FINAALI #1 5-2

viking1

FINAALI #1 5-2

Post by viking1 » 29.3.2009 19:05

Ottelu oli alkuun erittäin tasaista ensimmäisen erän olleen 0-0 ja laukaustenvaihto 4-6 vierailijoille.
Sitten toisessa erässä Naumanen saikin enään yhden laukauksen näppeihinsä Henun torjuessa 6
Tilastoissa kertoo vielä se että Erä onnistui vain ylivoimalla ja ilman maalivahtia.

Kuvia ottelusta (muut kuin fanien omat)
http://www.flickr.com/photos/28449077@N ... 83/detail/
Last edited by viking1 on 4.4.2009 19:43, edited 4 times in total.
http://idanposse.nettisivu.org
IdänPossen faniryhmä FBssä ylittänyt 50 kannattajan rajan.

viking1

Re: TAPANILAAN

Post by viking1 » 1.4.2009 07:48

IdänPosse ja UltrasViikingit marssittavat
Kaikki SSV mieliset ovat tervetulleita ensin maistelemaan Pasilalaisen Auringon pitserian antimia ja
nauttimaan hyvästä hengestä porukan kesken. Paikalla mahdollisesti myös yllätysvieras.
Tapahtuma alkaa Perjantaina 10.4 klo 14.00 ja mukaan voi tulla missä vaiheessa tapahtumaa kerkiät.

Itse ottelu pelataan 16.30 alkaen Helsingin jäähallilla Nordessjöldin kadulla.
Sinne marssitaan lähtien Pasilasta15.00 hyvässä hengessä ja fanilaulujen merkeissä.

Vile

Re: FINAALI #1 5-2

Post by Vile » 4.4.2009 19:49

Mitä h*lvettiä? Salibandyn ensimmäinen SM-finaali ja 775 katsojaa :thumbdown: Paljonko oli oikea lukema? 500?

Ei näin.

Ja voittajakin oli väärä.

make

Post by make » 4.4.2009 20:02

>Vile< wrote:Mitä h*lvettiä? Salibandyn ensimmäinen SM-finaali ja 775 katsojaa :thumbdown: Paljonko oli oikea lukema? 500?

Ei näin.

Ja voittajakin oli väärä.
Oliko odotettavissa väenryntäys matsiin johon kukaan ei tunnusta näkevänsä minkäänlaista todellista kilpailutilannetta? Mä luulen, että ssv ilmoittaa ihan oikein ton määrän, saatan olla väärässäkin tietty. No, pari maalia erälle saattaa houkutella toivorikkaat paikalle ja erän huutavat kannattajat myös.. Voittaja oli todennäköisyyksin nähden ihan oikea.
-Kun kaikki ajattelevat samalla tavalla, kukaan ei ajattele kovin paljon-
-Walter Lippman-

viking1

Post by viking1 » 4.4.2009 20:58

Joo hyvä hyvä...voittaja oli viimeistelyillä oikea... ja paikalla oli vähintäänkin 700 silmäparia...

puukäsi91

Post by puukäsi91 » 4.4.2009 23:39

Aika rumaa, jos siellä oli "vain" 700 katsojaa, vaikka puhutaakin SSV:n kotimatsista, mutta silti finaalia. Vähän ehkä karsi yleisöä pois samanaikaiset junnujen play-off matsit, mutta ei kyllä selitä kaikkea.

Jäähalli sitten täyteen!

viking1

Post by viking1 » 5.4.2009 07:30

puukäsi91 wrote:Aika rumaa, jos siellä oli "vain" 700 katsojaa, vaikka puhutaakin SSV:n kotimatsista, mutta silti finaalia. Vähän ehkä karsi yleisöä pois samanaikaiset junnujen play-off matsit, mutta ei kyllä selitä kaikkea.

Jäähalli sitten täyteen!
Juu jäähallille 2500 henkee...tässä tosin ratkasi aivan älyttömän huonot otteluitten alkamisajat niin ja se että lippupolitiikka ei oikein toimi...

