Tässä otsikossa veikkaamme Terho Laaksosen potkujen päivää

Post Reply
Thierry

Tässä otsikossa veikkaamme Terho Laaksosen potkujen päivää

Post by Thierry » 8.6.2004 18:03

Itse veikkaan että SB Vantaan miesten joukkueen ympärillä pyörivä sekasotku vaikeuttaa joukkueen alkukautta ja valmennusjohto Terho Laaksosen johdolla irtisanotaan 18.12. ja tilalle tulee joku epätoivoinen hankinta.

Korostan toki että Terho Laaksonen on varmastikin hyvä valmentaja ja hänellä on hyviä meriittejä, mutta en usko että SB Vantaan muovinen lähiseurojen jämäpelaajista kasattu jengi nousee ykköseen tänäkään vuonna. Jos Laaksonen potkut saa, on syy enemmän pelaajien ja amatöörimaisen seurajohdon kuin Laaksosen itsensä.

Mitäs muut veikkailevat?
"Yks toimittaja sano mulle et me soitetaan keikoilla playbäkkinä, se toimittaja on ite playbäkki" -Matti Nykänen

junk7

Post by junk7 » 8.6.2004 19:21

Mun veikkaus 16.7.2005. Enkä tiedä miksi, enkä tiedä kuka tämä henkilö on, enkä tiedä mikä joukkue, en tiedä mitään.

Thierry

Post by Thierry » 8.6.2004 20:10

No sitten olikin taas viisasta kommentoida tätä otsikkoa :thumbup:

Voitko painua johonkin sinulle sopivalle höpönlöpö-palstalle, vaikkapa Jatkoajalle? Aivan sama minulle, kunhan vain lopetat asiallisten otsikkojeni tärvelemisen.

:finkku:
"Yks toimittaja sano mulle et me soitetaan keikoilla playbäkkinä, se toimittaja on ite playbäkki" -Matti Nykänen

siko

Post by siko » 8.6.2004 21:47

Ei tule potkuja. Vantaa nousee tai Terho Laaksonen saa sairaskohtauksen ja joutuu lopettamaan valmentamisen.

jeejee

Post by jeejee » 8.6.2004 23:54

Terho ei kuulemma ole valkkuna ihan helpoin ihminen. Mutta eipä kai valkun tarvitse sitä ollakkaan. Voi jopa olla että siinä on sellainen valmentaja mitä SB Vantaalla kaivataan, seuran ongelma mielestäni on että urheilutoimi on jäänyt vähän muun näyttävyyden jalkoihin.

Yhdessä asiassa Laaksosta ei voi kun kehua, duuninsa salibandyliiton aluehommissa hoitaa kyllä tyylillä ja viimeisen päälle. Itselläni jos on jotain asiaa liittoon hoidettavana niin olen yleensä yhteyksissä Terhoon, asiat tapahtuvat heti ilman venkulointeja.

Vetoon tai arvaukseen en taida osallistua, kunhan lämpimikseni kommentoin.

Times

Laaksoselle puhtaat paperit

Post by Times » 9.6.2004 02:15

Ensiksikin totean, että tällaiset otsikot ovat ilkeämielisiä ja paljastavat jotain kyseisten ketjujen aloittajien synkästä ajatusmaailmasta. Voisin jopa väittää, että ko. tyypit eivät ole kovin miellyttävää väkeä siviilielämässä tai sitten heidän elämänsä on niin tylsää, että arkeen pitää saada virikkeitä tällä tavoin.

Jos nyt alennun viestiketjun aloittajan tasolle ;), niin väitän ettei Laaksoselle tule kenkää koko kautena. Kuten Thierry ja jeejee totesivat, Laaksosen valmennuksesta tuskin löytyy vikaa. Joukkueen huono menestys voi johtua ainoastaan keskitason pelaajista ja erittäin huonosti hoidetusta seuratoiminnasta.

SB Vantaa (lukuunottamatta viimeisintä sekoiluaan ...) on näyttänyt vähän kypsymisen merkkejä ja antanut pieniä vihjeitä siitä, että toiminta voisi muuttua parempaan suuntaan. Itse toivon tapahtuvan näin. SB Vantaa ei ainakaan vielä ole valmis nousuun, mutta joukkue tulee kolkuttelemaan tulevalla kaudella porttien ovia.
Don't Hassel The Hoff

Thierry

Re: Laaksoselle puhtaat paperit

Post by Thierry » 9.6.2004 15:07

Times wrote:Ensiksikin totean, että tällaiset otsikot ovat ilkeämielisiä ja paljastavat jotain kyseisten ketjujen aloittajien synkästä ajatusmaailmasta. Voisin jopa väittää, että ko. tyypit eivät ole kovin miellyttävää väkeä siviilielämässä tai sitten heidän elämänsä on niin tylsää, että arkeen pitää saada virikkeitä tällä tavoin.
Kiitos, Times. Harmi vain että nuo kaikki väitteesi ovat väärin. Etenkään tämä otsikko ei ole 100% tosimielessä perustettu, mutta jos sen haluaa ihan täysin tosissaan ottaa niin siitä vaan, en estä :D

