Salibandya Afrikassa?

Post Reply
Super Luigi

Salibandya Afrikassa?

Post by Super Luigi » 8.11.2010 19:57

Ei välttämättä kuulosta jotenkin vakavalta, että Afrikassa salibandya. Aasiassakin on näköjään alkanut tulemaan myös muutamia maajoukkueita ja Japanissa tiettävästi on omia sarjojakin.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että tietääkö kukaan nykyisiä tai entisiä säbää pelanneita, joilla on jotain afrikkalaistaustaa, koska tuskin ihan Afrikan maalta kotoisin on eksynyt tämän lajin pariin. Mm. Algerian lätkämaajoukkuehan perustuu täysin Ranskassa syntyneisiin pelaajiin. Itse olen ainakin huomannut että liigassakin Gunnersia ja Classicia on edustanut Karim Derdar niminen hyökkääjä. Liekkö jostain Pohjois-Afrikan suunnalta on suku kotoisin? Pelaa vissiin edelleen jossain?

asasasas

Re: Salibandya Afrikassa?

Post by asasasas » 9.12.2010 12:04

Super Luigi wrote:Ei välttämättä kuulosta jotenkin vakavalta, että Afrikassa salibandya. Aasiassakin on näköjään alkanut tulemaan myös muutamia maajoukkueita ja Japanissa tiettävästi on omia sarjojakin.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että tietääkö kukaan nykyisiä tai entisiä säbää pelanneita, joilla on jotain afrikkalaistaustaa, koska tuskin ihan Afrikan maalta kotoisin on eksynyt tämän lajin pariin. Mm. Algerian lätkämaajoukkuehan perustuu täysin Ranskassa syntyneisiin pelaajiin. Itse olen ainakin huomannut että liigassakin Gunnersia ja Classicia on edustanut Karim Derdar niminen hyökkääjä. Liekkö jostain Pohjois-Afrikan suunnalta on suku kotoisin? Pelaa vissiin edelleen jossain?
Tuskin moni (lähes kukaan)afrikkalainen edes tietää mikä on salibandy
"hyvää kesää lämään yläpesään"

dgb

Post by dgb » 9.12.2010 17:34

asasasas wrote:
Super Luigi wrote:Ei välttämättä kuulosta jotenkin vakavalta, että Afrikassa salibandya. Aasiassakin on näköjään alkanut tulemaan myös muutamia maajoukkueita ja Japanissa tiettävästi on omia sarjojakin.

Tuskin moni (lähes kukaan)afrikkalainen edes tietää mikä on salibandy

Kyllä varmaan Sierro Leonessa tiedetään koska on iff:n jäsen :D mutta sielläki taitaa olla se vaan se jotain 200 pelaajaa

asasasas

Post by asasasas » 9.12.2010 22:24

no joo ,mutta säbää tuskin muualla afrikkaa pelataan.sielläkin
"hyvää kesää lämään yläpesään"

Post Reply