Nykyn valtakausi

-PuuKäsienKunkku-

Post by -PuuKäsienKunkku- » 5.12.2006 23:50

ha-antsa wrote:Savolainen? No hell!

Savolainen maajoukkueeseen! Ainaki sunnuntain se vakuutti!

checker

Post by checker » 6.12.2006 13:57

Savolainen maajoukkueeseen!

Tuoppi

Post by Tuoppi » 12.2.2007 21:45

Aamulehdessä oli tänään Riku Korkin kirjoitus, jossa kritisoitiin kovasti Nykyn tyyliä suosia Oilersin pelaajia maajoukkuevalinnoissa. Gunnersin Kari Jussila yhtyi kritiikkiin kun taas Classicin Pasi Peltola otti yllättävän varovaisesti kantaa asiaan, vaikka juuri Classic on asiassa kärsinyt eniten vääryyttä (SSV:n pelaajat ovat saanet kauden maajoukkuetapahtumiin yhteensä 21 kutsua, Classicin pelaajat 3 ja Oilersin 13).
JiiKoo wrote:Miksi kaikilla on nykyään allekirjoituksessa jokin kommentti minkä joku toinen on joskus sanonut foorumilla?
Vuoden forum-nisti 09' mjötööh

alspe

Post by alspe » 13.2.2007 12:45

Joo haiskahtaa homma hieman siltä, että yritetään ihan väkisin ottaa Ruotsista karvan marginaalilla se tuskainen puolustusvoitto. Ja ollaan niin kurkoa filosofiallaan kun "tehdään hommaa pitkäjänteisesti".

Ottais sinne maajoukkueeseen parhaat pelaajat eikä mitään jarruja. Ruotsista selkeä voitto tai selkeä häviö. Onko sitä pakko yrittää hampaat irvessä taistella Ruotsia vastaan, ottaisi Suomi selkeän loikan lajissa ylöspäin taitopelaajilla. Vaikka sitten matkalla välillä kaatuen.

Itse ainakin pidän salibandya sellaisena lajina, että jos Suomi voittaa maailmanmestaruuden siten, että joku Häkkinen/Salutski hakkaa reboundin jatkoajan tuskaisimmalla hetkellä sisää, niin mun mieltä ei edes lämmitä. Taidolla, tai sitten ei ollenkaan.

Lucky 7

Post by Lucky 7 » 13.2.2007 14:16

alspe wrote:Joo haiskahtaa homma hieman siltä, että yritetään ihan väkisin ottaa Ruotsista karvan marginaalilla se tuskainen puolustusvoitto. Ja ollaan niin kurkoa filosofiallaan kun "tehdään hommaa pitkäjänteisesti".

Ottais sinne maajoukkueeseen parhaat pelaajat eikä mitään jarruja. Ruotsista selkeä voitto tai selkeä häviö. Onko sitä pakko yrittää hampaat irvessä taistella Ruotsia vastaan, ottaisi Suomi selkeän loikan lajissa ylöspäin taitopelaajilla. Vaikka sitten matkalla välillä kaatuen.

Itse ainakin pidän salibandya sellaisena lajina, että jos Suomi voittaa maailmanmestaruuden siten, että joku Häkkinen/Salutski hakkaa reboundin jatkoajan tuskaisimmalla hetkellä sisää, niin mun mieltä ei edes lämmitä. Taidolla, tai sitten ei ollenkaan.
Allekirjoitan kaksi ensimmäistä kappaletta, mutta viimeistä en. Kuitenkin jos MM-kulta tulisi se olisi ensimmäinen Suomelle. Joten se on ihan sama minkä näköisellä maalilla se tulisi. Olisihan se kaikista hienointa, että joku pujottelisi koko kentän ja sen jälkeen kahvittaisi ruotsalaisten maalivahdin.
FATPIPE OR DIE!

are

Post by are » 13.2.2007 19:31

Lucky 7 wrote: Olisihan se kaikista hienointa, että joku pujottelisi koko kentän ja sen jälkeen kahvittaisi ruotsalaisten maalivahdin.
Olis yleisölle siistimpää ja varmasti enemmä jengii tulis kattoo. Juhana Särkelä maajoukkuuesee! :D

Lucky 7

Post by Lucky 7 » 13.2.2007 19:36

are wrote:
Lucky 7 wrote: Olisihan se kaikista hienointa, että joku pujottelisi koko kentän ja sen jälkeen kahvittaisi ruotsalaisten maalivahdin.
Olis yleisölle siistimpää ja varmasti enemmä jengii tulis kattoo. Juhana Särkelä maajoukkuuesee! :D
Ei ihan vielä. Mutta kyllä mä luulen, että Juhana maajoukkueeseen vielä pääsee.
FATPIPE OR DIE!

