Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 10.11.2003 22:01 
pakottaa kysymään että kenet oot mahtanut tavata kun moinen tuli mieleen ?

On paljonkin ihimisä joita ei välttämättä halua tavata uudestaan mut vittumaisista ei oo jääny mieleen kun intissä yks luutnantti :twisted:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.11.2003 15:42 
ahaa elämyksenä tuli mieleen eräs pysäköinnin valvoja, joka komensi siirtämään auton pois kielletyltä paikalta ja sulki ajotien omalla autollaan ja kirjotti sakot....olin tod. pahoillani kun oli paljon ihmisiä ympärillä...prkl...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.11.2003 15:45 
Poissa
Site Admin

Blah, ei vittumaisia ihmisiä ole olemassakaan. On vain erilaisia näkökantoja ja toisaalta sitten myös niin erilaisia elämäntilanteita, että varmasti kaikilla napsahtaa joskus enemmän tai vähemmän.

Profiili  

Viestin otsikko: Samoin mun
ViestiLähetetty: 30.11.2003 21:37 
Poissa

Liikanmaikka oli oikee pikku piru!!Vei multa ainakin liikunnan ilon :evil: :evil: ,mutta onneks amikses oli tosi kiva ope liikunnas.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 14.12.2003 21:59 
Poissa

Joo,yks vittumaisin ihminen jonka olen tavannu on mun ex työkaverini....
Tapasin sen pitkästä aikaan Omenassa ja se olis pyytäny mua kahville,muttakun en jaksa kuunnella kuinka hyvä hän on siinä ja siinä asiassa.Niillä,kun se alotti,niin en tosiaanka lähteny sen kans kahville. :evil:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 11.7.2004 23:04 
Poissa

Tää on selvä. Vuokko, meidän koulun Ruotsin ja Englannin maikka. Samalle tasolle yltää vaan meidän koulun toinen Ruotsin ja Englannin maikka, Lukkari. Ne on niin ärsyttäviä, ylimielisiä, ja vaikka mitä. Oikee kauhukaksikko. Niitten mielestä ne on aina oikeessa, eikä ne voi ikinä myöntää olevansa väärässä. Ja kouluki alkaa kuukauden päästä... :? prkl

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.7.2004 07:26 
Poissa

no siis aika montaki vittumaista ihmistä on tullu vastaan ja varmasti vielä tuleekin...
mm. yks vanha kaveri oli niin ärsyttävä koko ajan ku ei osannu muuta kuin valittaa ja valittaa ja valittaa...
ja hänessähän ei koskaan ollut mitään vikaa...
ja ku se huomas et oli päivä ku ei kannata vittuilla niin ei... se vaan innostu ja tuli koko ajan hyppii nenille.
kerran meni sitten hermo ja sanoin sille, hieman ääntäni korottaen :D , että kuinka se ärsyttää mua ja plää, plää, plää niin muija alko itkee :lol:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.7.2004 12:36 
Poissa

Mä oon kanssa Vuokon ja Lukkarin koulussa. (ettei vaan MiniMe olisi Kyrpäotsa?)
Ne opettajat on niin ärsyttäviä. Vuokko on niin vanha munapää että alta pois apinat ja simpanssit.

Ja Lukkari... Se valittaa joka asiasta ja änkyttää. Se kysy multa että o-o-onko s-sinulla j-jokin hermostohäiriö kun et osaa paikoillasi olla. (niin kenelläköhän se hermostohäiriö on?)
Ja sitten se jätti mut jälki-istuntoon koska mä yskin niin paljon tunnilla. Olin vähän kipee ja yskin ihan sikana monta päivää. Sitten tää edellämainittu Kyrpäotsa ja yks toinen tyyppi nauro kun mä en pystyny olemaan yskimättä. Sitten se Lukkari sano että: "Saat jäädä minun kanssa tänne kouluun yskimään kun kerran noin yskittää."
Jäin sitten onneksi vain noin kymmeneksi minuutiksi "jälki-istuntoon".

Ärsytin sitä kyllä aina sitä ennen ja varsinkin sen jälkeen.
Sanoin äitille siitä ja se sano että taasko sama v***n h***a?! :lol:

Sillä taisi olla muutenkin jotain mua vastaan.
Kerran nimittäin yks Tuhnu heitti mua kumilla, ja sitte mä nostin sen kumin ylös ja pidin sitä kädessä.
Sitten se Lukkari pysäytti jonkun nauhan mitä kuunneltiin ja huusi mulle että: "Nyt loppui tuollainen. Täällä luokassa ei lennä enää mikään!"

Sitä oli kyllä hauska haukkua kun ei se kuullut mitään. Sanoin aina että: "Hei kusipää. Kato tänne urpo."
Oi niitä aikoja, pääsisinpä kouluun kohta. :wink:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.7.2004 13:38 
Poissa

Nii, ja se vuokko ei ees huomaa vaikka sitä sanoo Herra opetaajaks 8) . Se on muuten nainen. Vaikka sitä ei ehkä kaikki huomaa.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 24 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org