Tästä tulee taas yksi kuollut foorumi lisää

Urheilua, musiikkia, miksei jotain muutakin? Keskustelua aiheesta kuin aiheesta.
Guest

Tästä tulee taas yksi kuollut foorumi lisää

Post by Guest » 14.7.2003 16:16

tälläsiä on jo nyt moni kymmeniä...

smuli
Site Admin

re:

Post by smuli » 14.7.2003 17:08

Toivottavasti ei.

Siinä voi jokainen itse auttaa, kirjoittamalla jotain asiaa.
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

smuli
Site Admin

Post by smuli » 14.7.2003 22:50

fik wrote:joo ei pidä olla niin negatiivinen... ehkä vähän heikko aika alottaa joku foorumi, keskellä kesää ja lomia, pitää muistaa hehkuttaa vielä syyskuun puolessa välissä kun ihmiset on innokkaimmillaan!
No jaa, mun mielestä sillon kun porukkaa hilluu eniten netissä niin se tasokin on vähän mitä sattuu.

Ainakin yritetään jotain tehdä, kun muuten on tämä keskustelu salibandyn saralta todella hiljaista siellä sun täällä.

Mun mielestä liitto vois panostaa vähän enemmän siihen, mihin alussakin eli salibandy on todellakin peli kaikille eikä vain ns. eliitille.
---
Matti Nykänen: "Mieluummin poljen omaa mopoani! Mun ei tartte ku tervehtiä noita varpusia, niin ne luulee olevansa puoliksi kihloissa mun kanssa!"

smuli
Site Admin

re:

Post by smuli » 15.7.2003 02:56

Niinpä, mutta valitettavan moni käyttää sitä hyväkseen. Noh, kattellaan miten tää lähtee pörräämään.

Eipä tässä ole rahaakaan kiinni niin ei siihen kuole. :)
---

smuli
Site Admin

Post by smuli » 16.7.2003 09:06

fik wrote:joo, toivottavasti lähtis nyt rullaamaan. ja vielä just sillai, ettei tota soneraplazan tyylistä idioottimaista juttua jatketa (en tosin siellä o varmaan vuoteen käyny, tiedä onko edes keskustelua).

mutta aika näyttää... (ton vierailijakirjotusmahdollisuuden vois kyl poistaa...)

ja onkohan tossa käyttäjätunnuksen käytössä häikkää? tuntuu, että välillä loggaudun ulos, vaikken mitään siihen viittaavaa tee.
Tässä on luultavasti joku viive, sillä sessioilla tämä phpBB toimii. Eli jos pitää x minuuttia taukoa, niin loggautuu ulos.
---

Guest

Post by Guest » 17.7.2003 14:13

Joo voihan tästä todellakin tulla taas uusi kuollut foorumi, mutta tärkeintä tässä vaiheessa olis että tätä sivua käytettäis ja etenkin "mainostettaisiin" kaikilla mahdollisilla netti sivuilla. Salibandy.net klaani keskusteluista löysin tämän sivun, mutta tämä olisi saatatava myös soneraplazaa seuraavien keskustelijoiden tietoisuuteen, eli jos web masteri laittais myös sinne ja salibandylinkit.cjb.net paikkaan tietoa forumin olemassa olosta, kuten myös mahdollisesti suurimpien joukkueiden vieraskirjoihin.

Muuten foorum näyttää oikein hyvältä, mutta ehkä olisi syytä tehdä miesten liigasta, naisten liigasta ja miesten divarista omat fooruminsa tämän foorumin sisälle ja ehkä myös junioreille omansa, jos ymmärrätte mitä tarkoitan :roll:

smuli
Site Admin

Post by smuli » 17.7.2003 14:49

Anonymous wrote:Joo voihan tästä todellakin tulla taas uusi kuollut foorumi, mutta tärkeintä tässä vaiheessa olis että tätä sivua käytettäis ja etenkin "mainostettaisiin" kaikilla mahdollisilla netti sivuilla. Salibandy.net klaani keskusteluista löysin tämän sivun, mutta tämä olisi saatatava myös soneraplazaa seuraavien keskustelijoiden tietoisuuteen, eli jos web masteri laittais myös sinne ja salibandylinkit.cjb.net paikkaan tietoa forumin olemassa olosta, kuten myös mahdollisesti suurimpien joukkueiden vieraskirjoihin.

Muuten foorum näyttää oikein hyvältä, mutta ehkä olisi syytä tehdä miesten liigasta, naisten liigasta ja miesten divarista omat fooruminsa tämän foorumin sisälle ja ehkä myös junioreille omansa, jos ymmärrätte mitä tarkoitan :roll:
Tätä varten täällä on vain yksi alue toistaiseksi, jotta saadaan selville mitä alueita kaivataan.

Palaute huomioitu. :)
---

smuli
Site Admin

Post by smuli » 23.7.2003 11:19

^ Kiitoksia ja tervetuloa kirjoittelemaan!
---

ayereland

Post by ayereland » 24.7.2003 04:28

------------
Last edited by ayereland on 22.5.2013 21:32, edited 1 time in total.

Sinisalo

Post by Sinisalo » 28.7.2003 15:03

soccernettiä ei kyllä voita mikään keskustelupalsta, mutta kyllä tällä on mahdollisuus tulla toiseksi parhaaksi keskustelupalstaksi Sumessa. Jatkoajan tämä voittaa kyllä mennen tullen.

*naks naks*

Post by *naks naks* » 29.7.2003 22:31

Post Reply