NMJ-valinnat

Devi
Ylläpito

Post by Devi » 15.11.2007 15:40

Pekelele wrote:Eikä mitään: Devilli
Vihjailetsä jotai hä? :D
Pekelele wrote:koska se lämääää ihan sika lujaaa!1!1111!
Fakta.
Pekelele wrote:Keitä te ottaisitte nuorten maajoukkueeseen?
Tällä foorumilla nytten ei ole montaa jotka olisivat olleet mukana NMJ leireillä, ja nähneet miten kukakin pelaaja sopii Lassen pelityyliin, joten turha mun mielestä spekuloida. Mission 2009 Helsinki vaan käyntiin, ja siellä sitten parantamaan sijotusta. Paineet on ainakin valtavat Salibandyliitolla, kun nytten floppasi, ja seuraavaksi kotikisat, mutta saasnähä.
Heja Heja Heja Warberg

Wesko

Post by Wesko » 15.11.2007 23:18

Pekelele wrote:Kun itseänikin alkoi nämä pelaajavalinnat ihmetyttämään niin heräsi ajatus:

Keitä te ottaisitte nuorten maajoukkueeseen?

Jos nyt foorumilaiset laittais yhteen viestiin ainakin 4 pelaajaa (seura ja ikäluokka) jotka haluaisi NMJ ja niiden kera hyvät perustelut.

Eikä mitään: Devilli ois hyvä koska se lämääää ihan sika lujaaa!1!1111!
Tai: Mohammed Ammahi. Sil on kiva peba ja kädet ku kutovalla mummolla!111!

Eli asialliset perustelut MIKSI sinä ottaisit hänet NMJ. Saa sanoa vaikka koko jengin jos haluaa.

Löytyykö kiinnostusta?
Arttu Puska (seura: Josba, ikäluokka:91)
Perttu Puska (seura: Josba, ikäluokka:90)
Lasse Paju (seura: TPS, ikäluokka:89)

Arttu Puska on pelannut erittäin vakuuttavasti Josban liigajoukkueen maalilla. Lisäksi joukkueessa pelannut maalivahti Teemu Kortelainen on pelannut vain muutaman liigapelin, ja nekin vain sen takia kun ykkös- ja kakkosvahdit ovat loukkaantuneet. Ykkös maalivahdiksi mm-kisoissa noussut Happeen Tuomas Turunen ei ole pelannut peliäkään liigassa.

Lasse Pajun ottaisin siksi, koska hän pelasi nuorten mm-kisoissa vuonna 2005, kun 87-88 syntyneet olivat varsinainen ikäluokka. Siellä hän teki uuden piste ennätyksen.

Perttu Puska on vakiinnuttanut paikan Josban pelaavassa kokoonpanossa ja pelaa siellä kun aikamies. Kun olen nähnyt tällä kaudella Josban pelejä, niin on kyllä ruvennut ihmetyttämään, kun Puskaa ei valittu nuorten maajoukkueeseen.

Taala

Post by Taala » 15.11.2007 23:38

Wesko wrote:Perttu Puska on vakiinnuttanut paikan Josban pelaavassa kokoonpanossa ja pelaa siellä kun aikamies. Kun olen nähnyt tällä kaudella Josban pelejä, niin on kyllä ruvennut ihmetyttämään, kun Puskaa ei valittu nuorten maajoukkueeseen.
mitä itse täällä joensuussa kuulin, niin taisi Pertulla mennä Erikssonin kanssa sukset niin pahasti ristiin ettei yhteistyöstä tullut mitään... Ei kuulemma oikein noudattanut pelitapaa... Taitojensa puolesta olisi varmasti päässyt!

Jarppi_56

Post by Jarppi_56 » 16.11.2007 16:54

Taala wrote:
Wesko wrote:Perttu Puska on vakiinnuttanut paikan Josban pelaavassa kokoonpanossa ja pelaa siellä kun aikamies. Kun olen nähnyt tällä kaudella Josban pelejä, niin on kyllä ruvennut ihmetyttämään, kun Puskaa ei valittu nuorten maajoukkueeseen.
mitä itse täällä joensuussa kuulin, niin taisi Pertulla mennä Erikssonin kanssa sukset niin pahasti ristiin ettei yhteistyöstä tullut mitään... Ei kuulemma oikein noudattanut pelitapaa... Taitojensa puolesta olisi varmasti päässyt!
Joo tuo on totta.Erikson ei halunnut että kukaan olisi parempi kun etelän pelaajat,siitä oli riita saanut alkunsa-

Devi
Ylläpito

Post by Devi » 16.11.2007 17:00

Jarppi_56 wrote:
Taala wrote:
Joo tuo on totta.Erikson ei halunnut että kukaan olisi parempi kun etelän pelaajat,siitä oli riita saanut alkunsa-
Tuo nytten oli jo aika kaukaa haettu heitto.
Heja Heja Heja Warberg