Wesko

Post by Wesko » 5.3.2007 15:28

Tuoppi wrote:Aamulehdessä oli tänään Riku Korkin kirjoitus, jossa kritisoitiin kovasti Nykyn tyyliä suosia Oilersin pelaajia maajoukkuevalinnoissa. Gunnersin Kari Jussila yhtyi kritiikkiin kun taas Classicin Pasi Peltola otti yllättävän varovaisesti kantaa asiaan, vaikka juuri Classic on asiassa kärsinyt eniten vääryyttä (SSV:n pelaajat ovat saanet kauden maajoukkuetapahtumiin yhteensä 21 kutsua, Classicin pelaajat 3 ja Oilersin 13).
Oilersin jätkät on kyllä ansainnut maajoukkue kutsunsa, mutta Classic kyllä ansaitsisi enemmän kutsuja. Vähintään 6 kaveria mukaan maajoukkue ympyröihin.

Tuoppi

Re: Nykyn valtakausi

Post by Tuoppi » 21.1.2008 20:45

Miksi Nykky on unohtanut Hannes Öhmanin? Mies pelaa huikeata kautta Ruotsissa
JiiKoo wrote:Miksi kaikilla on nykyään allekirjoituksessa jokin kommentti minkä joku toinen on joskus sanonut foorumilla?

koho

Post by koho » 25.1.2008 20:10

Tuoppi wrote:Miksi Nykky on unohtanut Hannes Öhmanin? Mies pelaa huikeata kautta Ruotsissa
myös rickie hyvärinen olisi loistava pelaaja suomen maajoukkueeseen.
Tiikerit Blue

karhu14

Post by karhu14 » 30.1.2008 23:08

Tuoppi wrote:Miksi Nykky on unohtanut Hannes Öhmanin? Mies pelaa huikeata kautta Ruotsissa
Tai sitten öhmän ei jaksa lähteä pelamaan maajoukkueen mukaan noihin turnauksiin vaan otetaan suoraan mm-kisoihin mukaan

Vile

Post by Vile » 31.1.2008 16:22

Tästä Nykyn Oilers-suosimisesta:

Ymmärrettäväähän se on, että otetaan (pelitavaltaan) tuttuja pelaajia joukkueeseen, joiden taidot ja kyvyt tiedetään tarkasti. Mutta kyllä Classic ja muutamat muut pienemmät joukkueet ansaitsisivat enemmän paikkoja.

Itse olen sitä mieltä että Nykky saisi valmentaa vaan maajoukkuetta. Tulisi todennäköisesti laajempia valintoja maajoukkueeseen.

Tuoppi

Post by Tuoppi » 31.1.2008 18:03

karhu14 wrote:
Tai sitten öhmän ei jaksa lähteä pelamaan maajoukkueen mukaan noihin turnauksiin vaan otetaan suoraan mm-kisoihin mukaan
Ainakin Innebandymagazinet.se antoi toisenlaisen käsityksen. Ja "jaksaahan" Kohonenkin aina lähteä mukaan, vaikka näyttöjä ei tarvitse enää hirveästi antaa

-Runeboy-

Post by -Runeboy- » 2.2.2008 18:08

Mistä voi seurata tota Ruotsi-Suomi pelin tuloksia?
Vaisumassu wrote:Hei!
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle :)

Tuoppi

Post by Tuoppi » 2.2.2008 18:30

-Rudeboy- wrote:Mistä voi seurata tota Ruotsi-Suomi pelin tuloksia?
Eipä tunnu onnistuvan kuin Ylen teksti-tv:ltä

Post Reply