Tramadol sans ordonnance cod http://pharmaciefr.org/priligy-30-mg/ médecins orthopédiques à virginia beach
Pelaajaporssi.Net - Salibandy.Org

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 52 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Polvisuojat
ViestiLähetetty: 11.8.2016 01:07 
Poissa

Minulla nuo pitkät Rehbandit lähti alta viikon vaihtoon. Suojat olivat kyllä hyvin istuvat ja pysyivät hyvin paikoillaan, mutta eivät anna minkäänlaista suojaa polven sivuille. Reisiluun päät kävi sen verran kipeästi lattiaan että paluu vanhoihin oli ainoa vaihtoehto.

Jos tornjuntatyyli on sellainen ettei polven sivut maahan kolise, ja haluaa hyvin istuvat sekä sääriä suojaavat polvarit, niin tämä tosiaan on kokeilemisen arvoinen vaihtoehto.

Profiili  

ViestiLähetetty: 17.8.2016 15:04 
Poissa

Nuo pitkät ovat minusta jo lähtökohtaisesti epäilyttävät viritykset, mutta Rehbandit lyhyitä voi vain suositella. Ostin omani kaksi vuotta sitten ja ovat edelleen loistokunnossa. Kuvia ja muuta kahden vuoden takaa tuolta: viewtopic.php?f=166&t=15522

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.8.2016 06:29 
Poissa

nickel kirjoitti:
Minulla nuo pitkät Rehbandit lähti alta viikon vaihtoon. Suojat olivat kyllä hyvin istuvat ja pysyivät hyvin paikoillaan, mutta eivät anna minkäänlaista suojaa polven sivuille. Reisiluun päät kävi sen verran kipeästi lattiaan että paluu vanhoihin oli ainoa vaihtoehto.

Jos tornjuntatyyli on sellainen ettei polven sivut maahan kolise, ja haluaa hyvin istuvat sekä sääriä suojaavat polvarit, niin tämä tosiaan on kokeilemisen arvoinen vaihtoehto.

Tosi epäkohteliasta, mutta pakko kysyä, minkä painoinen olet? Mietin ihan onko kyseessä torjuntatyyliero vai joku muu, kun en mäkään enää kovin kevyt ole ja en ole samanlaista ongelmaa huomannut vaikka selkeästi huomaa sen, että jossain tilanteissa polven sivuosa on lattiakontaktissa. Housujen pehmusteissakaan ei varmasti ole eroa ainakaan niin, että mulla olisi paksummat, eihän noissa Realstickeissä ole kuin pelkkä kangas. Tietysti se voi olla joku rakenteellinen erokin polvissa.

Nyt tosin polvet ovat vähän kipeät, kolmena päivänä putkeen ollut sen tunnin polvillaan. Oletan kyllä johtuvan siitä, etteivät jalat ole tottuneet tällaiseen rasitukseen, tällä viikolla kuitenkin urheillut enemmän kuin uudenvuoden ja juhannuksen välillä yhteensä... Eivät nimittäin ole ainoat kipeät paikat :P

Mä itse pidän noista pitkistä sen takia, että tukevat enemmän koko jalkaa, vaikka koko sääri ei tietenkään ole lattiakontaktissa. Sama oli jo Fat pipen suojien kanssa, ettei se ole ainakaan mulla merkkisidonnaista. Muista ei kokemusta ole, enkä kyllä usko että tuleekaan.

Timpsi kirjoitti:
Nuo pitkät ovat minusta jo lähtökohtaisesti epäilyttävät viritykset, mutta Rehbandit lyhyitä voi vain suositella. Ostin omani kaksi vuotta sitten ja ovat edelleen loistokunnossa. Kuvia ja muuta kahden vuoden takaa tuolta: viewtopic.php?f=166&t=15522

Mikä niissä epäilyttää? Fakta on kyllä etteivät nuo todellakaan sovi kaikille, ja jos pitäisi suositella jollekin pelityyliä tuntematta polvisuojia tilattavaksi netistä, en todennäköisesti suosittelisi noita. Toki jos nuo eivät tunnu hyviltä, mutta haluaa pitkät Rehbandit, 7457 on aina vaihtoehto.

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.8.2016 15:35 
Poissa

Olen tämmönen napsun alle 70kg kukkakeppi. Eli paino ei kyllä aihettanut ongelmaa.
Perusasennossa suojat tuntuivat todella hyviltä, mutta nopeisiin sivuliikkeisiin lähdöissä polven sivut kolisi lattiaan (pyrin tekemään kaiken liikkeen pääsääntöisesti jaloilla ja pitämään kädet torjuntavalmiudessa).

Profiili  

ViestiLähetetty: 20.8.2016 05:30 
Poissa

nickel kirjoitti:
Olen tämmönen napsun alle 70kg kukkakeppi. Eli paino ei kyllä aihettanut ongelmaa.
Perusasennossa suojat tuntuivat todella hyviltä, mutta nopeisiin sivuliikkeisiin lähdöissä polven sivut kolisi lattiaan (pyrin tekemään kaiken liikkeen pääsääntöisesti jaloilla ja pitämään kädet torjuntavalmiudessa).

Ok, tuo tyyliero selittänee asian. Pitkiä Rehbandeja ostavan siis kannattaa myös kiinnittää huomiota siihen millä osalla polvea ottaa vauhtia kun lähtee liikkeelle. Mulla polvet eivät ole noissa yleensä edes maassa vaan vauhti otetaan joko kädellä tai jalkapohjalla.

Profiili  

ViestiLähetetty: 18.1.2017 10:38 
Poissa

Onko nämä Exelin T-3 -gripit mistään kotoisin, vaikkapa 2Goodiin tai Fat Pipen Stickyyn verrattuna? Onko väreissä eroja?
gclub

Profiili  

ViestiLähetetty: 26.6.2017 01:17 
Poissa

[quote="jeannie"]Onko nämä Exelin T-3 -gripit mistään kotoisin, vaikkapa 2Goodiin tai Fat Pipen Stickyyn verrattuna? Onko väreissä eroja?/quote]

Tsekkasin nopeasti ja en kyllä käyttäisi polvisuojina.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 52 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

MAINOS

Haluatko mainostaa tässä? Ota yhteyttä smuli(at)salibandy.org