Jarppi_56

Post by Jarppi_56 » 16.11.2007 17:04

Devilli wrote:
Jarppi_56 wrote:
Taala wrote: mitä itse täällä joensuussa kuulin, niin taisi Pertulla mennä Erikssonin kanssa sukset niin pahasti ristiin ettei yhteistyöstä tullut mitään... Ei kuulemma oikein noudattanut pelitapaa... Taitojensa puolesta olisi varmasti päässyt!
Tuo nytten oli jo aika kaukaa haettu heitto.
Nii oli.. Oikean syynkin tiedän,mutta sitä en rupea tässä julkisesti huutelemaan.Jos jotain kiinnostaa nii YV:llä voi kysyä.

tane91

MJ valinna

Post by tane91 » 4.12.2007 21:14

kirjotan nyt valintojen jälkeen mutta aivan älytöntä, kun Forssan Suuppareissa (FoSu) pelaava teemu aaltonen ei mahtunut joukkueeseen! En tiiä sit johtuuko se siittä että pelaa forssassa eikä missään pääkaupunkiseudulla!

Jos pelaaja heittää 16 ykkösdivari pelissä 19+11 ni kyllä sen pitäis jotain kertoo pelaajan tasosta!

Pekelele

Re: MJ valinna

Post by Pekelele » 4.12.2007 21:27

tane91 wrote:kirjotan nyt valintojen jälkeen mutta aivan älytöntä, kun Forssan Suuppareissa (FoSu) pelaava teemu aaltonen ei mahtunut joukkueeseen! En tiiä sit johtuuko se siittä että pelaa forssassa eikä missään pääkaupunkiseudulla!

Jos pelaaja heittää 16 ykkösdivari pelissä 19+11 ni kyllä sen pitäis jotain kertoo pelaajan tasosta!
Jos tolla perusteella niin " Onhana se nyt aivan älytöntä jättää Jori Nyrhivaara valitsematta kun teki viime matsissa A-junnujen SM piste ennätyksen 2+11"
Ei ne pisteet aina ratkase...
SHEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPO

puukäsi91

Post by puukäsi91 » 4.12.2007 23:37

Mutta jos Nyrhivaarasta puhututaan niin minun mielestä kyseessä on aikamoinen mielialapelaaja välillä peli luistaa kuin rasvattu, kun intoa löytyy, mutta aina välillä se sytyke puuttuu ja hän on täysin näkymätön. Näin ainakin näissä peleissä missä olen pelannut kyseistä herraa vastaan ja mitä olen nähnyt parin vuoden sisällä.

Pekelele

Post by Pekelele » 4.12.2007 23:39

puukäsi91 wrote:Mutta jos Nyrhivaarasta puhututaan niin minun mielestä kyseessä on aikamoinen mielialapelaaja välillä peli luistaa kuin rasvattu, kun intoa löytyy, mutta aina välillä se sytyke puuttuu ja hän on täysin näkymätön. Näin ainakin näissä peleissä missä olen pelannut kyseistä herraa vastaan ja mitä olen nähnyt parin vuoden sisällä.
Joo ei nyrhivaara kyllä tän kauden esityksillä NMJ:hin kuulu mutta tuo olikin vain esimerkki...
SHEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPO

eer0
Location: Myyrmäki (ruots. Myrbacka; puhekielessä myös Myrtsi) on noin 14 500 asukkaan tiivis kaupunginosa.

Post by eer0 » 5.12.2007 16:18

Minkäslainen peluri tuo Erikson joka heitti kanssa SbvA:ta vastaan 8+1 ?

7ei7ka

Post by 7ei7ka » 5.12.2007 16:49

eer0 wrote:Minkäslainen peluri tuo Erikson joka heitti kanssa SbvA:ta vastaan 8+1 ?
uskosin että erittäin kova, melkein joka pelissä hyvillä tehoilla niin A:n sm kuin miesten 1 divarissa. herra kuitenki syntyny 88 tai 87 joten ei asiaa nmj

Knt

Post by Knt » 5.12.2007 17:18

7ei7ka wrote:
eer0 wrote:Minkäslainen peluri tuo Erikson joka heitti kanssa SbvA:ta vastaan 8+1 ?
uskosin että erittäin kova, melkein joka pelissä hyvillä tehoilla niin A:n sm kuin miesten 1 divarissa. herra kuitenki syntyny 88 tai 87 joten ei asiaa nmj
89.
Vehve#91

sanppa

Post by sanppa » 5.12.2007 18:42

Mitä ite katoin ei ollu mitenkään erikoinen. Jokainen maali minkä teki oli lähes tyhjiin Nyrhivaaran passeista. Tais pari tehä jollain kr:llä. Ei pärjää kovuudessa suurimmaks osaks pienen kokonsa takia.

7ei7ka

Post by 7ei7ka » 5.12.2007 21:18

Knt wrote:
7ei7ka wrote:
herra kuitenki syntyny 88 tai 87 joten ei asiaa nmj
89.
my bad...olin ihan varma että vanhempi.

Post Reply