09/10 Finaalit SSV-Erä 3-2 SSV ON MESTARI 2010

make

Re: 09/10 Finaalit SSV-Erä 1-1

Post by make » 8.4.2010 07:44

jiihaa! wrote: Jos ei hommaan tuu pikaista muutosta, niin se on avot perjantaina...
Tuosta olen samaa mieltä, samoilla johtopäätöksillä. En oiken tajua miten erä voi unohtaa Naumasen niin totallisen yksin omaan päähänsä. Naumanenkin pelannut hyvät pelit, eikä olisi kummoista puolustus apua tarvinnut että numerot olisi toisenlaiset, nyt sitä ei ole ollut minkäänlaista.

Veskana kun joutuu pelaamaan ilman pakkeja, menee monesti helpon näköisiä maaleja, vaikka helppoja ne ei olisikaan. Veska joutuu valitsemaan ottaako pallollisen pelaajan kiinni, vai varautuuko syöttöön jne. Sen lisäksi alkaa vaivaamaan epäluottamus omiin pakkeihin jotka päästää koko ajan ukkoa tontille niin paljon kuin sitä vaan on tulossa.

Toivon kuitenkin viidettä finaalipeliä, että itsekkin ehdin paikan päälle!
-Kun kaikki ajattelevat samalla tavalla, kukaan ei ajattele kovin paljon-
-Walter Lippman-

viking1

Re: 09/10 Finaalit SSV-Erä 1-1

Post by viking1 » 8.4.2010 10:05

Joo taitaa erälle tulla kiire. Kun tässä viel miettii niin montakohan kertaa Erä on päässyt läpiajoon... finaalisarjassa siis. Varmaan melko 0 ainakin näissä kahdessa pelissä. Naumanen jää yksin ja Juho Järvinen kumppaneineen tulee kyllä läpi. Se on siellä. Tänään erällä on piiiiiitkää ja piinaavaa palaaveria tiedossa jos hermot kestää
http://idanposse.nettisivu.org
IdänPossen faniryhmä FBssä ylittänyt 50 kannattajan rajan.

fatpipe72

Re: 09/10 Finaalit SSV-Erä 2-1 (3-4Ja, 6-1, 6-2)

Post by fatpipe72 » 8.4.2010 14:39

Ei erällä ole enää mitään mahdollisuuksia. OLI, ei ole enää. Se vaatisi käsittämätöntä nousua, viime pelit 6-1 ja 6-2 kertoo kaiken. Eilen oli todella tunnerikas peli, meinasi joukkotappeluksi mennäsiinä yhessä vaiheessa. Jäähallissa erä ei saa luovuttaa viimeisessä erässä.

Mikä tää järkkärijuttu oli? Viking1 alkoi aukomaan ilmeisesti päätä syyttä erän järkkärille, jos oikein tuon pelin jälkeen kuulin? Jostain kaukalosta?
FatPipeor die

viking1

Post by viking1 » 8.4.2010 16:11

fatpipe72 wrote:Ei erällä ole enää mitään mahdollisuuksia. OLI, ei ole enää. Se vaatisi käsittämätöntä nousua, viime pelit 6-1 ja 6-2 kertoo kaiken. Eilen oli todella tunnerikas peli, meinasi joukkotappeluksi mennäsiinä yhessä vaiheessa. Jäähallissa erä ei saa luovuttaa viimeisessä erässä.

Mikä tää järkkärijuttu oli? Viking1 alkoi aukomaan ilmeisesti päätä syyttä erän järkkärille, jos oikein tuon pelin jälkeen kuulin? Jostain kaukalosta?
Heh se alkoi näin että Mä juttelin kaverin kanssa ja se järkkäri huus että pidä turpas kii...enkä tietääkseni sille puhunu mitää. Hän alotti ja mielestäni syyttä

Sit siinä kaverin kanssa ruvettiin laulaa lopulta että onko sulla makkara palkka

Devi
Ylläpito

Post by Devi » 8.4.2010 16:21

viking1 wrote:Heh se alkoi näin että Mä juttelin kaverin kanssa ja se järkkäri huus että pidä turpas kii...enkä tietääkseni sille puhunu mitää. Hän alotti ja mielestäni syyttä

Sit siinä kaverin kanssa ruvettiin laulaa lopulta että onko sulla makkara palkka
Sinä juttelit kaverin kanssa, ja järkkäri huusi että turpakiinni. Kuulostaa muuten todella uskottavalta :D

Tuo laulaminen kuulostaa muuten myös todella kypsältä.
Heja Heja Heja Warberg

jiihaa!