Tänään Erän ottelu ja epäilys on että alle 1000 katsojaa tänäänkin

Vile

Post by Vile » 5.4.2009 12:39

make wrote: Oliko odotettavissa väenryntäys matsiin johon kukaan ei tunnusta näkevänsä minkäänlaista todellista kilpailutilannetta? Mä luulen, että ssv ilmoittaa ihan oikein ton määrän, saatan olla väärässäkin tietty. No, pari maalia erälle saattaa houkutella toivorikkaat paikalle ja erän huutavat kannattajat myös.. Voittaja oli todennäköisyyksin nähden ihan oikea.
Mua vaan ärsyttää tässä se, että miten tienataan salibandylle lisää uskottavuutta; kun valtamediat käyvät katsomassa pelejä Helsingissä, finaalit on aina samassa paikassa eikä sinne tule katsojia. Sitten medialle tulee käsitys "jaa siellä on finaalissa taas 500 katsojaa ja SSV voittaa" kun joku Classic vetää tuplamäärän katsojia joka peliin.

Siis miksei sinne oikeasti saada yleisöä? Sitä on pakko saada lisää, varsinkin näihin ratkaisupeleihin. Siinäkin mielessä olisi hyvä, että SSV ei pääsisi finaaleihin, sillä potentiaalisempi yleisö (kyllä, tiedän paljonko Hki:n seudulla asuu porukkaa) löytyy esim. Tampereelta, Seinäjoelta tai vaikkapa Oulusta.

Naurettavaa hommaa että SM-finaali ja 700 katsojaa, ei näin. Ruotsissa on (tässäkin asiassa) paremmin. :shock:

-Runeboy-

Post by -Runeboy- » 5.4.2009 12:43

>Vile< wrote:
make wrote: Oliko odotettavissa väenryntäys matsiin johon kukaan ei tunnusta näkevänsä minkäänlaista todellista kilpailutilannetta? Mä luulen, että ssv ilmoittaa ihan oikein ton määrän, saatan olla väärässäkin tietty. No, pari maalia erälle saattaa houkutella toivorikkaat paikalle ja erän huutavat kannattajat myös.. Voittaja oli todennäköisyyksin nähden ihan oikea.
Mua vaan ärsyttää tässä se, että miten tienataan salibandylle lisää uskottavuutta; kun valtamediat käyvät katsomassa pelejä Helsingissä, finaalit on aina samassa paikassa eikä sinne tule katsojia. Sitten medialle tulee käsitys "jaa siellä on finaalissa taas 500 katsojaa ja SSV voittaa" kun joku Classic vetää tuplamäärän katsojia joka peliin.

Siis miksei sinne oikeasti saada yleisöä? Sitä on pakko saada lisää, varsinkin näihin ratkaisupeleihin. Siinäkin mielessä olisi hyvä, että SSV ei pääsisi finaaleihin, sillä potentiaalisempi yleisö (kyllä, tiedän paljonko Hki:n seudulla asuu porukkaa) löytyy esim. Tampereelta, Seinäjoelta tai vaikkapa Oulusta.

Naurettavaa hommaa että SM-finaali ja 700 katsojaa, ei näin. Ruotsissa on (tässäkin asiassa) paremmin. :shock:
Ois kiva tietää, että kuka jaksaa mennä pasilaan kattomaan pelejä? Pasila on huono paikka järjestää finaaleja mun mielestä. Ainut hyvä on tacolautanen, joka maksaa 2,50e. Sinne jäähalliin vaan ne pelit ja jaetaan ilmaislippuja, niin kyl sinne ainakin se 1000 tulsi kattomaan ellei 1500
Vaisumassu wrote:Hei!
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle :)

