Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 1.9.2010 09:41 
Poissa
Site Admin

Terve,

mitä tapahtuu, kun salibandy veteraani pitää muutaman vuoden tauon ja jatkaa sitten uraansa vanhoilla päivillään? Siitäpä lähtee tämä tarina eteenpäin.

Kirjoittelen tänne ja avaan myös blogin tähän SBORG:n sivuun, minne kuvailen tuntoja miltä homma maistuu ja onko Salibandy kehittynyt täällä Sveitsin päässä alasarjoissa sitten kauden 07/08 joka oli viimeinen kausi jolloin pelasin. Joukkueena oli silloin Black-Sticks Embrach (2. liga, GF) Tosin viimeinen kokonainen pelikausi oli jo aiemmin mutta siitä sitten lisää myöhemmin. Käyn myös katsomassa miten 1. jengi pärjää NLB:ssä ja sieltä on luvassa myös jotain pientä tarinaa, toivottavasti kuvien kera.

Jääkää kuulolle, jos kiinnostaa miten Red Devils March-Höfe Altendorf miesten 2. jengi (GF = Grosses feld = isokenttä) poukkoilee 3. ligassa yhden suomalaisen kanssa. Ykkösjengi pelaa NLB:tä jossa he säilyivät viime kaudella karsintojen kautta.

t,
smuli

Profiili  

ViestiLähetetty: 7.9.2010 09:56 
Poissa
Site Admin

Jees, taas mennään eteenpäin. Tai sitten ei.

Viime viikko meni töitä huhkiessa ja harjoitusleiri jäi väliin koska liityin jengiin pikkasen liian myöhään. Eipä sinne tosin tullut kutsuakaan sitten. Toisaalta ei olisi kyllä ollut aikaakaan, työt vie mennessään ja oman firman OTO:na vie jonkun verran voimia. Sitten on vielä noi kaksi muksua, Finja (2,5 v) ja Silas (0,6 v) joiden kanssa aikaa kuluu myös kivasti.

Eilen olisi ollut taas treenit, mutta duunia riitti aamuyöhön asti joten piti skipata. Yritän tänään käydä vähän lenkkeilemässä jotta kondis saadaan nousuunpäin. Perjantaina on seuraavat treenit, parin tunnin höntsät jossa pelataan aluksi fudista 45-60 min ja sen jälkeen tunnin verran salibandyä. Enemmän se menee sählyksi sillä kyseessä on koko seuran sekavuoro jonne voi tulla miehet ja naiset, junnut ja vanhukset. Itse taidan lukeutua tuohon vanhuksiin eli pappa-luokkaan. ;)

Sarjaohjelmasta ei ole vielä mitään hajua, pitäisi sekin jostain kaivaa esiin.

Terveisin sateisesta Sveitsistä! Viikonloppuna oli kiva sää mutta taas sataa. Ja niin sataa kuulemma koko loppuviikon.

Profiili  

ViestiLähetetty: 9.11.2010 23:48 
Poissa

Loppuko löpö?

Vuoden forum-nisti 09' mjötööh

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org