Post by jiihaa! » 8.4.2010 17:20

Devilli wrote:Tuo laulaminen kuulostaa muuten myös todella kypsältä.
Näin on.

Enkä ihan oo päässyt jyvälle, miksi tuo Viikingin johtama fanilauma joukkueiden esittelyn aikana huutaa sitä "KUKA?"-huutoa aina kun vierasjoukkueen pelaajat esitellään.

Tosin viimeksi kun kävin katsomassa ERÄ:n kotipeliä, niin joka kerta kun vastustaja teki maalin, niin katsomosta kuului useammastakin suusta kunnolla karjuttu "HOMO"-huuto. Enkä edes viitsi jaksaa puimaan sitä kuinka vähäistä on Oilersin kotipeleissä omien kannatus verrattuna siihen kuinka paljon jaksetaan huudella älykääpiömongerrusta vastustajalle.

En ole muualla kuin pääkaupunkiseudulla salibandypelejä käynyt katsomassa, mutta tuntuu kyllä siltä, että ainakin täällä on aika negatiivisuuttaan ruokkivaa jengiä sinne katsomoihin kyllä päässy pesiytymään.

Tosin sanottakoon vantaalaisten kunniaksi, että Hakin matseissa en oo moista älämölöä kyllä kuullut. Että ehkä pitää olla vähän vähemmän menestynyt jengi, niin ei katsomoonkaan oo pesiytynyt avautujia.

Tiedä sitten voisiko tuommoisilla idioottimaisilla avautumisilla olla jotain vaikutusta vähäisiin katsojamääriinkin. Itse en ainakaan moisesta myötähäpeästä suuremmin nauti.

make

Post by make » 8.4.2010 18:09

jiihaa! wrote: Tosin sanottakoon vantaalaisten kunniaksi, että Hakin matseissa en oo moista älämölöä kyllä kuullut. Että ehkä pitää olla vähän vähemmän menestynyt jengi, niin ei katsomoonkaan oo pesiytynyt avautujia.
Yleensä me jutellaan hakin kotipeleissä aina säästä ja siitä, että käydään sitten voittamassa taas vieraissa kun ei tää täällä kotihallissa oikein suju. Maalin tullen toki herätään huutamaan yleistä älämölöä, eli keskimäärin joka kolmannessa pelissä, mutta kyllä se meteli sitten onkin aika melkosta!

Itse asiassa enpä ole kuullut koskaan, missään pelissä yhtä kovaa huutoa kuin viime kaudella hakin voittaessa erän jatkoajalla.
-Kun kaikki ajattelevat samalla tavalla, kukaan ei ajattele kovin paljon-
-Walter Lippman-

mettäpöyröö
Ylläpito

Post by mettäpöyröö » 8.4.2010 18:12

jiihaa! wrote:Kaikki mitä jiihaa kirjoitti
Hyvä viesti. Itsekään en liiemmin arvosta näitä hassunhauskoja huutelijoita - oli lajina sitten salibandy, pesis, jääkiekko tai mikä tahansa muu pallopeli. Toki joskus oikeaan aikaan ja paikkaan sisällytettynä yksittäinen katsomosta huudettu huuto voi olla todella hauskakin, mutta liian usein kuullaan vain henkilökohtaisuuksiin menemisiä ja muita mauttomuuksia.

Jos haluaa kannustaa omaa joukkuettaan, suosittelen kyllä mielummin taputtamaan ja hurraamaan oman joukkueen suorituksille kuin huutelemaan hävyttömyyksiä vastustajalle.
Flatulo Ergo Bovum

fatpipe72

Post by fatpipe72 » 8.4.2010 19:14

viking1 wrote:
fatpipe72 wrote:Ei erällä ole enää mitään mahdollisuuksia. OLI, ei ole enää. Se vaatisi käsittämätöntä nousua, viime pelit 6-1 ja 6-2 kertoo kaiken. Eilen oli todella tunnerikas peli, meinasi joukkotappeluksi mennäsiinä yhessä vaiheessa. Jäähallissa erä ei saa luovuttaa viimeisessä erässä.

