06/07 - SC Classic

Pötzi
Moderaattori

06/07 - SC Classic

Post by Pötzi » 10.5.2006 15:26

Tässä topicissa seurataan Tampereen Classicin liigakautta 06/07.Classic on vahvistanut hyökkäjistöään (Lassi Vänttinen ja Lasse Salminen).Uusia puolustajia Classic ei ole hankkinut Kara Tilheen lisäksi.Classic hakee vielä ilmeisesti maksimissaan kuutta pelaajaa.Itse odotan pelaajien oleven lähinnä puolustajia sillä tämä osasto on Classicilla heikko,varsinkin kun Nordlund ja Laurila lähtivät.Hyökkäjistä Classic menetti Juhani Salon,Riku Gabrielssonin,Sami Tuulolan ja Heikki Rantalan.Ensikauden miehistöstä löytyy myös muutama kiinnostava nimi,Joona Nieminen tulee olemaan korkealla pistepörssissä jos vain saa pelata koko kauden,eiköhän mies itse ole sen osoittanut ja Niemisen lisäksi on myös mielenkiintoista nähdä kuin Matti Koskela tulee pelaamaan,hän löi itsensä läpi Classicin pelaavaan kokoonpanoon viime kaudella.

Classicin sopimukset (10.5.06)

Maalivahdit:Jussi Viitanen,Olli Tuomarla ja Eero Makkonen

Kenttäpelaajat:Lassi Vänttinen,Lasse Salminen,Sami Mattila,Sami Nyman,Henri Johansson,V-M Virtanen,Marko Lakanen,Matti Toivio,Matti Koskela,Kara Tilhe,Joona Nieminen,Mikko Leikkanen ja Lauri Antila.

puukäsi91

Post by puukäsi91 » 10.5.2006 15:29

Classic on vahvistunut viime kaudesta suurimpia nimiä ovat Lassi Vänttinen, Kara Tilhe ja Lasse Salminen siis vahvistuksista. Tulee varmasti haastamaan ssv:n ja oilerssin ensi kaudella.

roniojala

Post by roniojala » 16.5.2006 19:08

näillä kentillä olis hyvä pelata

nyman mattila johansson

antila toivio

vänttinen virtanen salminen

lakanen tilhe

koskela (hankinta) nieminen

leikkanen (hankinta)

ja sit vielä jos ottaa vilttikentän a-nuorista

pajunen viitala pättiniemi

Tuoppi

Post by Tuoppi » 16.5.2006 19:11

roniojala wrote:näillä kentillä olis hyvä pelata

nyman mattila johansson

antila toivio

vänttinen virtanen salminen

lakanen tilhe
Siinä olisi kovat kentät. Tuo ykkönen taisi pelata tuossa koostumuksessa viime kaudella, ja Salminen-Virtanen-Vänttinen ketju teki tuhoisaa jälkeä Gunnersissa kaudella 2003-2004
JiiKoo wrote:Miksi kaikilla on nykyään allekirjoituksessa jokin kommentti minkä joku toinen on joskus sanonut foorumilla?
Vuoden forum-nisti 09' mjötööh

Times

Post by Times » 16.5.2006 20:43

roniojala wrote:koskela (hankinta)
leikkanen (hankinta)
Matti Koskela ja Mikko Leikkanen ovat tosiaan "hankintoja", koska he pelaavat Classicin ja Ilveksen yhteisessä junioriakatemiassa. Molemmat nuoria huippulupauksia. Koskelaa olen hehkuttanut aiemminkin jossain otsikossa; hän on niitä harvoja pelaajia, jotka voivat yksin kääntää ottelun kulun.

Classicilla on varsin ruusuisen näköinen tulevaisuus edessä. IC-Akatemia nimittäin voitti Suomen mestaruudet niin A- kuin B-pojissakin. Suomen parhaimmilla junioreilla on helppo viedä joukkuetta eteenpäin.

Uhkakuvina on tietysti nuorien pelaajien maalta muutto Helsinkiin esimerkiksi opiskelupaikan perässä.

Lisäksi moni lahjakkaista junioreista on alunperin Ilveksen pelaajia. Kiristääkö seuran parhaimpien pelaajien siirtyminen naapuriin Classicin paitaan petonassujen hampaita? Irtisanoutuuko yhteistyö jossain vaiheessa? Toivottavasti ei, koska tulosta ainakin näyttää syntyvän, vaikka yhteistyöstä tuntuu hyötyvän enemmän Classic.

roniojala

Post by roniojala » 16.5.2006 21:52

toivottavasti classicin ja ilveksen sopimus jatkuisi vielä ainakin muutaman vuoden, koska itse olen kahden vuoden päästä siinä iässä, että olen b-juniori, joten silloin itse pelaisin ic-akatemiassa

fan zone

Post by fan zone » 14.6.2006 11:57

puukäsi91 wrote:Tulee varmasti haastamaan ssv:n ja oilerssin ensi kaudella.
Ei todellakaan. Classicilla on ehkä liigan paras hyökkäys, mutta puolustus on aika kuraa.

