Aloittelijalle kamat

Jyho

Re: Aloittelijalle kamat

Post by Jyho » 28.8.2010 17:51

svituro wrote:Ite pelailen "kenttäpelaajan" pelipaidalla. Ei maksa paljoa ja pehmustee melkein saman verta mitä noi Salmingin paidat ;). Just tänään käpelöin Stadiumissa ja ihan vähän teki mieli ostaa kun oli alennuksessa, mutta ei noissa oikeen oo mitään järkeä kun siellä ei oo yhtään mitään pehmustetta. Vanhassa Exelissä sentään on jotain pientä toppausta rintaan... Sellasia kyllä on uutena ja käytettynä myös, joissa jotain pehmustetta siis on. Ei niitä välttämättä tarvi, paitti että ovat kivoja jos on kovaa vetoreeniä, mutta kallista mun mielestä silti maksaa joku 50e ihan vaan paidasta. Toki noi varmaan hengittää jotenkin suht järkevästi. Pelinumeropainatus viä lisää hintaa...
Itekki oon ihmetelly miksi maksaa ylimääräistä pelipaidasta jossa lukee Exel tai Fatpipe kun jonkun "normi" urheilupaidan saa halvemmalla. Oon ajatellukki hankkia jonkun pitkähihaisen urheilupaidan kun No-Tsänssi on aika lämpöinen.

svituro

Post by svituro » 28.8.2010 23:25

Nojoo mut nois vanhemmis sentää jotain toppauksia on muutaki ku kangas (mun joku vanha NC tms. ainaki). Sit kans noi Jaddun t-paidat, ni ohan ne kevyitä hengittävii ja hienoi mut kannattaa tsekkailla ihan tavallisiaki pelipaitoja ja niihin painattaa numerot, ni ei tartte maksaa "t-paidasta" tai muuten vaan pelipaidasta 50e.

Jadbergilta löytyy kyllä myös sitten hyvin topattuja paitoja, semmosiakin joitten kanssa ei edes tartte panssaria...

juusi

Post by juusi » 1.9.2010 22:37

Kyllä itse ainakin olen ollut tyytyväinen tuohon Exelin No Chance Metal- maskiin. Se on nyt ollut kohta kuukauden verran käytössä. Ihmetystä herättää kuitenkin irrotettavat pehmusteet, joita ei kuitenkaan pysty pesukoneessa pesemään?

Mitäs, onko kellään kokemusta näistä housuista: https://www.budgetsport.fi/PublishedSer ... e=56360759 , ja löytyisikö samaan hintaluokkaan parempia?

svituro

Post by svituro » 2.9.2010 00:31

NC taitaa olla se perussarja, noi vaan on vanhaa mallia niin halvat. Eli jos Exeleistä tykkää niin kannattaa ehkä ostaa. Mun mielestä exelit on jotenkin jänniä ku ne on semmosta kovaa ja koppuraista matskua, mutta kai se on makuasia :). Uutena tuskin helpolla saa paljoa parempia. Jadbergilla on Vectorit jotain 70-80 e ja siihen hintaan voi jo saada Fat Pipeakin. Ite tykkään Fat pipe housuista kyllä. Kantsii tsekata noi Pedersenit myös tosta myydään-osastolta jos M-koko on ok.

Post Reply