Heh se alkoi näin että Mä juttelin kaverin kanssa ja se järkkäri huus että pidä turpas kii...enkä tietääkseni sille puhunu mitää. Hän alotti ja mielestäni syyttä

Turha sun on apinoida jääkiekosta mitään. Olin aika lähellä sitä järkkäriä ja kuulin kaiken.
FatPipeor die

-Runeboy-

Post by -Runeboy- » 8.4.2010 19:32

fatpipe72 wrote:
viking1 wrote:

Turha sun on apinoida jääkiekosta mitään. Olin aika lähellä sitä järkkäriä ja kuulin kaiken.
Jos kuulit kaiken nii heitä juttu foorumin tietoon
Vaisumassu wrote:Hei!
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle :)

viking1

Post by viking1 » 8.4.2010 20:44

Sit sun pitäs tietää todellisuus. Mut siis mä olen todellisuuden jo kertonu. Se harakka ei ole ekaa kertaa mua kiusaamassa. Mut se alotti ja mua ei kiinnosta kyl puolustella enempää.

Toivottavasti SSV nyt voittaa ja Aamulehden Riku Korkki, Juha Kivilehto ja Mika Kohonen ovat tällä näkymin ainoat joilla tuo veikkaus menee oikein.

Tuoppi

Post by Tuoppi » 8.4.2010 21:36

Kun täällä oli puhetta kannattajiejn typeryydestä, niin siinä mielessä voisi jopa toivoa ettei salibandy koskaan nouse "liian" suosituksi lajiksi katsomoiden puolella. Mitä enemmän ihmisiä lajia seuraa, sitä enemmän lehtereille eksyy kiakko katsomoista tuttuja leijonapaitaisia juntteja. Eikä tää ollu mikään "kendonvastainen"-provo, mutta näin se vain menee että siinä lajissa näitä idiootteja on katsomoissa keskimäärin enemmän kuin missään muussa Suomessa. ja salibandyn suosion valtava kasvaminen tarkoittaisi mahdollisesti että sama ilmiö "rantautuisi" tähänkin lajiin. No, tuskinpa mitään näin rajua muutosta on sentään luvassa

Salibandy kuuluu sivistyneempiin palloilulajeihin, ja toivottavasti pysyy tällaisena. Kukaan ei toivo lisää viikinkejä
JiiKoo wrote:Miksi kaikilla on nykyään allekirjoituksessa jokin kommentti minkä joku toinen on joskus sanonut foorumilla?
Vuoden forum-nisti 09' mjötööh

zipz

Post by zipz » 9.4.2010 01:23

viking1 wrote:Sit sun pitäs tietää todellisuus. Mut siis mä olen todellisuuden jo kertonu. Se harakka ei ole ekaa kertaa mua kiusaamassa. Mut se alotti ja mua ei kiinnosta kyl puolustella enempää.

Toivottavasti SSV nyt voittaa ja Aamulehden Riku Korkki, Juha Kivilehto ja Mika Kohonen ovat tällä näkymin ainoat joilla tuo veikkaus menee oikein.
Missäköhän olen ton fraasin kuullut ennen, ainiin sillo ala-asteella tais naapuriluokan Jarkko syyttää mua samalla argumentilla lumisodasta :/

viking1

Post by viking1 » 9.4.2010 12:10

zipz wrote:
viking1 wrote:Sit sun pitäs tietää todellisuus. Mut siis mä olen todellisuuden jo kertonu. Se harakka ei ole ekaa kertaa mua kiusaamassa. Mut se alotti ja mua ei kiinnosta kyl puolustella enempää.

Missäköhän olen ton fraasin kuullut ennen, ainiin sillo ala-asteella tais naapuriluokan Jarkko syyttää mua samalla argumentilla lumisodasta :/
Aha.. Ei meillä yleensä edes talvisin pelattu lumisotaa. Okei hankifutis oli meil aika "kova" laji. Ja oli meil kerran ohjattu lumipallosota mut mä olin vaan niin sairaan tarkka. Osuin jokaisella. Nykyään ku alkaa taidot ruostuu niin en enää osuis

viking1

Post by viking1 » 9.4.2010 12:18

Perjantaina ottelussa SSV on koonut jopa 100 vapaaehtoisen armeijan joka on ehdottomasti suomalaisella tasolla kaikkien aikojen suurimpia lukemia myös liigan finaaleissa. Hallin omaa henkilökuntaa on myös paljon paikalla joten reilusti toista sataa vapaaehtoista on paikalla neljännessä ja mahdollisesti ratkaisevassa ottelussa. Saako Erä nippunsa kasaan vai pystyykö SSV pitämään tasonsa. Tähti saattaa pian olla SSVn rinnassa. SSVn kannattajakatsomo tulee olemaan D4 (päädyssä) ja vain kulmat tulevat tänävuonna olemaan 10 euron katsomoita.

Post Reply