Kyllä ensi kausi mennään tutussa marssijärjestyksessä ja tasoerot sen kun kasvavat ja lukemat ovat entistä rumempia.

Tuoppi

Post by Tuoppi » 14.6.2006 18:39

fan zone wrote:
Kyllä ensi kausi mennään tutussa marssijärjestyksessä ja tasoerot sen kun kasvavat ja lukemat ovat entistä rumempia.
Nyt taidat tarkoittaa jääkiekon sm-liigaa?
JiiKoo wrote:Miksi kaikilla on nykyään allekirjoituksessa jokin kommentti minkä joku toinen on joskus sanonut foorumilla?
Vuoden forum-nisti 09' mjötööh

JiiKoo

Post by JiiKoo » 14.6.2006 20:42

Times wrote:
leikkanen (hankinta)
Matti Koskela ja Mikko Leikkanen ovat tosiaan "hankintoja"
Enpä usko että Koskela (hankinta) ja Leikkanen (hankinta) tarkoittaa että nuo ovat niitä hankintoja. Luulen roniojalan tarkoittaneen että pakkiparina olisi Koskela - hankinta ja Leikkanen - hankinta, eli 2 puolustajaa hankittaisiin lisää tuohon.

Asiantuntija

Post by Asiantuntija » 14.6.2006 21:55

Kuulin huhun, että Punkari olis siirtymässä myös Classicciin. Kuulemma saamisia G:ltä ja se ajaisi miestä naapuriin. Vesseä kiinnostaa myös menestys jota olisi nyt helpommin saatavissa toiselta puolen aitaa!

roniojala

Post by roniojala » 14.6.2006 23:59

JiiKoo wrote:
Times wrote:
leikkanen (hankinta)
Matti Koskela ja Mikko Leikkanen ovat tosiaan "hankintoja"
Enpä usko että Koskela (hankinta) ja Leikkanen (hankinta) tarkoittaa että nuo ovat niitä hankintoja. Luulen roniojalan tarkoittaneen että pakkiparina olisi Koskela - hankinta ja Leikkanen - hankinta, eli 2 puolustajaa hankittaisiin lisää tuohon.

tätä juuri tarkoitin JiiKoo

roniojala

Post by roniojala » 15.6.2006 00:00

toivottavasti punkari tulisi classiciin. mutta onko toi yhtään varmaan?

kekkokki

Post by kekkokki » 15.6.2006 12:32

roniojala wrote:toivottavasti punkari tulisi classiciin. mutta onko toi yhtään varmaan?
Eikös Punkari oo menos Storvretaan ens kaudeks.

c",)~

Post by c",)~ » 27.6.2006 11:40

Times wrote:
leikkanen (hankinta)
Matti Koskela ja Mikko Leikkanen ovat tosiaan "hankintoja", koska he pelaavat Classicin ja Ilveksen yhteisessä junioriakatemiassa. Molemmat nuoria huippulupauksia. Koskelaa olen hehkuttanut aiemminkin jossain otsikossa; hän on niitä harvoja pelaajia, jotka voivat yksin kääntää ottelun kulun.

Classicilla on varsin ruusuisen näköinen tulevaisuus edessä. IC-Akatemia nimittäin voitti Suomen mestaruudet niin A- kuin B-pojissakin. Suomen parhaimmilla junioreilla on helppo viedä joukkuetta eteenpäin.

Uhkakuvina on tietysti nuorien pelaajien maalta muutto Helsinkiin esimerkiksi opiskelupaikan perässä.

Lisäksi moni lahjakkaista junioreista on alunperin Ilveksen pelaajia. Kiristääkö seuran parhaimpien pelaajien siirtyminen naapuriin Classicin paitaan petonassujen hampaita? Irtisanoutuuko yhteistyö jossain vaiheessa? Toivottavasti ei, koska tulosta ainakin näyttää syntyvän, vaikka yhteistyöstä tuntuu hyötyvän enemmän Classic.
Enpä sitten tiedä haluisko monikaan noista Ilveksen A- ja B ikäsistä pelata jotain divaria mielummin kun salibandyliigaa? :o

roniojala

Post by roniojala » 29.6.2006 23:24

onkohan kenelläkään mitään tietoo, et ketkä olis tulossa classiciin. pari kuukautta sitten aamulehdessä oli, et vielä hankittais 5-6 pelaajaa.

Locked