Nykyn valtakausi

tigerblueplayer

Re: Nykyn valtakausi

Post by tigerblueplayer » 2.2.2008 19:06

Kai tämä sitten oikea paikka on kirjottaa turnauksesta. Eli Ruotsi - Suomi päätyivät tulokseen 4-4. Suomen maalit: Tiitu, Järvinen, Kukkola ja Väänänen! Huomenna sitten Tsekkiä vastaan peli. :D

-Runeboy-

Post by -Runeboy- » 2.2.2008 21:07

tigerblueplayer wrote:Kai tämä sitten oikea paikka on kirjottaa turnauksesta. Eli Ruotsi - Suomi päätyivät tulokseen 4-4. Suomen maalit: Tiitu, Järvinen, Kukkola ja Väänänen! Huomenna sitten Tsekkiä vastaan peli. :D

Joo tiiän, mutta ei islle oo aihetta tehty, nii laitoni ekaa mikä tos oli.
Vaisumassu wrote:Hei!
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle :)

Devi
Ylläpito

Post by Devi » 2.2.2008 23:44

-Rudeboy- wrote:
tigerblueplayer wrote:Kai tämä sitten oikea paikka on kirjottaa turnauksesta. Eli Ruotsi - Suomi päätyivät tulokseen 4-4. Suomen maalit: Tiitu, Järvinen, Kukkola ja Väänänen! Huomenna sitten Tsekkiä vastaan peli. :D

Joo tiiän, mutta ei islle oo aihetta tehty, nii laitoni ekaa mikä tos oli.

Maajoukkue-turnauksille saa, ja kannattaakin tehdä omat topikit, niin ei sitten sotkeudu nämä.
Heja Heja Heja Warberg

tigerblueplayer

Post by tigerblueplayer » 3.2.2008 15:32

Suomi-Tsekki 8-4, Tiitu 6 häkkii :lol: Kohoselle 102 maaottelu!

|fighter|

Post by |fighter| » 3.2.2008 20:24

Suomen miesten maajoukkue sijoittui toiseksi Sveitsissä päättyneessä neljän maan turnauksessa. Ykköseksi kiilasi Ruotsi paremman maalieron turvin.

Suomi ja Ruotsi saavuttivat viisi pistettä kahdella voitolla ja keskinäisen ottelun päättyessä tasapeliin. Kun Ruotsi voitti viimeisessä ottelussaan Sveitsin 7-1, ja Suomi Tshekin 8-4 tarkoitti se Suomelle tyytymistä kakkostilaan. Sijat 3-4 ratkaistiin myös maalierolla, edun ollessa suotuisampi Tshekille.

Turnauksen lopullinen järjestys
1. Ruotsi 5 p.
2. Suomi 5 p.
3. Tshekki 1 p.
4. Sveitsi 1 p.

mettäpöyröö
Ylläpito

Post by mettäpöyröö » 3.2.2008 21:03

|fighter| wrote:Suomen miesten maajoukkue sijoittui toiseksi Sveitsissä päättyneessä neljän maan turnauksessa. Ykköseksi kiilasi Ruotsi paremman maalieron turvin.

Suomi ja Ruotsi saavuttivat viisi pistettä kahdella voitolla ja keskinäisen ottelun päättyessä tasapeliin. Kun Ruotsi voitti viimeisessä ottelussaan Sveitsin 7-1, ja Suomi Tshekin 8-4 tarkoitti se Suomelle tyytymistä kakkostilaan. Sijat 3-4 ratkaistiin myös maalierolla, edun ollessa suotuisampi Tshekille.

Turnauksen lopullinen järjestys
1. Ruotsi 5 p.
2. Suomi 5 p.
3. Tshekki 1 p.
4. Sveitsi 1 p.

