Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 68 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.4.2006 18:29 
Poissa

Meidän koululla oli eilen disco. Olin siellä ja yks tyttö tuli pyytään mua tanssimaan, niin mä ainakin luulin... Nousin tuolilta ja sanoin: "Okei" ja olin jo aloittamassa tanssimaan. Tyttö peruutti ja alko nauraan ihan hirveesti. Kysyin siltä mikä sille oikein tuli. Se sanoi, että se tuli kysyyn multa missä yks toinen tyyppi on. Noloo :oops:
No kerroin, että se kadoksissa oleva tyyppi oli lähtenyt Valintataloon syömään poppareita. Ja se oli muuten totta :D

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27.4.2006 19:30 
Poissa

Blasterilla noita noloja juttuja riittää.Mutta niin riittä kyllä mullakinja tässä nyt yks.
Olin tossa viime hiihtolomalla rippileirillä ja sitten yhtäkkiä tuli *sensuroitu* hätä ja menin vessaan.Pienen hetken kuluttua kun hommat oli hoidettu niin etsin vessapaperia ja se oli tietysti loppu , no yritin sitten löytää käsiin käytettäviä papereita mutta nekin oli sattumalta loppuneet.No mitein siinä hetken että mitä tehdä ja päätin laitta housut päälle paskasen perseen päälle ja avasin vessan oven ja huusin:Vessapaperi on loppu!Yhtäkkiä huomaan että oven ulkopuolella seisoo noin 20 ihmistä joista noin puolet tyttöjä.Siinä sitten nopeasti punastuin ja pingoin äkkiä toiseen vessaan.Jopa pappikin sanoin minua kerran paskahousuksi sen episodin jälkeen :(

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 4.5.2006 16:23 
Poissa

Me mentiin luokan kaa jonneki konserttii, tai johoki vastaavaan. Sitte ne bändin jäsenet pyys porukkaa lavalle jotain kilpailuu varten. Sit tietenki mun kaveri ja mä jouduttii sinne. No sitte joku niist bändin jäsenistä kysy mun nimee ja sillä oli mikki kädessä, yhtäkkiä mä vaan repesin nauruu, mut sain silti änkytettyy mun nimen. Se oli aikas noloa, ku siel oli kaikki paikat täynnä. (sinne mahtuu ehkä n.300 ihmistä) Sitte kun mä hyppäsin sielt lavalta alas, ni mä kaaduin..

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 4.5.2006 21:31 
Poissa

No kerron salibandystä nolo tilanteen. En tiiä onko tää nyt niin nolo, mutta iha sama ^^. Eli pelattiin Exel cupia Erää vastaan tänä vuonna. Erä laitta sellaisen roikun maalille olin tulossa vastaan ja siinä edessä oli oma pelaaja ja sitten Erän pelaaja. En sanonut mitään ja tulin vaan sinne ja meijän oma pelaaja kaatu mun päälle ja Erä teki maalin. Harmittelin sitä että olis pitänyt sanoa jotain.

Rangers MV #1 B-junnu

Viimeksi muokannut DeltaX päivämäärä 4.5.2006 22:25, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 4.5.2006 22:20 
Poissa

DeltaX kirjoitti:
tänävuonna (onko yhdyssana?)

Ei ;)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 5.6.2006 12:23 
Poissa

kerran istuttiin kavereiden kanssa keittiön pöydän ääressä pilkkaamassa surkeita nuorisoidoleita. jossakin vaiheessa päästiin pikku g:hen ja sain idean matkia häntä. aloin sitten roikottamaan housuja jotka ovat ennestäänkin isot. tottakai housut putoavat juuri kun käännän selkäni kohti pöytää. alan repimään housuja ylös ja pompin pois paikalta naurun saattelemana.

sitten pienempiä...

lätkäpelissä viime kaudella ohjasin kiekon lahjakkaasti omiin molken putkista.

olin n. 7-vuotiaana gröna lundissa ja luulin lemmenjokea(?) tukkijoeksi ja koin pahan nöyryytyksen, kun tätini nauraa, kun tulin pois.

