Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 184 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 29.8.2009 22:34 
Poissa
Ylläpito

Pojat, pojat. Ollaan ihan väärillä raiteilla, jos pitää toisilleen ruveta selittelemään fanituksen kohteitaan.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29.8.2009 22:42 
Poissa

Varbergissa on kyllä ihailtavaa fanikulttuuria. Säbä on pienten paikkakuntien laji...

Itse toivon Storvretalle menestystä, niin kauan kuin Mihu pelaa siellä. Ei huonoja yleisömääriä sielläkään muuten.

mettäpöyröö kirjoitti:
Pojat, pojat. Ollaan ihan väärillä raiteilla, jos pitää toisilleen ruveta selittelemään fanituksen kohteitaan.

Jos suosikkiseura pelaa tuhansien kilometrien päässä, niin kyllä vaatii vähän selitystä.

Vuoden forum-nisti 09' mjötööh

Profiili  

ViestiLähetetty: 29.8.2009 22:51 
Poissa
Ylläpito

Tuoppi kirjoitti:
Jos suosikkiseura pelaa tuhansien kilometrien päässä, niin kyllä vaatii vähän selitystä.
Kenelle? Sinulle?

Oma mielipiteeni on, että kovin heppoisin perustein en lähtisi toisen fanitusaatteita polkemaan maanrakoon. Useinhan, totta kyllä, fanitettavaan seuraan ollaan kytköksissä vaikkapa kotipaikkakunnan kautta, mutta muita perusteluja voi olla vaikkapa juuri yksi tai useampi suosikkipelaaja tai joukkueen harjoittama pelityyli. Etäisyydellä ei näiden seikkojen valossa pitäisi olla suurtakaan merkitystä.

Älkää käsittäkö toki väärin, ymmärrän myös Tuopin ja kumppaneiden näkökannan; onhan se ärsyttävää seurata tyyppejä, jotka kannattavat pelkästään tunnettuja ja menestyviä joukkueita, ties miten heppoisin perustein. Mutta pointtini piileekin siinä, että mikäpä minä olenkaan muiden perusteita arvostelemaan. ;)

Profiili  

ViestiLähetetty: 29.8.2009 23:50 
Poissa

Devilli kirjoitti:
Ps. Hymähdin, kun se jolla on varaa arvostella mun fanittamista, itse kannustaa fudiksesta Manua&Barcaa, ja salibandyliigasta kolmea eri joukkuetta.

Oletan tämän tarkoittavan mua. No, jos olet lukutaitoinen ja päättelykyinen ihminen osaat varmaan huomata että kannustan ainoastaan OLS:aa salibandyliigasta? Sympatioita löytyy muita joukkueita kohtaan lähinnä oululaispelaajien takia, mutta niin sanotusti "fanitan" vain OLSia. ei varmaan ole hankala lukea mitä on kirjoitettu?

Ja edelleen lue myös perustelut sille että Barcelona on futiksessa ykkösjoukkue. Ai että oli hienoa, kun pikku-Vile sai sedältään Litmasen Barca -paidan joskus vuonna 2000 tai 2001. Arvaa olinko myyty silloin? Siitä lähtien tullut seurattua Barcelonaa ja pidettyä sitä suosikkijoukkueena. ManU:sta tuli kiinnostuttua kun ostin FiFa 03:n vuonna 2002. Jos oppii alle kymmenvuotiaana kannustamaan jotain joukkuetta, niin muutanko tapojani siksi että joku moderaattori "hymähtelee" sen vuoksi? En muuta.

Valoja nyt.

Profiili  

ViestiLähetetty: 29.8.2009 23:57 
Poissa
Ylläpito

Vile kirjoitti:
niin muutanko tapojani siksi että joku moderaattori "hymähtelee" sen vuoksi? En muuta.

Entä pitäiskö mun muuttaa? Kuten Mettis sanoi, niin mikä minä olen muiden perusteita arvostelemaan, no en mikään. Mulle on ihan sama mitä jengejä muut kannustaa, mutta se että joku tulee mulle aukomaan asioista joista ei tiedä mitään, on aika syvältä.

