Mitä ei salibandy seuroja kannatat?yksittäisiä pelaajia?

Urheilua, musiikkia, miksei jotain muutakin? Keskustelua aiheesta kuin aiheesta.
Tuoppi

Re: Mitä ei salibandy seuroja kannatat?yksittäisiä pelaajia?

Post by Tuoppi » 31.7.2009 16:53

Vile wrote: -AC Oulu (tullut seurattua perustusvuodesta saakka, satunnaisesti käyn peleissäkin)
OT: Mielestäni OLS (pelaa kakkosessa) on paljon sympaattisempi seura kuin muovi-AC. Minkä helvetin takia suomalaisen seuran nimessä on "AC"? Kuulostaa yhtä typerältä kuin Tampere United tai FC lahti.
JiiKoo wrote:Miksi kaikilla on nykyään allekirjoituksessa jokin kommentti minkä joku toinen on joskus sanonut foorumilla?
Vuoden forum-nisti 09' mjötööh

Vile

Post by Vile » 1.8.2009 22:30

Tuoppi wrote:OT: Mielestäni OLS (pelaa kakkosessa) on paljon sympaattisempi seura kuin muovi-AC. Minkä helvetin takia suomalaisen seuran nimessä on "AC"? Kuulostaa yhtä typerältä kuin Tampere United tai FC lahti.
Näin on, mutta jotenkin AC Oulusta on tullut itselle Oulun ykkösjoukkue. Tiedä sitten miten asiat muuttuisi, jos ensikaudella 1. divarissa pelaisi 2 oululaisjoukkuetta... AC Oulun lisäksi oululaista futista on tullut viimevuosina nähtyä vain OLS:n peleissä, pitäisi varmaan käydä enemmän kattomassa kakkosdivariakin ja nimenomaan muitakin joukkueita kuin OLS:aa.

OLS tosin on sympaattinen ja ihan omalaatuinen seura jo siinäkin mielessä että ikää löytyy lähemmäs 130 vuotta ja toimintaakin neljästä lajista.

Niin, urheilulehden Iso-Teuvon mukaanhan lyhenne "AC" tulee sanoista "Aliens Club", mutta tiedä sitten siitä... :)

Alezi

Post by Alezi » 2.8.2009 13:34

Vile wrote:
Tuoppi wrote:OT: Mielestäni OLS (pelaa kakkosessa) on paljon sympaattisempi seura kuin muovi-AC. Minkä helvetin takia suomalaisen seuran nimessä on "AC"? Kuulostaa yhtä typerältä kuin Tampere United tai FC lahti.
Näin on, mutta jotenkin AC Oulusta on tullut itselle Oulun ykkösjoukkue. Tiedä sitten miten asiat muuttuisi, jos ensikaudella 1. divarissa pelaisi 2 oululaisjoukkuetta... AC Oulun lisäksi oululaista futista on tullut viimevuosina nähtyä vain OLS:n peleissä, pitäisi varmaan käydä enemmän kattomassa kakkosdivariakin ja nimenomaan muitakin joukkueita kuin OLS:aa.

OLS tosin on sympaattinen ja ihan omalaatuinen seura jo siinäkin mielessä että ikää löytyy lähemmäs 130 vuotta ja toimintaakin neljästä lajista.

Niin, urheilulehden Iso-Teuvon mukaanhan lyhenne "AC" tulee sanoista "Aliens Club", mutta tiedä sitten siitä... :)
AC tarkottaa Associazione Calcio tai jtn. :yuck:

zipz

Post by zipz » 4.8.2009 17:22

Airport City itseasiassa.

Jupelauta

Post by Jupelauta » 28.8.2009 13:32

Muiden lajien urheilijoista ehkä kovin on Fedor Amelianenko.Äijä on käytännös katsoen voittamaton :twisted:

Tuoppi

Post by Tuoppi » 28.8.2009 20:11

Devilli wrote:Jääkiekko: Detroit Red Wings
Jalkapallo: Real Madrid
Pyöräily: Lance Armstrong
Salibandy: Warberg
Ei *sensuroitu* Devilli...Forumin pahin gloryhunter?
JiiKoo wrote:Miksi kaikilla on nykyään allekirjoituksessa jokin kommentti minkä joku toinen on joskus sanonut foorumilla?

Devi
Ylläpito

Post by Devi » 28.8.2009 20:21

Tuoppi wrote:
Voisin nyt ottaa takaisin tuon Realin, lähinnä niitten otteluita seuraan C:n takia. Eikä yksikään noista muita oo mikään mestari (:
Heja Heja Heja Warberg

Tuoppi

Post by Tuoppi » 28.8.2009 21:58

Sitoutuneelle fanittamiselle toki " :thumbup: "

Vile

Post by Vile » 29.8.2009 22:59

Tuoppi wrote:
On kyllä varsin "mielenkiintoinen" lista Devillillä. No, saapahan juhlia ankarasti suosikkijoukkueiden voittoja. :)

Devi
Ylläpito

Post by Devi » 29.8.2009 23:04

Vile wrote:
Tuoppi wrote:Ei *sensuroitu* Devilli...Forumin pahin gloryhunter?
On kyllä varsin "mielenkiintoinen" lista Devillillä. No, saapahan juhlia ankarasti suosikkijoukkueiden voittoja. :)
Yksikään noista ei juhlinut mestaruutta viimekaudella, ja pohjana on vielä Jokerit, joten se on kivaa että on varaa arvostella "(:"
Heja Heja Heja Warberg