Vile

Post by Vile » 5.4.2009 12:45

-Rudeboy- wrote: Ois kiva tietää, että kuka jaksaa mennä pasilaan kattomaan pelejä? Pasila on huono paikka järjestää finaaleja mun mielestä. Ainut hyvä on tacolautanen, joka maksaa 2,50e. Sinne jäähalliin vaan ne pelit ja jaetaan ilmaislippuja, niin kyl sinne ainakin se 1000 tulsi kattomaan ellei 1500
Sun viestistäs huomaa juuri sen, miksei salibandy ole vakiinnuttanut paikkaansa "suurena" urheilulajina Suomessa. "Kuka jaksaa mennä sinne" tai sitten että "jaetaan ilmaislippuja". Kyllä sinne pitäisi sitä maksavaakin yleisöä saada :)

Siihen kyllä yhdyn, että Pasila on huono paikka finaaleille.

-Runeboy-

Post by -Runeboy- » 5.4.2009 12:49

>Vile< wrote:
-Rudeboy- wrote: Ois kiva tietää, että kuka jaksaa mennä pasilaan kattomaan pelejä? Pasila on huono paikka järjestää finaaleja mun mielestä. Ainut hyvä on tacolautanen, joka maksaa 2,50e. Sinne jäähalliin vaan ne pelit ja jaetaan ilmaislippuja, niin kyl sinne ainakin se 1000 tulsi kattomaan ellei 1500
Sun viestistäs huomaa juuri sen, miksei salibandy ole vakiinnuttanut paikkaansa "suurena" urheilulajina Suomessa. "Kuka jaksaa mennä sinne" tai sitten että "jaetaan ilmaislippuja". Kyllä sinne pitäisi sitä maksavaakin yleisöä saada :)

Siihen kyllä yhdyn, että Pasila on huono paikka finaaleille.
Kyl mä pelei menisin kattoo useemmin mut kun on huonossa paikassa aina, mosal tai pasilas. Mosalle on vaikee tulla täältä ja pasilaanki on vaikee mennä ku ei pääse enää ilmalan asemalt ja muutenki siel hajoo pää.
Huomasin tuossa foorumeille liittyessäni että nimesi alkuosassa on sana "Rune" ja ajattelin että josko pelaisit intternetti -peliä nimeltä RuneScape. Minulla on siellä oma nimimerkki ja hahmo ja olen pelannut jo kaksi vuotta.
Kiva tavata runeskeippaajia täältä foorumeiltakin! Voidaan vaikka joskus mennä harjoittelemaan ihan tonne runeskapemaailman puolelle :)

Vile

Post by Vile » 5.4.2009 12:53

-Rudeboy- wrote: Kyl mä pelei menisin kattoo useemmin mut kun on huonossa paikassa aina, mosal tai pasilas. Mosalle on vaikee tulla täältä ja pasilaanki on vaikee mennä ku ei pääse enää ilmalan asemalt ja muutenki siel hajoo pää.
No voikai sinne mennä muutenki kun bussilla. Ei se Helsinki kuitenkaan mikään Lontoo ole.

zipz

Post by zipz » 5.4.2009 15:07

Itsestäni näytti että paikalla olisi tv-kuvan perusteella ollut noin tuhat henkeä.

make

Post by make » 5.4.2009 17:24

zipz wrote:Itsestäni näytti että paikalla olisi tv-kuvan perusteella ollut noin tuhat henkeä.
Jotain 800 suurinpiirtein oli.
-Kun kaikki ajattelevat samalla tavalla, kukaan ei ajattele kovin paljon-
-Walter Lippman-

-Runeboy-

Post by -Runeboy- » 5.4.2009 17:48

>Vile< wrote:
-Rudeboy- wrote: Kyl mä pelei menisin kattoo useemmin mut kun on huonossa paikassa aina, mosal tai pasilas. Mosalle on vaikee tulla täältä ja pasilaanki on vaikee mennä ku ei pääse enää ilmalan asemalt ja muutenki siel hajoo pää.
No voikai sinne mennä muutenki kun bussilla. Ei se Helsinki kuitenkaan mikään Lontoo ole.
Liikun kyl junalla

Post Reply