Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 24.8.2008 20:08 
Poissa

Tänne saa laittaa mielipiteitä miksei salibandyssä ole maajoukkueet samanlailla kun esim.Jalkapallossa ja Jääkiekossa ja onhan niitäki Koripallossa,Käsipallossa ja Lentopallossa?
Luulen että tämä johtuu siitä kun ei ole Salibandyn C-Nuorten Sm-sarjaa kun esim.jääkiekossa on
tänne mielipiteitä :)

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.8.2008 21:04 
Poissa

säbäpelaaja kirjoitti:
Tänne saa laittaa mielipiteitä miksei salibandyssä ole maajoukkueet samanlailla kun esim.Jalkapallossa ja Jääkiekossa ja onhan niitäki Koripallossa,Käsipallossa ja Lentopallossa?
Luulen että tämä johtuu siitä kun ei ole Salibandyn C-Nuorten Sm-sarjaa kun esim.jääkiekossa on
tänne mielipiteitä :)

Onhan salibandyssa C-Nuorten SM sarja?

Profiili  

ViestiLähetetty: 24.8.2008 21:29 
Poissa

no joo on on.Mutta miksei näitä maajoukkueita siitä tahtoisin hieman jonku pelisilmää ja näkemystä ??

Profiili  

ViestiLähetetty: 6.9.2008 23:17 
Poissa

Laji sinänsä on sen verran pieni ja nuori vielä. Itse olen miettinyt samaa koska Euroopasta varmasti saataisiin kokoon useampiakin maajoukkueita esim. Suomi, Ruotsi, Tsekki, Sveitsi? (millainen junioritoiminta ei kärähdystäkään?) jne jne.

Profiili  

ViestiLähetetty: 16.10.2008 17:21 
Poissa

kyllä pitäs ollla nuorille omat maajuokueet ja majuleirit.ei jalkapallo ole niin ihmeelistä että siinä voi olla mutta salibandyssä ei :evil:

[color=#80BF00] player
[/color]

Profiili  

ViestiLähetetty: 16.10.2008 19:28 
Poissa

player95 kirjoitti:
kyllä pitäs ollla nuorille omat maajuokueet ja majuleirit.ei jalkapallo ole niin ihmeelistä että siinä voi olla mutta salibandyssä ei :evil:

Kyllä jalkapallossa on jotain ihmeellistä mitä salibandyssä ei ole, rahaa. Raha ratkasee ja sillä selvä.

Profiili  

ViestiLähetetty: 9.3.2009 21:22 
Poissa

Paikkakunta: Myyrmäki (ruots. Myrbacka; puhekielessä myös Myrtsi) on noin 14 500 asukkaan tiivis kaupunginosa.
player95 kirjoitti:

Tämä viesti kuvaa foorumin tasoa parhaimmillaan tällä hetkellä :thumbup:

Ei mulla muuta taidan laskea tasoani vielä vähän ja etsiä lisää epäkohtia.

Profiili  

ViestiLähetetty: 9.3.2009 21:28 
Poissa

soK kirjoitti:
Laji sinänsä on sen verran pieni ja nuori vielä. Itse olen miettinyt samaa koska Euroopasta varmasti saataisiin kokoon useampiakin maajoukkueita esim. Suomi, Ruotsi, Tsekki, Sveitsi? (millainen junioritoiminta ei kärähdystäkään?) jne jne.

Luin jostain, että sveitsissä pelataan 3vs3 pelejä 16-vuotiaaksi asti

Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle :)

Profiili  

ViestiLähetetty: 10.3.2009 22:13 
Poissa

Kyllä sveitsissä on sellainen sarja jossa pelataan 3v3+veskat mutta ei riipu iästä.
Alkuperäisestä viestistä voi hakea lisää informaatiota

Lainaa:
yes, we have a floorball-variation which is 3 players on field and one goalkeeper, but it doesn't depend on the age of players. the diference is, that in "smallfield" (3vs3) there aren't u16, u18, u19 or u21 (under the age of ...) and no nationalleague like the league wiler (or in finland ssv) is playing.

Profiili  

ViestiLähetetty: 13.3.2009 23:20 
Poissa

Kehittää paljon, kun on pakko tehdä nopeita ratkaisuja.

Profiili  

ViestiLähetetty: 16.4.2009 18:35 
Poissa

-Rudeboy- kirjoitti:
soK kirjoitti:

Luin jostain, että sveitsissä pelataan 3vs3 pelejä 16-vuotiaaksi asti

Joukkueemme matkaa kutsuturnaukseen saksaan toukokuun lopussa, luvassa lisätietoa maan juniorien tasosta :)

Profiili  

ViestiLähetetty: 16.4.2009 18:37 
Poissa

Pide kirjoitti:

Nopeampia ratkasuja joudut tekemään 5v5 peleissä (ei ehkä siellä f-junnuissa), mutta enemmän miehiä -> tilan puute. En nyt suoranaisesti meinaa että noi 3v3 pelit pelattais täyskokosella kentällä, voidaan hyvinkin pelata, mutta mitä vähemmän on tilaa sitä nopeammin joudut tekemään ratkaisusi, liikuttamaan palloa yms yms yms

Profiili  

ViestiLähetetty: 16.4.2009 20:44 
Poissa

soK kirjoitti:
Pide kirjoitti:

Nopeampia ratkasuja joudut tekemään 5v5 peleissä (ei ehkä siellä f-junnuissa), mutta enemmän miehiä -> tilan puute. En nyt suoranaisesti meinaa että noi 3v3 pelit pelattais täyskokosella kentällä, voidaan hyvinkin pelata, mutta mitä vähemmän on tilaa sitä nopeammin joudut tekemään ratkaisusi, liikuttamaan palloa yms yms yms

näin juuri :p kentällä olisi aivan liikaa tilaa jos siellä pyörisi vain kolme pelaaja per jengi :?

Profiili  

ViestiLähetetty: 3.5.2009 21:26 
Poissa

En osaisi oikein kuvitella 3v3-peliä täysikokoisella kentällä. Luulisin, että nuo 3v3-pelit pelataan niin pienellä kentällä, että on liki mahdotonta kynätä itsensä läpi.

Jos taas pelataan täysikokoisella, niin silloinhan se kehittää mm. nopeautta :mrgreen:

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 14 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org