Vile

Post by Vile » 29.8.2009 23:05

Devilli wrote: Yksikään noista ei juhlinut mestaruutta viimekaudella, ja pohjana on vielä Jokerit, joten se on kivaa että on varaa arvostella "(:"
No mutta silti kaikki nuista on kuitenkin tunnettuja ja isoja nimiä, jotka on kuitenkin melkosesti jo voittanut kaikkea :D

Tuoppi

Post by Tuoppi » 29.8.2009 23:08

Niin just! Ei Realin kannattaminen ole huorausta, nehän voittaa mestaruuden vain silloin kun Barca ei voita :)

No joo, ehkäpä Devillikin löytää joskus myös jalkapalloon oikean (=kotimaisen) suosikkijoukkueen. Helsingistä löytyy 100 joukkueen verran valinnan varaa.

Devi
Ylläpito

Post by Devi » 29.8.2009 23:14

Vile wrote:
Devilli wrote: Yksikään noista ei juhlinut mestaruutta viimekaudella, ja pohjana on vielä Jokerit, joten se on kivaa että on varaa arvostella "(:"
No mutta silti kaikki nuista on kuitenkin tunnettuja ja isoja nimiä, jotka on kuitenkin melkosesti jo voittanut kaikkea :D
Jokereiden matseissa olen käynyt ihan sylivauvasta lähtien, ja siihen saattaa vaikuttaa myös kotipaikkakunta. Saavutuksia niillä toki on, mutta oon ollu ylpeä fani vaikka on mennyt huonostikkin. Detroittia olen kannustanut 98 lähtien (kun sain NHL98 pelin koneelle), enpä tiedä miksi, taisi Yzermanit ym starat sillon sytyttää. Vai pitäskö mun fanittaa esim. phoenixia ihan vaan sen takia että niillä menee huonommin?

Jatkanko vielä perusteluita?

Tuoppilisä; Rehellisesti sanottuna mulle on ihan sama miten Realille käy. En esitä mitään jalkapallofania, satun vaan seuraamaan enemmän Realin matseja erään pelaajan takia. Sullekkin mä taisin sanoa, että jos mä jotain kotimaista fudisjengiä kannattaisin, olisi se Viikingit.

Toki ymmärrän sen pointin, omasta mielestä kanssa outoa että esitetään jonkun ulkomaalaisen suurseuran ykköskannattajaa henkeen ja vereen.
Heja Heja Heja Warberg

Tuoppi

Post by Tuoppi » 29.8.2009 23:25

Devilli wrote:
Tuoppilisä; Rehellisesti sanottuna mulle on ihan sama miten Realille käy. En esitä mitään jalkapallofania, satun vaan seuraamaan enemmän Realin matseja erään pelaajan takia. Sullekkin mä taisin sanoa, että jos mä jotain kotimaista fudisjengiä kannattaisin, olisi se Viikingit.

Toki ymmärrän sen pointin, omasta mielestä kanssa outoa että esitetään jonkun ulkomaalaisen suurseuran ykköskannattajaa henkeen ja vereen.
Asia ymmärretty. Itsekin symppaan Tenerifeä, joka juuri nousi La Liigaan (ja putoaa varmaan sukkana takaisin), kun tuolla saarella on tullut pari kertaa käytyä ja viihdyttyä mutta tuskinpa CD Tenerife ikinä herättää niin suuria tunnekuohuja kuin paikalliset suosikit tai Suomen maajoukkueet. Samaa pätee Calgaryyn, se tuli joskus vain "valittua" koska täytyyhän kaikilla olla suosikki änärissä...

Devi
Ylläpito

Post by Devi » 29.8.2009 23:28

Tuoppi wrote:
Devilli wrote:

Asia ymmärretty. Itsekin symppaan Tenerifeä, joka juuri nousi La Liigaan (ja putoaa varmaan sukkana takaisin), kun tuolla saarella on tullut pari kertaa käytyä ja viihdyttyä mutta tuskinpa CD Tenerife ikinä herättää niin suuria tunnekuohuja kuin paikalliset suosikit tai Suomen maajoukkueet. Samaa pätee Calgaryyn, se tuli joskus vain "valittua" koska täytyyhän kaikilla olla suosikki änärissä...
Hienohomma.

Vielä voisin selitellä Warbergia. Se on toinen niistä SSL-jengeistä jotka olen nähnyt livenä (ja sillonkin hävisivät...). Ihan rehellisesti sanottuna Warberg IC on mielestäni maailman paras Salibandyseura, ja Varberg maailman paras (ja ainoa?) salibandykaupunki. Enpä esitä tässäkään että Warberg henkeen ja vereen, kun kerran vasta pari kuukautta tullu seurattua ahkerammin joukkueen edesottamuksia, mutta jostain on alotettava.

Ps. Hymähdin, kun se jolla on varaa arvostella mun fanittamista, itse kannustaa fudiksesta Manua&Barcaa, ja salibandyliigasta kolmea eri joukkuetta.
Tuoppi wrote:Jos suosikkiseura pelaa tuhansien kilometrien päässä, niin kyllä vaatii vähän selitystä.
Muokkaan tähän kun en jaksa chattaillä. Omat suosikkiseurat ovat kuitenkin Tapanilan Erä sekä Helsingin Jokerit, muut niitten jälkeen.
Heja Heja Heja Warberg

Post Reply