Voin oikeestaan varmasti sanoo että toi ei oo lähelläkään lopullista joukkuetta. Niin kovia pelimiehiä puuttuu. Tässä varmaan kokeillaan uusia pelaajia...Vehanen wrote:http://www.salibandyliiga.fi/ajankohtai ... 195&alue=5
Ehkäpä huonoin nmj mitä oon nähny.. Tolla porukalla ei pärjätä ees Viroa vastaan..
Poikien salibandyn MM-kisat 2007, Sveitsi
Luulisin että noin puolet joukkueesta on lopullisessa mj:ssä.MaTTi-90 wrote:Voin oikeestaan varmasti sanoo että toi ei oo lähelläkään lopullista joukkuetta. Niin kovia pelimiehiä puuttuu. Tässä varmaan kokeillaan uusia pelaajia...Vehanen wrote:http://www.salibandyliiga.fi/ajankohtai ... 195&alue=5
Ehkäpä huonoin nmj mitä oon nähny.. Tolla porukalla ei pärjätä ees Viroa vastaan..
Jääskeläinen ei ole sen takia tuolla, että häntä ei ole pohjola cupit sun muut kiinnostanut, koska hän on niin hyvä, hänen omien sanojensa mukaan. Pelkkä taito ei riitä, asennettakin pitää olla.Pötzi wrote:Eikä tule. Andersson on liian vanha (-88 ). Mutta missä on Asser Jääskeläinen, hänhän on syntyny -89nusu wrote: Eihän tua listalla ees oo Rene Andersonia.
FATPIPE OR DIE!
Ensimmäisessä ottelussa Sveitsin neljän maan turnauksessa kaatui tsekki 7-4. http://www.salibandyliiga.fi/ajankohtai ... 268&alue=5
Suomen seuraava ottelu pelataaan luonnollisesti huomenna lauantaina jolloin suomea vastaan asetuu Sveitsin poika maajoukkue.
Suomen seuraava ottelu pelataaan luonnollisesti huomenna lauantaina jolloin suomea vastaan asetuu Sveitsin poika maajoukkue.
Tuli hieman väärään toppiciin tämä viesti. Suomella siis turnauksessa uusi sukupolvi ja paljon ensikertalaisia. Eli aika hyvin mennyt, kun viime voitto tsekeistä ennen tätä oli vuodelta 2003 MM-kisoista.Lucky 7 wrote:Heikkinen näytti aloittaneen hyvin 2+3. Myös muut Oilersin pelaajat aloittaneet suht hyvin.
Mun mielestä lucky 7 viesti tuli ihan oikeaan topikkiin?puukäsi91 wrote:Tuli hieman väärään toppiciin tämä viesti. Suomella siis turnauksessa uusi sukupolvi ja paljon ensikertalaisia. Eli aika hyvin mennyt, kun viime voitto tsekeistä ennen tätä oli vuodelta 2003 MM-kisoista.Lucky 7 wrote:Heikkinen näytti aloittaneen hyvin 2+3. Myös muut Oilersin pelaajat aloittaneet suht hyvin.

Heja Heja Heja Warberg
En kyllä tarkoittanut Heikkistä Oilersin pelaajana, vaikka oman viestin uudelleen lukemisen jälkeen näytti, että tarkotin. Eiköhän kuitenkin toi liity tavallaa MM-kisoihin, koska nää kaikki turnaukset tähtää siihen.Henkka wrote:Ja korjataan, että Heikkinenhän on FCV:n eikä suinkaan Oilersin miehiä.Lucky 7 wrote:Heikkinen näytti aloittaneen hyvin 2+3. Myös muut Oilersin pelaajat aloittaneet suht hyvin.
E: ja viimeset 5 viestiähän on kaikki väärässä topicissa.
FATPIPE OR DIE!
Mun moka taas yritin lainata minun viestiäni mutta joo.. Jätän nämä viestit tähän en enään kirjoittele.Devilli wrote:Mun mielestä lucky 7 viesti tuli ihan oikeaan topikkiin?puukäsi91 wrote:Tuli hieman väärään toppiciin tämä viesti. Suomella siis turnauksessa uusi sukupolvi ja paljon ensikertalaisia. Eli aika hyvin mennyt, kun viime voitto tsekeistä ennen tätä oli vuodelta 2003 MM-kisoista.Lucky 7 wrote:Heikkinen näytti aloittaneen hyvin 2+3. Myös muut Oilersin pelaajat aloittaneet suht hyvin.Joo hyvä se on voittaa Tsekitkin kolmen vuoden tauon jälkeen, harmi vaan ettei ole Ruotsia mukana nytten, että saisi kunnolla testata miten pärjää huippua vastaan.
jotenki must tuntuu ettei, koska maajoukkueessahan on pelaajia ympäri suomea ja he tuskin tulevat helsinkiin yksien treenien takia. voin olla väärässä mut mistä sitä tietääpuukäsi91 wrote:Poikien U19 maajoukue treenaa myllypuron arena centerissä 18.30-20.00 fatpipe kentällä. Tälläinen tieto on minulla, mutta en ole täysin varma asiasta, kun en ole ite ollut todistamassa.
Niin, mutta suurin osa maajoukkue kandidaateista tulee helsingistä ja kun vielä Eriksonilla lyhyt matka myllypuroon omasta asuinpaikastaan tämä voi olla hyvin mahdollista. Tosin tämä ei ole varmaa tietoa.7ei7ka wrote:jotenki must tuntuu ettei, koska maajoukkueessahan on pelaajia ympäri suomea ja he tuskin tulevat helsinkiin yksien treenien takia. voin olla väärässä mut mistä sitä tietääpuukäsi91 wrote:Poikien U19 maajoukue treenaa myllypuron arena centerissä 18.30-20.00 fatpipe kentällä. Tälläinen tieto on minulla, mutta en ole täysin varma asiasta, kun en ole ite ollut todistamassa.