Tämäkin teksti näkyisi olevan suoraan kopioitu salibandyliigan.fi-sivustolta. Ei näin.
Aina, kun lainataan tekstiä jostain lähteestä, tulisi selvästi tuoda esille, että teksti on lainattua sekä lähde, mistä teksti on lainattu.
Flatulo Ergo Bovum

make

Post by make » 3.2.2008 21:35

Olikohan Ruotsi millaisella jengillä liikenteessä? Suomi pääsi tasapeliin ,niin vaikuttas ettei nyt ihan ykkösnyrkillään.
-Kun kaikki ajattelevat samalla tavalla, kukaan ei ajattele kovin paljon-
-Walter Lippman-

Säkki#20

Post by Säkki#20 » 3.2.2008 21:45

Nii eikö nää AIK pelaajat (Jihde, Vesterlund ym.) joutuneet jäämään pois?
Ac HaKi B-09
En tarvi punasia mattoja
en tuhansia akkoja
mulle riittää että mä saan omaa kuvaani vaan katsoa

mettäpöyröö
Ylläpito

Post by mettäpöyröö » 3.2.2008 21:47

make wrote:Olikohan Ruotsi millaisella jengillä liikenteessä? Suomi pääsi tasapeliin ,niin vaikuttas ettei nyt ihan ykkösnyrkillään.

http://paakallo.fi/2008/01/ruotsin-maaj ... rnaukseen/
http://paakallo.fi/2008/01/katastrofi-r ... ukkueelle/

Monet vääräleuathan ovat jo laittaneet tasurin sen piikkiin, että Ruotsilta puutuivat AIK:n pelaajat. Itse olen sitä mieltä, että sota ei yhtä miestä kaipaa (eikä kahta, eikä välttämättä kolmeakaan...!), enkä usko, että Ruotsilla nyt kauhean paljon huonompi joukkue olisi ollut kuin muinakaan vuosina.

Sitäpaitsi, viime pelinhän Ruotsi nyt sattui voittamaan (muistaakseni lukemin 4-1), mutta eihän se nyt ole ollut millään tapaa ylivoimainen viime vuosina. Jos oikein muistelen, Suomi on tainnut voittaa viimeaikoina Ruotsin useammin kuin Ruotsi Suomen? Joku tilastonikkari valaiskoon asiaa enemmän (Tuoppi?).
Flatulo Ergo Bovum

-Runeboy-

Post by -Runeboy- » 3.2.2008 22:40

mettäpöyröö wrote:
make wrote:Olikohan Ruotsi millaisella jengillä liikenteessä? Suomi pääsi tasapeliin ,niin vaikuttas ettei nyt ihan ykkösnyrkillään.

http://paakallo.fi/2008/01/ruotsin-maaj ... rnaukseen/
http://paakallo.fi/2008/01/katastrofi-r ... ukkueelle/

Monet vääräleuathan ovat jo laittaneet tasurin sen piikkiin, että Ruotsilta puutuivat AIK:n pelaajat. Itse olen sitä mieltä, että sota ei yhtä miestä kaipaa (eikä kahta, eikä välttämättä kolmeakaan...!), enkä usko, että Ruotsilla nyt kauhean paljon huonompi joukkue olisi ollut kuin muinakaan vuosina.

Sitäpaitsi, viime pelinhän Ruotsi nyt sattui voittamaan (muistaakseni lukemin 4-1), mutta eihän se nyt ole ollut millään tapaa ylivoimainen viime vuosina. Jos oikein muistelen, Suomi on tainnut voittaa viimeaikoina Ruotsin useammin kuin Ruotsi Suomen? Joku tilastonikkari valaiskoon asiaa enemmän (Tuoppi?).

Eikö se ollu ennen viime mm-kisoja suomi oli voittanu ruotsin 4(?) kertaa peräkkäin
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle :)

Knt

Post by Knt » 14.4.2008 17:26

http://salibandyliiga.fi/ajankohtaista. ... 596&alue=1 Tuollahan näyttäs toi Hyvärinenkin olevan mukana :thumbup:
Vehve#91

Knt

Post by Knt » 26.4.2008 23:39

Suomi vieny kaks ekaa pelii :thumbup:
Vehve#91

ebeli

Post by ebeli » 27.4.2008 14:27

millo toi nykyn sopimus muute loppuu

E: 600 viesti :D
Yo Man Chicago ! (Blackhawks)

-Runeboy-

Post by -Runeboy- » 27.4.2008 20:40

-santsi- wrote:millo toi nykyn sopimus muute loppuu

E: 600 viesti :D

MM-kisojen jälkeen?

Tuoppi

Post by Tuoppi » 29.4.2008 15:15

Nyt on vaikea enää Nykynkään sysätä Hyväristä ja Öhmania sivuun
JiiKoo wrote:Miksi kaikilla on nykyään allekirjoituksessa jokin kommentti minkä joku toinen on joskus sanonut foorumilla?

Vuoden forum-nisti 09' mjötööh

Post Reply