Salibandyliigan siirtohuhut ja varmistuneet siirrot 10/11

ÜberMaster

Re: Salibandyliigan siirtohuhut ja varmistuneet siirrot 10/11

Post by ÜberMaster » 11.3.2010 22:23

pitör wrote:Josba menettää ykköskopparinsa ja kuka tilalle?
Mihin joukkueeseen Ikonen sitten pääkaupunkiseudulla pyrkii/pääsee?

http://paakallo.fi/juttu/josba-menettaa-ykkosvahtinsa/
Minun veikkaukseni on (ilman mitään tietoa, mutta omien päättelyiden kautta) SSVn kakkosveskariksi ja sinne tulevaisuuden veskariksi... Toinen vaihtoehto on Oilers, jonka ensi kauden veskaritilanteesta minulla ei ole tietoa. Erällä on jo ykkösmaalivahti ja en tajua miksi kukaan haluaisi HaKiin, kun muitakin ottajia on.
12. vuoden forumisti -äänestyksessä 2009

viking1

Post by viking1 » 11.3.2010 23:18

Todellinen tilanne on että on mahdollista että sieltä tulee SSVhen koska Henu on mahdollisesti lähivuosina lopettamassa uraansa...tosin siinä on Kurren veitsi kurkulla
http://idanposse.nettisivu.org
IdänPossen faniryhmä FBssä ylittänyt 50 kannattajan rajan.

make

Post by make » 12.3.2010 09:13

viking1 wrote:Todellinen tilanne on että on mahdollista että sieltä tulee SSVhen koska Henu on mahdollisesti lähivuosina lopettamassa uraansa...tosin siinä on Kurren veitsi kurkulla
Mä luulen, että ne lähivuodet aika lailla nyt. Ja kukas sen korvaisikaan helpommin kuin vanha Haki pelaaja, ilman niitähän SSV ei pärjäisi.
-Kun kaikki ajattelevat samalla tavalla, kukaan ei ajattele kovin paljon-
-Walter Lippman-

jiihaa!

Post by jiihaa! » 12.3.2010 09:52

make wrote: Mä luulen, että ne lähivuodet aika lailla nyt. Ja kukas sen korvaisikaan helpommin kuin vanha Haki pelaaja, ilman niitähän SSV ei pärjäisi.
Eiköhän kaikki joukkueet vaihda pelaajamatskua aika tasaiseen tahtiin. Ja olisiko nyt kyse Hakin pelaajasta vai Josban pelaajasta? Eiköhän ne pelaajat liiku sinne minne haluavat, siinä on vanhojen seurojen turha valittaa, vaan miettiä mitä voisi tehdä paremmin, että tilanne ei olisi niin.

Mitä tulee Toivoniemeen, niin enpä usko, että suinkaan ees miettii lopettamista tähän kauteen.

Se, että ei varmaan oo pienen lapsen isänä pystynyt joka liigapeliin panostamaan, ei tarkoita sitä, ettäkö olisi jotenkin menneen talven lumia.

Eiköhän äijä näytä epäilijöille, että on iskussa kun tosipaikka tulee. Nytkin on jo kolmantena tilastoissa. (ihan kuriositeettina mainittakoon vaikka kovasti hehkutettu Naumanen, joka on listalla toiseksi viimeisenä mahtavalla 76 prosentin torjuntaprossalla...)

