Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Oilers vs Indians
ViestiLähetetty: 8.7.2010 15:49 
Poissa

Pitäisiköhän suuressa Oilersissa olla huolissaan kun Oilers vs Indians siirroissa luku on Indiansille +43. Jos yritetään olla Suomen suurin ja paras, niin kannattaisi ensin aloittaa omasta kylästä. Muutenkin tuntui, että painotus oli pois Oilersista. Ainoastaan Rangersin kanssa meni plussille (noin 4 pelaajaa). Hmmm taitaa olla linjamuutoksen paikka.

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Oilers vs Indians
ViestiLähetetty: 9.7.2010 11:46 
Poissa

Oliskohan kirjoitti:
Pitäisiköhän suuressa Oilersissa olla huolissaan kun Oilers vs Indians siirroissa luku on Indiansille +43. Jos yritetään olla Suomen suurin ja paras, niin kannattaisi ensin aloittaa omasta kylästä. Muutenkin tuntui, että painotus oli pois Oilersista. Ainoastaan Rangersin kanssa meni plussille (noin 4 pelaajaa). Hmmm taitaa olla linjamuutoksen paikka.

Pitäisiköhän suuressa Indianssissa olla huolissaan kun Oilers vs. Indians SM-mitaleissa oilers taisi 09-10 kaudella ottaa 2 Kultaa ja yhden pronssin, indians yksi mitali ja sekin pronssinen?

Ja myös viime kaudella siirtovirta oli vahvasti Indiansiin päin.

Profiili  

ViestiLähetetty: 9.7.2010 12:04 
Poissa

Pekelelen ylimielinen lyhytkatseinen viesti tukee ajatusta palaverin pitämisestä Oilersin organisaatiossa. Toista kautta naapuri vie pelaajia. Taitaa mitalit olla jo alkavalla kaudella toisinpäin tai vähintään tasan. Saa nähdä onko nämä vain ukkospilviä taivaarannassa.

Profiili  

ViestiLähetetty: 3.10.2010 08:14 
Poissa

Oliskohan kirjoitti:
Pekelelen ylimielinen lyhytkatseinen viesti tukee ajatusta palaverin pitämisestä Oilersin organisaatiossa. Toista kautta naapuri vie pelaajia. Taitaa mitalit olla jo alkavalla kaudella toisinpäin tai vähintään tasan. Saa nähdä onko nämä vain ukkospilviä taivaarannassa.

Mikäli olen lukenut harhoitusotteluiden savumerkit oikein niin muutosta tuskin tapahtuu.
Huonoja tai keskinkertaisia pelaajia siirtynyt ainoastaan heimoon:)
Peliajan perässä lähteneet.

Profiili  

ViestiLähetetty: 3.10.2010 18:09 
Poissa

Itsekin olen sitä mieltä, että kyllä Oilers on edelleen se Espoon ykkönen. Vai sanokaapa ikäluokka jossa Indians olisi parempi?

Profiili  

ViestiLähetetty: 3.10.2010 18:23 
Poissa

Salibändi kirjoitti:
Itsekin olen sitä mieltä, että kyllä Oilers on edelleen se Espoon ykkönen. Vai sanokaapa ikäluokka jossa Indians olisi parempi?

Ehkä 95 (tosin kyseisessä ikäluokassa Inkkarit hävis kahesti Oilersille tribalis) ja 99, muissa sitten Oilers tuntuu olevan edellä, enemmän tai vähemmän

Profiili  

ViestiLähetetty: 3.10.2010 22:35 
Poissa

Salibändi kirjoitti:
Indiansin -92 ja -94 pelasivat viime vuonna aivan helvetisti parempaa pallollista peliä, toki junioriurheilussa yleensä voittaa se joka älyää pistää isoimmat kaverit maalineteen ja vääntää siitä sitten kaappeja. Toki siitä voi olla montaa mieltä kumpi kehittää pelaajia. Toisaalta Oilersilla on Suomen paras juniori Matias Kaartinen riveissään.

Profiili  

ViestiLähetetty: 4.10.2010 08:44 
Poissa

zipz kirjoitti:
Indiansin -92 ja -94 pelasivat viime vuonna aivan helvetisti parempaa pallollista peliä, toki junioriurheilussa yleensä voittaa se joka älyää pistää isoimmat kaverit maalineteen ja vääntää siitä sitten kaappeja. Toki siitä voi olla montaa mieltä kumpi kehittää pelaajia.

Tää on niin hyvää läppää :P

Profiili  

ViestiLähetetty: 4.10.2010 13:32 
Poissa

zipz kirjoitti:
Salibändi kirjoitti:
Indiansin -92 ja -94 pelasivat viime vuonna aivan helvetisti parempaa pallollista peliä, toki junioriurheilussa yleensä voittaa se joka älyää pistää isoimmat kaverit maalineteen ja vääntää siitä sitten kaappeja. Toki siitä voi olla montaa mieltä kumpi kehittää pelaajia. Toisaalta Oilersilla on Suomen paras juniori Matias Kaartinen riveissään.

Itsekkin olen sitä mieltä että 94 Inkkarit pelas ehkä hieman näyttävämpää peliä (myös tehokasta) mut Oilers vei. B ikäluokkaa en ota kantaa ku en nähy ku pari pelii kummaltki joukkueelt

Profiili  

ViestiLähetetty: 10.10.2010 17:42 
Poissa

-jjuho kirjoitti:
zipz kirjoitti:
Salibändi kirjoitti:

Itsekkin olen sitä mieltä että 94 Inkkarit pelas ehkä hieman näyttävämpää peliä (myös tehokasta) mut Oilers vei. B ikäluokkaa en ota kantaa ku en nähy ku pari pelii kummaltki joukkueelt

Mitä helv. väliä sillä on miten pelaat, jos voitat ? :lol: " :thumbup: "

Profiili  

ViestiLähetetty: 23.10.2010 20:48 
Poissa

Twix kirjoitti:
zipz kirjoitti:
Indiansin -92 ja -94 pelasivat viime vuonna aivan helvetisti parempaa pallollista peliä, toki junioriurheilussa yleensä voittaa se joka älyää pistää isoimmat kaverit maalineteen ja vääntää siitä sitten kaappeja. Toki siitä voi olla montaa mieltä kumpi kehittää pelaajia.

Tää on niin hyvää läppää :P

No, ainakin Oilers voitti C:n ja B.n Mestaruudet. Kummatkin voitti Inkkarit ja moneen kertaan + muut vastustajat. Ei kai ne ihan huonosti kehitä pelaajia. Nytkin Oilers edellä inkkareita B Ja C junnuissa.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org