salibandypelissä hyppään laidan yli ja kompastun syöksyen kaverin syliin pää edellä.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 7.6.2006 13:09 
Poissa

No ei mulla nyt mitään ihan mielettömän noloja oo, vaikka oonki näin nolo jätkä...
Kerran liikkatunnilla koulussa tehtiin vatsalihaksia, oli 30 s aikaa.
Siinä pumpatessa multa pääs tietenkin pieru. No ei siinä mitään, muilla oli hauskaa.
Jatkoin vatsalihasten tekemistä, mutta eikös kohta päässyt toinen! :D
Silloin nolotti jo aika paljon...

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 7.6.2006 16:35 
Poissa

oltiin liikuntatunnilla urheilukentällä. siinä venyttelyn aikana kuuluu pamaus ja huomaan että housut repesivät perseen kohdalta. noloa. :oops:

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 28.6.2006 20:52 
Poissa

Tää nyt ei oo kovin nolo (ainakaan mun mielestä).
Lensin kerran koulussa välitunnilla koiran (tai jonkun muun eläimen) paskaan ja kaikki nauro
aika paljon. Kengät ja hanskat oli sen jälkeen aika likaisia :(

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 6.10.2006 11:19 
Poissa

Ai täältä löytyikin topicci :oops:

Etsin vain tietyillä sanoilla enkä löytänyt.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 6.10.2006 15:07 
Poissa

anderson kirjoitti:
Tää nyt ei oo kovin nolo (ainakaan mun mielestä).
Lensin kerran koulussa välitunnilla koiran (tai jonkun muun eläimen) paskaan ja kaikki nauro
aika paljon. Kengät ja hanskat oli sen jälkeen aika likaisia :(

mulla vähän samantapanen :DD, kerran koulussa, rupesin tunnilla kengän pohjia hieromaan, sitten opettaja samalla kysy et "Mikä täällä haisee ja mitä ruskeet tos lattialla on" sitte älysin että käsi oli aika "märkä" ja kun otin käden pois, ni sehän oli yltäpäältä paskassa. =D

Josba C-91 "C" #14

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 6.10.2006 16:36 
Poissa

Mulla on noloja juttuja niin paljon etten ees jaksa luetella niitä. Osaan vaan aina kääntä omat nolot juttuni vitseiks.

nusu on erittäin tunnettu pään aukomisestaan.

NOPEA KUIN PENDOLIINO!

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 6.10.2006 21:32 
Poissa

nusu kirjoitti:
Mulla on noloja juttuja niin paljon etten ees jaksa luetella niitä. Osaan vaan aina kääntä omat nolot juttuni vitseiks.

Mulla täysin sama. Pitäähän sitä osata nauraa itselleenkin.

Vuoden forum-nisti 09' mjötööh

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 6.10.2006 21:36 
Poissa

Priimus kirjoitti:
lätkäpelissä viime kaudella ohjasin kiekon lahjakkaasti omiin molken putkista.
oon tehny melkein saman, siit on jo pari vuotta aikaa. Pelattiin muistaakseni FBC:tä vastaan, tein siin pelissä kaks omaa maalia. Eka meni mun selän kautta ku peitin vetoa, toinen meni silleen, et oln menos ottaa palloo, sit meen maalivahti oli kans tulos siihe samaan palloon ni ohjasin pallon sitte meen maalivahdin yli. :D tuli vähän sanomista sen jälkeen.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2.1.2007 16:48 
Poissa

Tää on aika nolo...

Olin ekalla luokalla. Me mentiin luokan kaa uimaan. Olin niin innoissani ja puin vaatteet jalkaan. sitten menin altaan viereen. Silloin yhet tytöt kysyi miks sul ei oo uimahousui jalas sitten katoin alas ja huomasin että olin alasti julkisessa uimahallissa. Ope nauro ihan kippurassa ja lähin laittamaan uimahousut jalkaan.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 68 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org