Luulen, että jatkaa hyvinkin vähintään ensi kauden. Näytöt tosipeleistä on kuitenkin aivan kirkkaasti tämän maan parhaat. Ja eikös se oo valittu jo kolmissa viime mm-kisoissa allstars-maalivahdiksikin? Luulen, että haluaa neljännenkin maininnan...

make

Post by make » 12.3.2010 10:57

jiihaa! wrote: Luulen, että jatkaa hyvinkin vähintään ensi kauden. Näytöt tosipeleistä on kuitenkin aivan kirkkaasti tämän maan parhaat. Ja eikös se oo valittu jo kolmissa viime mm-kisoissa allstars-maalivahdiksikin? Luulen, että haluaa neljännenkin maininnan...
Ei sen syyn tarvi aina olla se ettei enää pärjää, toisia vaan alkaa kiinnostamaan myös tuo muu elämä kun ikää rupeaa karttumaan. Työurat jää monelta vähän vajaaksi kun tällä lajilla ei kuitenkaan vielä ihan täysillä tota perhettä elätetä. Muksujenkin kanssa olisi siisti viettää aikaa silloin kun ne on pieniä.

Hehkutettu Naumanen tosiaan on tuolla säälittävällä torjuntaprossalla 86% tilastoykkösenä http://salibandyliiga.fi/default.asp?si ... &kieli=246.
-Walter Lippman-

Sawow

Post by Sawow » 12.3.2010 11:48

make wrote:
jiihaa! wrote: Luulen, että jatkaa hyvinkin vähintään ensi kauden. Näytöt tosipeleistä on kuitenkin aivan kirkkaasti tämän maan parhaat. Ja eikös se oo valittu jo kolmissa viime mm-kisoissa allstars-maalivahdiksikin? Luulen, että haluaa neljännenkin maininnan...
Ei sen syyn tarvi aina olla se ettei enää pärjää, toisia vaan alkaa kiinnostamaan myös tuo muu elämä kun ikää rupeaa karttumaan. Työurat jää monelta vähän vajaaksi kun tällä lajilla ei kuitenkaan vielä ihan täysillä tota perhettä elätetä. Muksujenkin kanssa olisi siisti viettää aikaa silloin kun ne on pieniä.

Hehkutettu Naumanen tosiaan on tuolla säälittävällä torjuntaprossalla 86% tilastoykkösenä http://salibandyliiga.fi/default.asp?si ... &kieli=246.
Naumasella tosiaan runkosarjan paras torjuntaprosentti(86%). Playoffeissa toiseksi huonoin(76.36%). http://217.119.36.83/statistics/saliban ... 0&nomenu=1

Tuoppi

Post by Tuoppi » 12.3.2010 11:59

make wrote:
viking1 wrote:Todellinen tilanne on että on mahdollista että sieltä tulee SSVhen koska Henu on mahdollisesti lähivuosina lopettamassa uraansa...tosin siinä on Kurren veitsi kurkulla
Mä luulen, että ne lähivuodet aika lailla nyt. Ja kukas sen korvaisikaan helpommin kuin vanha Haki pelaaja, ilman niitähän SSV ei pärjäisi.
Heh, ymmärrän hyvin maken tuntemukset. Sen verran on entisiä Gunners-pelaajia ollut Classicin viime vuosien menestyksen takana. Niemisen hairahdus jäi sentään vain yhden kauden pituiseksi.
JiiKoo wrote:Miksi kaikilla on nykyään allekirjoituksessa jokin kommentti minkä joku toinen on joskus sanonut foorumilla?
Vuoden forum-nisti 09' mjötööh

viking1

Post by viking1 » 12.3.2010 16:41

Tuoppi wrote:
make wrote:
Heh, ymmärrän hyvin maken tuntemukset. Sen verran on entisiä Gunners-pelaajia ollut Classicin viime vuosien menestyksen takana. Niemisen hairahdus jäi sentään vain yhden kauden pituiseksi.
Tiedän että jotakuta (Makea) voi itkettää kun entiset pelaajat lähtevät muille maille. Mutta kuten tuolla aikaisemmin on sanottu niin pelaaja itse päättää seuransa tarjousten perusteella. Henu luultavimmin on kuten arvailuja on sanottu niin myös ensikauden SSVssä. Sanoisimpa että joka ainut pelaaja haluaisin jäädä ku kerta puhutaan EFC tittelin puolustamisesta.
Mahdollisesti Naumanen taas ensikaudella vastassa EFCssä Mut ei EFCstä sen enempää.

zipz

Post by zipz » 12.3.2010 20:38

SSV tosiaan ottaa puuhastelevalta Hakilta kaikki pelaajat joita oikea urheilu kiinnostaa, näinhän se menee aina urheilussa. Tampereen tilanne on kyllä ilmeisesti kääntymässä vähintään tasapuntteihin kun Koovee alkanut panostamaan urheilullisuuteen ja nuorten pelaajien kasvattamiseen.

jiihaa!