Profiili  

ViestiLähetetty: 30.8.2009 02:32 
Poissa

Lainaa:
Mutta pointtini piileekin siinä, että mikäpä minä olenkaan muiden perusteita arvostelemaan. ;)

No voeha ziisus taas...keskustelupalstat ovat keskustelua (mielipiteiden vaihtoa) varten, ei halimiskerhoja. Kiva että olet täydellinen, mutta älä pakota meitä muita olemaan.

Ja edelleen se kannattaminen on hieman eri asia kuin että tykkää kattella barcaa ku ne pelaa nättii pelii. Tähän nyt toki joku naseva vastaus: Ai sinäkö sen päätät miten kannatetaan? Voi ristus!

Profiili  

ViestiLähetetty: 30.8.2009 10:37 
Poissa

Devilli kirjoitti:
Entä pitäiskö mun muuttaa? Kuten Mettis sanoi, niin mikä minä olen muiden perusteita arvostelemaan, no en mikään. Mulle on ihan sama mitä jengejä muut kannustaa, mutta se että joku tulee mulle aukomaan asioista joista ei tiedä mitään, on aika syvältä.

Ei. Jep.

Mähän en sulle ole tullut mitään aukomaan, kuulosti vain jännältä että "fanituslistassa" ei ole mitään perusteluja ja yksi joukkue vedetään vielä takaisin. No, samapa tuo mulle. Kohta tulee varmaan bannia tän jutun takia.

Tuoppi kirjoitti:
Ja edelleen se kannattaminen on hieman eri asia kuin että tykkää kattella barcaa ku ne pelaa nättii pelii. Tähän nyt toki joku naseva vastaus: Ai sinäkö sen päätät miten kannatetaan? Voi ristus!

Ja muuten, luuletteko te että joskus 8-9 vuotiaana on paljon väliä mitä pelaajia joukkueessa on, missä se sijaitsee ja miten se pelaa yms. yms. Jos oppii 8-vuotiaana "tykkäämään katella Barcan pelejä" niin mitä väliä sillä on? Lisäksi tälläisesta tavasta on hankala oppia eroon ja miksi edes pitäisi? Suosikkijoukkue on aina suosikkijoukkue, vaikka Devilli ja Tuoppi sanoisivat muuta.

Sinäkö sen päätät miten kannatetaan? Voi ristus!

Profiili  

ViestiLähetetty: 30.8.2009 12:22 
Poissa

En edes kohdistanut tota sulle, mutta nyt kun otit puheeksi; kun vanhenee niin voi oppia nuoruuden hölmöydestään. Kuten sanoit 9-vuotiaana noita asioita ei tajua, mutta myöhemmin pitäisi jo ymmärtää. Kyllä minäkin "kannatin" jotakin Juventusta pienenä, mutta nykyään tiedän paremmin.

Tämä nyt on vain minun näkemykseni asiasta ja sanoin sen suoraan kuten tapanani on. En ole käskenyt ketään vaihtamaan suosikkijoukkueitaan, mutta kyllä niiden perusteita ihmetellä saa.

Profiili  

ViestiLähetetty: 30.8.2009 12:26 
Poissa

Tuoppi kirjoitti:
En edes kohdistanut tota sulle, mutta nyt kun otit puheeksi; kun vanhenee niin voi oppia nuoruuden hölmöydestään. Kuten sanoit 9-vuotiaana noita asioita ei tajua, mutta myöhemmin pitäisi jo ymmärtää. Kyllä minäkin "kannatin" jotakin Juventusta pienenä, mutta nykyään tiedän paremmin.

Niin, eriasia sitten on haluaako oppia ja muuttaa tapojaan. En "fanita" Barcelonaa mutta kyllä se on ulkomaalaisista joukkueista ykkönen. Vai pitäiskö mun nyt sitten vaihtaa kannustamaan vaikka AC Milania siksi että salibandy.orgissa neuvotaan niin? Ei pitäisi. Tottakai joku AC Oulu voi olla mulle paljon realistisempi "lempijoukkue" koska se on kotikaupungin joukkue, mutta silti.

Tässä väittelyssä ei oo muuten enää mitään järkeä. Kaikki on väärässä.