Matti Meikälänen

Post by Matti Meikälänen » 9.6.2004 17:21

Moi kaikille, olen Matti. Thierrylle sellasta asiaa, että voisi laittaa pisteen lauseen perään. :thumbdown:

junk7

Post by junk7 » 9.6.2004 20:28

Thierry wrote:No sitten olikin taas viisasta kommentoida tätä otsikkoa :thumbup:

Voitko painua johonkin sinulle sopivalle höpönlöpö-palstalle, vaikkapa Jatkoajalle? Aivan sama minulle, kunhan vain lopetat asiallisten otsikkojeni tärvelemisen.

Minä esitin veikkauksen, aivan niinkuin otsikossa lukee. Pyydän anteeksi kun en tiennyt että herra Terho Laaksosesta täytyy jotain tietääkkin. Toivoisin, että jatkossa laittaisit viestiesi loppuun vaatimukset jotka pitää olla, että saa vastata. Kiitos.

Sinisalo

Post by Sinisalo » 30.6.2004 13:35

Terho on loistava valmentaja, jolla löytyy auktoriteettiä pelaajia kohtaan. SB Vantaa teki loistavan valmentajakaappauksen, mutta...

Uskon, että Tepa kyllästyy seuraan ja sen toimintaan ja lähtee ennen joululomia lätkimään seurasta ihan itse.

HandODoom

Post by HandODoom » 30.6.2004 14:26

Nostan hattua, jos Tepa jaksaa Vantaalla ja etenkin kakkos divisioonan surkeaa tasoa koko kauden, tosin luulen, että Tepa kyllästyy, kuten Sinisalo sanoi ja poistuu Helsingin :wink: suuntaan ja takaisin kotia kohti jo joulun tienoilla. Potkuja ei kerkeä tulla.

Tepa on valmentajana vaativa ja hyvin tiukka. Auktoriteetti valmentaja. Varmasti tiedoiltaan ja harjoituksiltaan yksi Suomen parhaista. Saa varmasti Vantaan joukkueen aisoihin ja nuoret pelaajat saavat kaipaamaansa kuria ja ohjausta, jos Terho vaan jaksaa olla Vantaalla ja kaikki sujuu, voi SB Vantaa olla joskus viellä jotain. Eniten arveluttaa vaan Terhon hieman äkkipikainen luonne, joskus turhankin kovia rangaistuksia turhan pienistä teoista. Lause "Laita lämmintä päälle" On tuttu hänen suustaan. Arvostusta kuitenkin äijälle. Nyt jopa minua alkaa 2 divisioonan toiminta kiinnostaa.
Olettamus on kaikkien munausten äiti

Leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä

"Koko maailma on lähtenyt pois! Viime yönä kaikki hyppäsivät hautoihinsa ja vetivät maata peitoksi!" - J.G. Ballard -

HandODoom

Post by HandODoom » 3.11.2004 20:06

Alkaako kello tikittää? Vai onko "kerrankin" syy jossain muualla Sb Vantaassa? Eikö kaiken pitänyt olla valmista?
Olettamus on kaikkien munausten äiti

Leuka pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä

"Koko maailma on lähtenyt pois! Viime yönä kaikki hyppäsivät hautoihinsa ja vetivät maata peitoksi!" - J.G. Ballard -

Etzo

Post by Etzo » 4.11.2004 14:55

Laaksonen musitaakseni entinen Pron valkku?

Joskus 2.divarin ajoilta...

Sinisalo

Post by Sinisalo » 4.11.2004 15:51

Kyllä Terho veti porukkaan vielä ykkösdivari tasollakin.
Paras tapa voittaa väittely on olla oikeassa.

20

Post by 20 » 7.12.2004 23:19

Laaksonen ei saa potkuja. Pelaajamateriaali taitaa vain olla liian rajallinen SB Vantaan edustuksessa. Jos tämän kauden valmennus+johto&teustahenkilökunta yhdistettäisiin viimekautiseen pelaajistoon, voitaisiin jotain saada aikaiseksi.

Käsittääkseni edelliskauden pelaajista yksikään ei jäänyt seuraan, vaikka otteet kentällä näyttivät ryhmän kuuluvan 2.divarin parhaimmistoon. Syitä olisi kiva tietää. Seuraa vaihtaneista löytyy kuitenkin 1.div-tasollakin vähintään mainiosti pärjääviä (Klingberg, Halvari..) pelureita.

Post Reply