Post by jiihaa! » 13.3.2010 21:39

Nyt Toivoniemi on jo ykkösenä pleijareiden torjuntaprossissa. ((Ja Naumanen tosiaan (edelleen) toiseksi viimeisenä, kuten jotkut olivat osanneet tilastoista oikein katsoa.))

viking1

Post by viking1 » 13.3.2010 23:33

Henu oli löytänyt vanhan ystävän pleijareihin. Näyttää kyllä sen että ei sitä turhaan olla maan ykkös tolppavahti. En usko kun puhutaan HaKilta saalistamisesta että SSV hirveästi panostaa Hakilaisiin mutta onhan se mahdollista. Okei voisin tuosta tilastoida noita Hakilaisia koska siitä tässä vähän puhutaan.

Henri Toivoniemi - Hakunilan kasvatti.
Tommi Kivisoja - Entinen SSV pelaaja Siirtyi kesken kauden HaKista.
Jukka Kantola. Veteraani Hakilainen.

Tuo pieni muuttamis ilmiö oli myös Erän kanssa muutama vuosi...
Mut siis juu oishan tuo mahdollista että SSV ottais tuon HaKin entisen ja nykyään Josban listoilla olevan pelaajan.

ebeli

Post by ebeli » 16.3.2010 22:37

viking1 wrote:Henu oli löytänyt vanhan ystävän pleijareihin. Näyttää kyllä sen että ei sitä turhaan olla maan ykkös tolppavahti. En usko kun puhutaan HaKilta saalistamisesta että SSV hirveästi panostaa Hakilaisiin mutta onhan se mahdollista. Okei voisin tuosta tilastoida noita Hakilaisia koska siitä tässä vähän puhutaan.

Henri Toivoniemi - Hakunilan kasvatti.
Tommi Kivisoja - Entinen SSV pelaaja Siirtyi kesken kauden HaKista.
Jukka Kantola. Veteraani Hakilainen.

Tuo pieni muuttamis ilmiö oli myös Erän kanssa muutama vuosi...
Mut siis juu oishan tuo mahdollista että SSV ottais tuon HaKin entisen ja nykyään Josban listoilla olevan pelaajan.
Eiköhän Henu jatka ens kauden, varmasti kiinnostaa kotikisat. Siihen päälle vielä EFC- ja liigamestaruus niin mikäs sen parempi lopettaa.
Yo Man Chicago ! (Blackhawks)

make

Post by make » 17.3.2010 15:29

ebeli wrote: Eiköhän Henu jatka ens kauden, varmasti kiinnostaa kotikisat. Siihen päälle vielä EFC- ja liigamestaruus niin mikäs sen parempi lopettaa.
Jaa juu, pointti jota en ottanut huomioon. Näin se varmaankin tosiaan menee. Samaan syssyyn sitten varmaan lopettaakin puoli ssv:tä
-Walter Lippman-

fatpipe72

Post by fatpipe72 » 31.3.2010 15:21

Noniin, nythän sekin asia ratkes. Peltola lopettaa toistaiseksi valmentajanuransa, eli nyt on kait sitten backman tulossa tampereelle.
FatPipeor die

viking1

Post by viking1 » 1.4.2010 13:43

Tuota tuo on jo jonkinaikaa ollut tiedossa!!!... Ainakin allekirjoittaneella.

Post Reply