Profiili  

ViestiLähetetty: 30.8.2009 12:34 
Poissa

FF2:lla nämä kinastelut.

Profiili  

ViestiLähetetty: 30.8.2009 12:47 
Poissa

kaameelämäri kirjoitti:
FF2:lla nämä kinastelut.

Sori mutta mun nick sinne tuli "jostain syystä" bannatuksi. :)

Profiili  

ViestiLähetetty: 30.8.2009 20:43 
Poissa
Moderaattori

Kendo : Ilves, Boston. Pelaajista Raipe, Ray Bourque, Joe Sakic ja Jaromir Jagr.
Jalkapallo : TamU, Hull. Pelaajista Jari Litmanen, Cesc Fabregas.
Salibandy : Classic, SPV. Pelaajista Juha Kivilehto, Vesa Punkari.

Kiekossa tuo Ilves aina ollut se ykkönen, Tapparaan en sortunut ja tässä perheessä ei Helsingin seuroja kannateta..aikoinaan tuli sympattua myös Pelicansia ja Kalpaa, mutta kun ne nykyään pärjäävät niin ei enää. Bostonin tarina taas alkaa kultaiselta 90 -luvulta, kun isä toi Ameriikan yhdysvalloista Bostonin lippiksen. Pelaajista taas kolmella ensimmäisellä on oikeastaan sama syy. Seurauskollisuus. Ray Bourque nyt tosin haki sen Stanley Cupin sitten Avsien mukana, mutta 20 vuotta samassa seurassa on kuitenkin ehdottomasti :thumbup: arvoinen asia. Raipe taas on ja tulee aina olemaan kaikkien aikojen suomalainen kiekkoilija, Jumala. Jaromir Jagr taas oli/on yksi parhaista kiekkoilijoista koskaan, takatukasta myös pisteet kotiin.

Jalkapallossa TamU nyt on ollut Tampereen ykkönen itselle siitä asti kun pelissä kävin joskus vuonna 2003 ja Hullin tarina taas alkoi joskus vuonna 2007/08 kun pitkävedossa tuli laitettua aina Hullille eikä ikinä mennyt väärin. Pelaajista Litmasta nyt ei tarvitse selitellä ja Cecs pelaa myös hyvää jalkapalloa.

Säbästä Classicia tullut seurattua jo kauan, ja SPV:llekin löytyy sympatiota. SPV pelejä tulee käytyä joka kausi katsomassa aina kun mahdollista. Punkari ja Kivilehto taas ovat sellaisia pelaajia joiden peliä tykkään katsella.

Profiili  

ViestiLähetetty: 30.8.2009 21:06 
Poissa
Ylläpito

Hehe, miksi järjestään jokainen listaa myös kannattamansa salibandyseurat ja -pelaajat, vaikka aloitusviestissä juuri painotettiin, ettei niitä huomioitaisi...?

Pötzi kirjoitti:
Raipe taas on ja tulee aina olemaan kaikkien aikojen suomalainen kiekkoilija, Jumala. Jaromir Jagr taas oli/on yksi parhaista kiekkoilijoista koskaan, takatukasta myös pisteet kotiin.
Pakko kompata. Vaikka suomi-kiekkoa nykyään tuleekin seurattua hyvin vähäisesti, on ehdottomasti suomalainen lempikiekkoilijani Raipe, tällä kertaa sen suurempia perusteluja esittämättä. Ja kuten olen jo tainnut aiemmin tässä topicissa mainitakin, kaikkien aikojen kiekkosuosikkini on #68 Jaromir Jagr. Propsit jäätävistä kynäilyistä, upeista maaleista ja tietysti Pötzin mainitsemasta takatukasta!

Profiili  

ViestiLähetetty: 30.8.2009 23:51 
Poissa

Pötzillä kaikissa lajeissa eri tamperelaisseura kuin mulla. :mrgreen:

Tai no, eihän Tampu ole edes seura vaan pelkkä joukkue. Tuli muuten ostettua Pallo-Veikkojen huivi lauantain derbyssä. Todella hieno :thumbup:

Profiili  

ViestiLähetetty: 7.9.2009 20:58 
Poissa

CHELSEA on paras :thumbup:

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 184 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org