta...

Haha, ei se nyt ihan niinkään perussuorituksia, Ronnie (O'Sullivan) heittää joskus sellasia pomppulyöntejä että hirvittää :D Hän jos kuka osaa pelata täysillä kokoajan.

Profiili  

ViestiLähetetty: 26.7.2008 23:04 
Poissa

Irule Unihoc kirjoitti:
make kirjoitti:
Knt kirjoitti:
]On muuten oikeesti

Haha, ei se nyt ihan niinkään perussuorituksia, Ronnie (O'Sullivan) heittää joskus sellasia pomppulyöntejä että hirvittää :D Hän jos kuka osaa pelata täysillä kokoajan.

O'Sullivan on kyllä meleko äijä! :D sama täälä että ku sitä erehtyy kattoo nii siitä o vaikia päästä pois :D

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org